Kancelaria Senatu ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48226949035 , fax. +48226949213
- Data zamieszczenia: 2018-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
Wiejska 6/8
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48226949035, fax. +48226949213
REGON: 00139380011000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Kancelaria Senatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą konserwacją pomieszczeń w budynkach Kancelarii Senatu: „A” i „B”, przy ul. Wiejskiej 6/8, przy ul. Frascati 2 i przy ul. Smolnej 12, w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą konserwacją pomieszczeń w budynkach Kancelarii Senatu: „A” i „B”, przy ul. Wiejskiej 6/8, przy ul. Frascati 2 i przy ul. Smolnej 12, w Warszawie. 1.2. Szczegóły dotyczące ww. przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ z przedmiarem robót - załącznik nr 1a do opisu przedmiotu zamówienia. 1.3. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę materiałów innych niż wskazane w SIWZ, na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że materiały spełniają wymagania zamawiającego. 1.4. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 151a ustawy Pzp. 1.5. Ze względu na specyfikę pracy Senatu należy przewidzieć konieczność wykonywania większości robót (60% przewidzianego zakresu) po godz. 16:00, a także w godzinach nocnych i w dni wolne od pracy i w trakcie użytkowania obiektów. 1.6. W przypadku powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę/ów, zamawiający żąda wskazania w formularzu oferty - stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ - części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om, i podania przez wykonawcę firmy/firm podwykonawcy/ów. W przypadku braku takiego wskazania zamawiający uzna, że wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy/ów. 1.7. Szczegóły dotyczące podwykonawstwa są zawarte we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych), w terminie do 14 maja 2018 r., do godz. 12:00. 2. Wadium będzie mogło być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NBP O/O Warszawa nr: 18 1010 1010 0023 6513 9120 0000, z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą konserwacją pomieszczeń w budynkach Kancelarii Senatu: „A” i „B”, przy ul. Wiejskiej 6/8, przy ul. Frascati 2 i przy ul. Smolnej 12, w Warszawie”. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę i godzinę uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie dokumentów, o których mowa w pkt 2. lit. b-e, do oferty należy dołączyć - w oddzielnej, wewnętrznej kopercie - ich oryginały oraz kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zaznaczeniem na kopercie: „Wadium w przetargu nieograniczonym na wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą konserwacją pomieszczeń w budynkach Kancelarii Senatu: „A” i „B”, przy ul. Wiejskiej 6/8, przy ul. Frascati 2 i przy ul. Smolnej 12, w Warszawie”. 6. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ wraz z dołączonym kosztorysem ofertowym; 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia; 3) pełnomocnictwo – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osobę/osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) wyjaśnienie wykonawcy dotyczące zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem ich zastrzeżenia - jeżeli dotyczy; 5) dowód wniesienia wadium; 6) w przypadku polegania przez wykonawcę na zdolności technicznej lub zawodowej lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – np. zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych – ul. Mazowieckiej i ul. Królewskiej w Cekanowie wraz z infrastrukturą – Program Rozwoju Infrastruktury Drogowej na terenie gminy Słupno – OFMP – etap I
Dodano: 2024-06-28 - Budowa zespołu placów spacerowych przy pawilonie mieszkalnym B w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
Dodano: 2024-06-28 - Remont ulicy Słonecznej w Gąbinie
Dodano: 2024-06-28 - Budowa kanalizacji w Gminie Rzeczniów – etap III
Dodano: 2024-06-27 - Zakupy inwestycyjne dla Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych” (rozbudowa budynku poprzez dostawę i montaż zadaszenia nad wejściem do budynku)
Dodano: 2024-06-27 - Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku mieszkalnym przy ul. Sowińskiego 38 w Legionowie
Dodano: 2024-06-27 - „Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach”
Dodano: 2024-06-26 - Kompleksowy remont budynku przy ul. Stary Rynek 20 w Płocku i terenu działki należących do WFOŚiGW w Warszawie
Dodano: 2024-06-26 - Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
Dodano: 2024-06-26 - II etap remontu łazienek w budynku internatu Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Głuchych przy ul. Łuckiej 17/23 w Warszawie
Dodano: 2024-06-26