Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Przebudowa budynku koszarowo-sztabowego nr 45 z budową parkingu na 45 miejsc w Mińsku Mazowieckim

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261846770, fax. +48261846704
    REGON: 013058050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Przebudowa budynku koszarowo-sztabowego nr 45 z budową parkingu na 45 miejsc w Mińsku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Przebudowa budynku koszarowo-sztabowego nr 45 z budową parkingu na 45 miejsc w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 267 w Mińsku Mazowieckim. Ogólne dane techniczne obiektu : - powierzchnia użytkowa 874 m2 - kubatura 6 897 m3 - budynek dwukondygnacyjny, podpiwniczony, z nieużytkowanym poddaszem i dachem dwuspadowym płaskim Inwestycja zlokalizowana jest na działce ewidencyjnej nr 1232/4 i 1232/6 z obrębu 0001 Mińsk Mazowiecki, stanowiącej własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Ministerstwa Obrony Narodowej reprezentowanym przez Stołeczny Zarząd Infrastruktury. Przedmiotowy obiekt użytkowany jest i będzie dalej użytkowany przez Centrum Szkolenia Żandarmerii Wojskowej w Mińsku Mazowieckim. Jest to budynek wielofunkcyjny o przeznaczeniu biurowo-szkoleniowym. Zasadnicze funkcje w budynku to pomieszczenia biurowe, magazynowe związane z tematycznymi zakresami szkoleń, szkoleniowe w zakresie ćwiczeń sytuacyjnych i ćwiczeń symulujących wytypowanych regulaminowych zachowań i wymaganych w tych przypadkach czynności operacyjnych, pomieszczenia socjalne i sanitarno-higieniczne. Zakres robót obejmuje: - Ciśnieniowe czyszczenie elewacji, - Wyburzenia ścian, ścianek, częściowo tynków, podłóg i posadzek, - Wykonanie nowych ścian i ścianek, zamurowanie i przemurowanie otworów okiennych, drzwiowych i wnęk wykonane będą z cegły pełnej, - Nowe nadproża drzwiowe, - Wymiana stolarki drzwiowej, - Osuszenie piwnic, w tym izolacja cieplna i przeciwwodna ścian zewnętrznych i wewnętrznych nośnych podziemia (izolacja pozioma i pionowa - wykonanie iniekcji krzemianowej), wykonanie drenażu opaskowego, - Wykonanie tynków ścian i sufitów, oblicowań i malowań, sufitów podwieszanych na ciągach komunikacyjnych, - Wymiana stolarki drzwiowej, wszystkie istniejące drzwi przeznacza się do demontażu, - Okratowanie okien w pomieszczeniach specjalnych, - Osiatkowanie wybranych okien, - Montaż rolet ręcznych i elektrycznych w wybranych pomieszczeniach, - Wykonanie nowych posadzek i podłóg, w tym remont biegów schodowych i wymiana balustrad, - Renowacja elewacji w technologii ustalonej z wojewódzkim konserwatorem zabytków, - Przebudowa węzłów sanitarnych i wydzielenie wymaganych pomieszczeń socjalnych i technicznych - Wykonanie elementów budowlanych dla instalacji oddymiania klatek schodowych, - Wykonanie instalacji klimatyzacji w wytypowanych pomieszczeniach, - Drobne zmiany instalacji c.o. na poziomie parteru i I piętra, rozbudowa instalacji w poziomie piwnicy, - Wykonanie nowej instalacji wody zimnej, ciepłej i kanalizacji sanitarnej oraz ppoż., - Instalacja wody deszczowej, - Wykonanie instalacji elektrycznej – demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej, - Wykonanie instalacji INTER-MON i MIL-WAN w wytypowanych pomieszczeniach, - Wykonanie instalacji KD, SSWiN dla wytypowanych pomieszczeń, - Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru SAP w wytypowanych pomieszczeniach, - Wykonanie instalacji audiowizualnej i nagłośnienia w wytypowanych pomieszczeniach, - Wykonanie instalacji wideodomofonowej w wytypowanej strefie szczególnej ochrony, - Wykonanie (przebudowa) nowych przyłączy, - Wykonanie drenażu opaskowego budynku, - Przebudowa schodów zewnętrznych wejść do budynku, - Budowa chodników dla pieszych i chodników opaskowych budynku, - Przebudowa drogi dojazdowej do budynku z budową miejsc do parkowanie samochodów osobowych wraz z niezbędnym oznakowaniem drogowym, - Budowa instalacji oświetlenia zewnętrznego wokół budynku, dróg dojazdowych i parkingu, - Wycinka drzew kolidujących z przebudową drogi dojazdowej, Rekultywacja trawników po robotach budowlanych w obrębie prowadzonych robót budowlanych, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium wysokości 199 600 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał: a) Właściwą kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom Wykonawcy, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 683) oraz Zarządzeniem nr 58/MON z dnia 11 grudnia 2017 r. (Dz. Urz. MON z 2017 r., poz. 226) - dotyczy wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Zgodnie z art. 43 ust. 2 i art. 44 ustawy o ochronie informacji niejawnych jeżeli jednostka organizacyjna przetwarza lub będzie przetwarzała materiały niejawne oznaczone maksymalnie klauzulą POUFNE, to funkcję kancelarii tajnej może spełniać inna komórka organizacyjna, pod warunkiem, że jej organizacja zapewni możliwość ustalenia w każdych okolicznościach, gdzie znajduje się materiał niejawny pozostający w dyspozycji jednostki organizacyjnej. b) Aktualną koncesję wydaną przez MSW (MSWiA) na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 22.08. 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1432).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu. 2. Oświadczenie o ochronie informacji niejawnych (Załącznik nr 8 do SIWZ). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 1 i 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia. 4. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieścił informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 i 2 (Załącznik nr 3 i 8 do SIWZ) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. 5. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieścił informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 1 i 2 wraz z zobowiązaniem podmiotu trzeciego, które powinno zawierać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Oprócz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty musi załączyć nw. dokumenty: 1) Formularz oferty (wzór - Załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (wzór - Załącznik nr 10 do SIWZ); 3) Wypełnioną tabelę elementów do fakturowania przejściowego (Załącznik nr 12 do SIWZ); 4) Oświadczenie Wykonawcy o zastosowanych materiałach i urządzeniach wraz z kartami katalogowymi (Załącznik nr 17 do SIWZ) – tylko w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych; 5) Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu (Załącznik nr 18 do SIWZ); 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 7) Ponadto zaleca się załączenie do oferty kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. (Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. Oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach