Przetargi.pl
Zakupy inwestycyjne dla Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych” (rozbudowa budynku poprzez dostawę i montaż zadaszenia nad wejściem do budynku)

Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych ogłasza przetarg

  • Adres: 01-045 Warszawa, Kolska 2/4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22) 838 84 07, (22) 637 49 41 , fax. (22) 636 55 97
  • Data zamieszczenia: 2024-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych
    Kolska 2/4
    01-045 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (22) 838 84 07, (22) 637 49 41, fax. (22) 636 55 97
    REGON: 017319085
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sodon.bip.um.warszawa.pl/default.htm

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakupy inwestycyjne dla Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych” (rozbudowa budynku poprzez dostawę i montaż zadaszenia nad wejściem do budynku)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogólna charakterystyka budynku.Budynek wykorzystywany w sposób następujący:1) Piwnica – pomieszczenia techniczne, magazynowe i warsztatowe, kotłownia,pomieszczenia składnicy akt, szatnie dla pracowników obiektu, salaszkoleniowa,2) Parter – pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia przeznaczone dla osóbwychodzących z uzależnień, izba przyjęć, gabinety lekarskie, łazienki,pomieszczenia gospodarcze, depozyt,3) I piętro – gabinety pracowników, sale pacjentów, łazienka,4) II piętro – pomieszczenia zajmowane przez Samodzielny Wojewódzki ZespółPublicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie – pozazakresem prowadzonego postępowania,5) Poddasze nieużytkowe – maszynownia dźwigu.Podstawowe dane techniczne budynku:- powierzchnia zabudowy - 1040 m2,- powierzchnia użytkowa łącznie - 4180 m2 (łącznie z pomieszczeniami Samodzielnego Wojewódzkiego Zespołu Publicznych Zakładów Psychiatrycznej opieki Zdrowotnej w Warszawie nie będących przedmiotem postepowania),- kubatura - 12725 m3 ( w tym kubatura brutto pomieszczeń objętych opracowaniem ok. 10 900,00m3),- liczba kondygnacji nadziemnych – 3 (w tym 2 objęte przedmiotem postepowania),- liczba kondygnacji podziemnych - 1,- szerokość elewacji frontowej - 14,6 m,- długość - 72,8 m,- wysokość - 10,9 m.Opis konstrukcji obiektu.Budynek posiada 3 kondygnacje nadziemne, poddasze nieużytkowe oraz podpiwniczenie.Konstrukcja budynku tradycyjna.1) Ściany konstrukcyjne zewnętrzne, murowane z cegły pełnej:− Piwnice o grubości 51 cm,− Kondygnacje nadziemne o grubości 38 cm,2) Ściany konstrukcyjne wewnętrzne, murowane z cegły pełnej:- Piwnice grubości 38 i 51 cm,- Kondygnacje nadziemne grubości 25 i 38 cm,3) Ściany działowe murowane grubości 6, 12, i 18 cm,4) Klatki schodowe żelbetowe wylewane,5) Stropy z płyt DMS,6) Stropodach dwuspadowy, wentylowany – płyty prefabrykowane ułożone na belkachDMS, kryty papą.1. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z obowiązującymi w zakresie jego wykonania standardami, normami i przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz aktami wykonawczymi.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: 1) przedłożenie Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac harmonogramu realizacji zadania inwestycyjnego (harmonogram musi spełniać wymagania Zamawiającego opisane w punkcie 4),2) formalnego przejęcia terenu budowy,3) demontaż i utylizacja istniejących elementów instalacji, jeżeli nie mogą być one wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia,4) zakup i dostawa na teren budowy niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń,5) wykonanie robót instalacyjnych i budowlanych przewidzianych w dokumentacji przetargowej zgodnie z dokumentacją projektową i przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem, 6) udział w komisyjnych odbiorach prac oraz w odbiorze końcowym inwestycji.3. Zakres czynności inwestycji w ramach przedmiotu zamówienia:1) „Dostawa i montaż zadaszenia nad wejściem do budynku Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych, gdzie są przyjmowane osoby doprowadzone do wytrzeźwienia”.2) rozbudowa, w ramach zadania wskazanego w pkt. 1, budynku Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych polegająca na dostawie i montażu zadaszenia nad wejściem do budynku Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych, gdzie są przyjmowane osoby doprowadzone do wytrzeźwienia,3) uzgadnianie terminów i koordynacja prac związanych z przenoszeniem istniejących instalacji, które z uwagi na obowiązujące Zamawiającego umowy muszą być przenoszone w uzgodnieniu z Wykonawcami tych umów. 4. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez firmę PRZEARCHITEKCI – PRACOWNIA PROJEKTOWA znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ.5. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazw własnych produktów służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, to jest oferujących produkty posiadające parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne, pod rygorem odrzucenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.4) zdolność techniczna lub zawodowa:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują następującymi osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia tj.:a) Kierownikiem budowy – posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno–budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (potwierdzony wpisem do rejestru zawodowego prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego). Niezbędne wymagane doświadczenie to kierowanie w ciągu ostatnich 5 lat robotami budowlanymi przy realizacji, co najmniej jednej roboty polegającej na wybudowaniu, lub/i przebudowaniu, lub/i rozbudowaniu obiektu o wartości zadania (wartość całej roboty budowlanej) minimalnej 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).b) Kierownikiem w branży instalacyjnej - wymagane są uprawnienia budowlane osoby, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, który w ciągu ostatnich 5 lat kierował robotami budowlanymi wraz z instalacjami wewnętrznymi przy realizacji, co najmniej jednej roboty polegającej na wybudowaniu, lub/i przebudowaniu, lub/i rozbudowaniu obiektu o wartości zadania (wartość całej roboty budowlanej ze wszystkimi branżami) minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).c) Kierownikiem w branży instalacyjnej - wymagane są uprawnienia budowlane osoby, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, który w ciągu ostatnich 5 lat kierował robotami budowlanymi wraz z instalacjami wewnętrznymi przy realizacji co najmniej jednej roboty polegającej na wybudowaniu, lub/i przebudowaniu, lub/i rozbudowaniu obiektu o wartości zadania (wartość całej roboty budowlanej ze wszystkimi branżami) minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).2.1. Wykonawca wykaże niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 5 latWykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony przez Wykonawcę samodzielnie, lub przez minimum jeden podmiot udostępniający (podwykonawcę) wiedzę i doświadczenie samodzielnie, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę (art. 95 ust. 1 ustawy PZP).1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia pracowników niższego szczebla technicznego odpowiedzialnych za organizowanie i realizację robót budowlanych oraz pracowników fizycznych odpowiedzialnych za bezpośrednie wykonywanie i realizację robót budowlanych.2) Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników wykonujący czynności w zakresie określonym w pkt 1, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465).3) Stosownie do sposobu zatrudnienia osób o którym mowa w art. 95 ust. 1, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 2 ustawy PZP - sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, Zamawiający będzie wymagał:a) od Wykonawcy w terminie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania (każdorazowo na żądanie Zamawiającego), przedłożył potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę (w formie zanonimizowanej) zawartych pomiędzy Wykonawcą bądź podwykonawcą a pracownikami, przez cały okres realizacji zamówienia, zgodnie z oświadczeniem będącym załącznikiem nr 11 do SWZ,b) Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.4) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami, o których mowa w Rozdziale XII ust. 4 pkt. 1 SWZ w terminie 7 dni roboczych od daty wskazanej pkt. 3 ust. 1 przez Zamawiającego będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze Umowy. Niedopełnienie ww. obowiązku skutkować będzie również przesłaniem zawiadomienia do Państwowej Inspekcji Pracy z informacją, że istnieje uzasadniona przesłanka, iż osoby zatrudnione przez Wykonawcę świadczą stosunek pracy w oparciu o umowę cywilnoprawną.5) Zamawiający wymaga, aby po zawarciu Umowy z Wykonawcą i przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu Umowy w zakresie czynności, do których niezbędne jest zatrudnienie osób na podstawie Umowy o pracę, Wykonawca przedłożył w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy listę osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę, która posłuży do wydania imiennych identyfikatorów. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawcy, co oznacza, że podwykonawca zobowiązany jest do przedłożenia listy osób zatrudnionych na umowę o pracę w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy o podwykonawstwo. Wykonawca zobowiązany jest również do przedłożenia w formie pisemnej wykazu pozostałych osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, ale nie są zatrudnione na Umowę o pracę.5. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień w zakresie faktycznie i konkretnie zrealizowanego zakresu czynności oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez wykonawcę faktur.6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach