Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2020-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12
55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Powstańców Śląskich w Świętej Katarzynie – etap IIa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Powstańców Śląskich w Świętej Katarzynie – etap II a” Inwestycja będzie realizowana na działkach nr 553/6, 553/8, obręb Święta Katarzyna, jednostka ewidencyjna Siechnice. Działka nr 553/6 stanowi własność Gminy Siechnice, a gospodarującym zasobem nieruchomości jest Burmistrz Siechnic. Natomiast działka nr 553/8 stanowi własność Powiatu Wrocławskiego, a gospodarujący zasobem nieruchomości jest Zarząd Powiatu Wrocławskiego. Planowany zakres przedmiotowego zadania na ul. Powstańców Śląskich rozpoczyna się na skrzyżowaniu wewnątrz ul. Powstańców Śląskich na wysokości dz. nr 509, a kończy na skrzyżowaniu z ulicą Główną. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, w powiecie wrocławskim w gminie Siechnice, w miejscowości Święta Katarzyna. Realizowana inwestycja obejmuje odcinek (zgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu zamieszczonym w projekcie Wykonawczym Branży Drogowej załączonym do opisu przedmiotu zamówienia-załącznik 1A) od km 0-000,00 do km 0-178,89. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony druk oferty załącznik nr 1. Cena zawarta w ofercie musi uwzględniać wszystkie prace wynikające z dokumentacji. 2) Podpisane oświadczenie (w załączeniu druk o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2) UWAGA: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu (Załącznik nr 2). 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres realizacji zadania (Załącznik nr 3) – jeżeli dotyczy Wykonawcy. 4) Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy – stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów – jeżeli dotyczy. 5) Oferta wykonawców wspólne ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) musi spełniać następujące wymagania: podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum. oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy wykonawca w zakresie w jakim go dotyczą. 6) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze. 7) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy, jeżeli wykonawca występuje jako spółka cywilna a oferta nie jest podpisywana przez członków spółki cywilnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
Dodano: 2024-05-02 - Budowa punktu obsługi mieszkańca.
Dodano: 2024-05-02 - Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-05-02 - „Utworzenie strefy rekreacyjno-sportowej - boisko wielofunkcyjne w Zespole Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym”
Dodano: 2024-05-02 - Rozbudowa i przebudowa budynku przy ul. Turystycznej 2 i adaptacja obiektu na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szklarskiej Porębie
Dodano: 2024-05-01 - Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
Dodano: 2024-04-30 - Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
Dodano: 2024-04-29 - Budowa budynku mieszkalnego 24 - rodzinnego, dwuklatkowego – położonego w Ząbkowicach Śląskich na Osiedlu Letnim przy ul. Jeżynowej na terenie dz. geod. nr 3/12 obręb 0002 Osiedle Wschód.
Dodano: 2024-04-29 - ROZBUDOWA (MODERNIZACJA) INFRASTRUKTURY GOSPODARKI ODPADAMI W GMINIE STRZEGOM – ETAP I
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa drogi gminnej nr 107314D w miejscowości Kostomłoty.
Dodano: 2024-04-29