Urząd Gminy Darłowo ogłasza przetarg
- Adres: 76-150 Darłowo, ul. Dąbrowskiego 4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3446301, 3142227-29 , fax. 094 3446309, 3142007
- Data zamieszczenia: 2012-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Darłowo
ul. Dąbrowskiego 4 4
76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3446301, 3142227-29, fax. 094 3446309, 3142007
REGON: 33001790100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdarlowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOSCI JEŻYCZKI GM. DARŁOWO NA DZIAŁCE NR 146 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOSCI JEŻYCZKI GM. DARŁOWO NA DZIAŁCE NR 146. Zakres robót: 1. Sala gimnastyczna: - lakierowanie sufitu, - malowanie ścian, - montaż podokienników, - montaż drzwi, - podłoga sprężysta zgodnie z projektem pierwotnym, - montaż i podłączenie szafki hydrantowej z wyposażeniem. 2. Magazyn sprzętu: - podsufitka, - podokienniki, - roboty malarskie, - roboty posadzkowe. 3. Szatnie, umywalnie, WC chłopców i dziewcząt: - roboty stolarskie, - roboty malarskie, - wykładziny ścian i posadzek. - montaż baterii, umywalek, muszli, natrysków 4. Roboty zewnętrzne: - tynk elewacyjny cienkowarstwowy, - opaska wokół budynku, - wejścia do budynku Przedmiot zamówienia opisany jest przez : 1. W inwentaryzacji budowlanej którą należy rozpatrywać z pierwotnym projektem budowlanym załączonym do SIWZ. 2. Przedmiarze robót załączonym do SIWZ. Zamawiający informuje, że wszystkie wskazane z nazwy wyroby, materiały i urządzenia użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako określenia wymaganych i oczekiwanych parametrów technicznych i standardów jakościowych, a także wymaganych prawem polskim certyfikatów, atestów, aprobat itp. dla wyrobów, materiałów i urządzeń do stosowania. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu każdy z Wykonawców jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 7 500,00 PLN. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06.04.2012 r. do godz. 10.00 2. Wadium może być wniesione w: pieniądzu na rachunek Zamawiającego: poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie wykluczony z dalszego postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdarlowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Koszalinie przy ul. Władysława Andersa 34 - remont pomieszczeń nr 81, 83, 86-88
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane w Szkole Podstawowej w Karlinie.
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja budynku Przedszkola nr 3 w Gryfinie polegająca na poprawie bezpieczeństwa pożarowego - II etap
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa kuchni wraz z dostawą sprzętu gastronomicznego w internacie Zespołu Szkół im. Oskara Langego w Białym Borze
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa pomieszczeń na potrzeby kierunku Technologia Żywności i Żywienie Człowieka w budynku C i budynku B-C przy ul. Racławickiej w Koszalinie - etap I
Dodano: 2016-07-19 - Remont pomieszczeń magazynowych w piwnicy budynku nr 3 Zakładu Mikrobiologii na terenie SPSK-2 Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-07-07 - Modernizacja pomieszczeń II piętra budynku K na terenie SPSK-2 w Szczecinie na potrzeby Zakładu Biochemii Klinicznej i Molekularnej PUM
Dodano: 2016-07-07 - Roboty budowlane w Szkole Podstawowej w Karlinie
Dodano: 2016-06-24 - Przebudowa i rozbudowa budynku administracyjno - socjalnego na Składowisku Odpadów w Gwiazdowie, gm. Sławno
Dodano: 2016-06-23 - Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku internatu w SOSW w Chojnie - remont dachu.
Dodano: 2016-06-21