Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
- Data zamieszczenia: 2014-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
REGON: 00063197600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja dachu - Gimnazjum nr 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja dachu - Gimnazjum nr 1. I.Zamówienie obejmuje: 1. Wymianę dachówki ceramicznej na dachówkę karpiówkę angobowaną krytą podwójnie w koronkę wg załączonej kolorystyki. 2. Wymianę łat drewnianych. 3. Założenie kontrłat na krokwiach dachowych. 4. Częściową wymianę konstrukcji więźby dachowej. 5. Zabezpieczenie połaci folią polietylenową paroprzepuszczalną (wiatrochronną). 6. Wymianę okien tzw. bawole oko. 7. Wymianę wyłazu dachowego. 8. Skucie tynku na kominach ponad powierzchnią dachu, ponowne otynkowanie i pomalowanie wg kolorystyki istniejącej wykonanej w 2012 r. 9. Wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk gr.0,60mm na załamaniach koszowych, opierzenia 3 kominów. 10. Zakup drabiny i montaż z poziomu podłogi poddasza na podest przy wyłazie dachowym. 11. Założenie nowej ochrony przeciwśniegowej. 12. Zabezpieczenie powierzchni drewnianej farbami ognioochronnymi oraz impregnacja preparatami zabezpieczającymi konstrukcję drewnianą przed korozją biologiczną, szkodnikami, wilgocią itp.. 13. Przełożenie instalacji odgromowej, 14. Likwidację docieplenia podłogi poddasza z istniejącej wełny mineralnej miękkiej gr ca 15cm. 15. Docieplenie powierzchni podłogi poddasza wełną mineralną twardą gr.3x5cm. II.Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Projekt modernizacji dachu budynku - załącznik nr 9, 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10, 3. Przedmiar robót - modernizacja dachu w PDF - załącznik nr 11, 4. Przedmiar robót- modernizacja dachu w ATH - załącznik nr 12, 5. Przedmiar robót- modernizacja dachu - docieplenie poddasza w PDF - załącznik nr 13, 6. Przedmiar robót- modernizacja dachu - docieplenie poddasza w ATH - załącznik nr 14. III. Inne wymagania: 1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Materiały rozbiórkowe należy utylizować w sposób przewidziany w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zmianami), a koszty będą kosztami Wykonawcy. 4. Wykonawca (kierownik budowy) jest zobowiązany prowadzić księgę obmiaru robót. 5. Wykonawca na własny koszt zorganizuje i będzie utrzymywał zaplecze budowy. Wykonawca wykona we własnym zakresie tymczasowe instalacje zasilania w energię elektryczną i wodę dla celów prowadzenia robót budowlanych, zabuduje na nich liczniki i będzie pokrywał zamawiającemu (inwestorowi) koszt wynikający ze zużycia tych mediów. 6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie prowadzić dokumentację budowy oraz po jej ukończeniu sporządzić dokumentację powykonawczą. Dokumentacja ta zostanie protokolarnie przekazana inwestorowi najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości obiektu do odbioru końcowego. W ramach dokumentacji powykonawczej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie dokumenty wymagane do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie. 7. Koszty związane z wykonaniem ww. dokumentacji poniesie Wykonawca i uwzględni je w cenie oferty. 8. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na obiekcie. UWAGA.Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- roboty budowlane - postępowanie nr 016/POZ/33/2016
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń w budynku sztabowym oraz w budynku nr 16 położonych na terenie Oddziału Prewencji Policji w Poznaniu
Dodano: 2016-07-27 - roboty budowlane - postępowanie nr 016/POZ/28/2016
Dodano: 2016-07-21 - Remont ogrodzenia zewnętrznego od budynku kasyna w kompleksie 2982 Śrem
Dodano: 2016-07-13 - Rozbiórka amfiteatru w Jarocinie z równoległym prowadzeniem archeologicznych badań wykopaliskowych
Dodano: 2016-07-12 - roboty budowlane - postępowanie nr 016/POZ/26/2016
Dodano: 2016-07-08 - Remont łazienek w Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Budziszewku
Dodano: 2016-07-06 - Remont pionu kanalizacyjnego i sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 3 w Rogoźnie
Dodano: 2016-07-05 - Budowa kortów tenisowych i boiska do mini golfa i budowa trybun przy Orliku 2012 w Złotowie
Dodano: 2016-07-04 - Remont pomieszczeń użytkowanych przez Zarząd w Poznaniu Centralnego Biura Śledczego Policji, zlokalizowanych w budynku nr 16 położonym na terenie Oddziału Prewencji Policji w Poznaniu
Dodano: 2016-06-17