Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją świetlicy wiejskiej w Kątach (zadanie 1) i stworzeniem Centrum Aktywności Lokalnej we Włodkach (zadanie 2)

Gmina Mały Płock ogłasza przetarg

  • Adres: 18-516 Mały Płock, Kochanowskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862791312 , fax. 862791250
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mały Płock
    Kochanowskiego 15
    18-516 Mały Płock, woj. podlaskie
    tel. 862791312, fax. 862791250
    REGON: 45066987800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malyplock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją świetlicy wiejskiej w Kątach (zadanie 1) i stworzeniem Centrum Aktywności Lokalnej we Włodkach (zadanie 2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją świetlicy wiejskiej w Kątach (zadanie 1) i stworzenie Centrum Aktywności Lokalnej we Włodkach (zadanie 2) realizowane w ramach projektów „Modernizacja świetlicy wiejskie w Kątach” i „Centrum Aktywności Lokalnej we Włodkach”. Zadanie 1 Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją świetlicy wiejskiej w Kątach, w tym: - roboty zewnętrzne – elewacja, - roboty wewnętrzne – posadzkarskie, - roboty wewnętrzne - ścienne, malarskie, okładzinowe, parapety, stolarka, - roboty wewnętrzne - sufity podwieszane - roboty wewnętrzne - wentylacyjne - roboty wewnętrzne - elektryczne - oświetlenie - roboty wewnętrzne - elektryczne - multimedia - roboty wewnętrzne - sanitarne - roboty wewnętrzne – meblarskie - roboty zewnętrzne – budowa obiektów małej architektury Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony w dokumentacjach projektowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz w projekcie umowy. Zadanie 2 Wykonanie robót budowlanych związanych ze stworzenie Centrum Aktywności Lokalnej we Włodkach, w tym: - roboty wewnętrzne - sufity podwieszane - roboty wewnętrzne - stolarka i parapety - roboty wewnętrzne - ścienne, malarskie, okładzinowe - roboty wewnętrzne - posadzkarskie - roboty zewnętrzne - podest wejście główne - roboty wewnętrzne - wentylacyjne - roboty wewnętrzne - meblarskie - roboty wewnętrzne - sanitarne - roboty wewnętrzne - elektryczne - roboty wewnętrzne - multimedia Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony w dokumentacjach projektowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz w projekcie umowy. 2) Uwarunkowania formalno-prawne a) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy materiały, maszyny i urządzenia niezbędne do wykonania robót, oraz wykona wszystkie towarzyszące roboty i czynności niezbędne do wykonania Zamówienia. b) Użyte materiały muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) c) Przy wykonywaniu robót należy uwzględniać instrukcje producenta materiałów oraz przepisy związane i obowiązujące, w tym również te, które uległy zmianie lub aktualizacji. W przypadku istnienia norm, atestów, certyfikatów, instrukcji, aprobat technicznych, świadectw dopuszczenia nie wyszczególnionych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, a obowiązujących, Wykonawca ma również obowiązek stosowania się do nich. d) Wymagany jest wysoki standard wykonania prac i terminowe ich zakończenie. e) Wykonawca zapewni prowadzenie dokumentacji budowy w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego. f) Wykonawca zorganizuje i zapewni kierowanie budową w sposób zgodny z Dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami w tym przepisami BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach