Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku Urzędu Miejskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego”

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
    REGON: 63197600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umostrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku Urzędu Miejskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku Urzędu Miejskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego”. I. Miejsce wykonywania robót: Urząd Miejski, al. Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, dz. nr 8/16 obręb 0078. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9, 2. Projekt budowlano-wykonawczy wielobranżowy – załącznik nr 10, 3. Specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót budowlanych – załącznik nr 11, 4. Przedmiar robót – załącznik nr 12. III. Inne wymagania i uwagi. 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 2 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 2 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące: 1) roboty związane z demontażem istniejących sufitów, 2) roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe, 3) roboty murowe, 4) roboty związane z wykonaniem tynków wewnętrznych, 5) roboty związane z wykonaniem okładzin ścian i podłóg, 6) roboty związane z wykonaniem sufitów podwieszanych, 7) roboty związane z montażem stolarki wewnętrznej, 8) roboty związane z montażem ścianek HPL, 9) roboty malarskie i wykończeniowe, 10) roboty związane z montażem wyposażenia stałego, 11) roboty związane z demontażem istniejących instalacji, 12) roboty związane z wykonaniem instalacji C.O. 13) roboty związane z wykonaniem instalacji wodno-kanalizacyjnej, 14) roboty związane z wykonaniem wentylacji, 15) roboty związane z demontażem istniejących instalacji, 16) roboty związane z wykonaniem nowej instalacji zasilania i okablowania, 17) roboty związane z dostosowaniem istniejących skrzynek i zabezpieczeń elektrycznych do rozbudowywanej instalacji elektrycznej, 18) roboty związane z wykonaniem oświetlenia, 19) roboty związane z wykonaniem instalacji niskonapięciowej w tym instalacji kontroli dostępu, 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 6. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie robót: 1) związanych z demontażem istniejących sufitów, 2) rozbiórkowych i wyburzeniowych, 3) murowych, 4) związanych z wykonaniem tynków wewnętrznych, 5) związanych z wykonaniem okładzin ścian i podłóg, 6) związanych z wykonaniem sufitów podwieszanych, 7) związanych z montażem stolarki wewnętrznej, 8) związanych z montażem ścianek HPL, 9) malarskich i wykończeniowych, 10) związanych z montażem wyposażenia stałego, 11) związanych z demontażem istniejących instalacji, 12) związanych z wykonaniem instalacji C.O. 13) związanych z wykonaniem instalacji wodno-kanalizacyjnej, 14) związanych z wykonaniem wentylacji, 15) związanych z wykonaniem badań i sprawdzeń zrealizowanych instalacji sanitarnych, 16) związanych z demontażem istniejących instalacji, 17) związanych z wykonaniem nowej instalacji zasilania i okablowania, 18) związanych z dostosowaniem istniejących skrzynek i zabezpieczeń elektrycznych do rozbudowywanej instalacji elektrycznej, 19) związanych z wykonaniem oświetlenia, 20) związanych z wykonaniem instalacji niskonapięciowej w tym instalacji kontroli dostępu, 21) związanych z wykonaniem badań i sprawdzeń zrealizowanych instalacji elektrycznych, UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego, specyfikacji technicznych odbioru i wykonania robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 19.000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1. Wykonawca, który w załączniku nr 3 złoży oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów zawodowych dotyczących: 1) doświadczenia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2 ppkt 3 lit. a SIWZ. Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4a). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4a, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: a) zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, b) wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, c) zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, d) zawierać zakres powierzonego zasobu, e) zawierać informacje, że podmiot, na zdolności, którego wykonawca powołuje się, zrealizuje te roboty budowlane. 2) osób zdolnych do wykonania zamówienia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2 ppkt 3 lit. b SIWZ. Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4b). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4b, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: a) zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, b) wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, c) zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, d) wskazywać imię i nazwisko oraz pełnioną funkcję i zakres w realizacji zamówienia. 2. Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). II. DOKUMENT SKŁADANY PO OPUBLIKOWANIU INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, co inny wykonawca, który złożył ofertę w przedmiotowym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach