Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 46 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W SZEROKIM BORZE, 2 RBLOG SKŁAD SZEROKI BÓR

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2017-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 46 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W SZEROKIM BORZE, 2 RBLOG SKŁAD SZEROKI BÓR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku nr 46 w kompleksie wojskowym w Szerokim Borze, 2RBLog Skład Szeroki Bór. 2. Charakterystyka budynku nr 46: koszarowy: Budynek parterowy, niepodpiwniczony. Ściany murowane. Konstrukcja stropodachu żelbetowa, kryty papą asfaltowa na lepiku. Obiekt wyposażony w instalacje: wod-kan., c.o., odgromową i elektryczną. 3. OGÓLNY zakres robót budowlanych do wykonania: 3.1. Rozebranie pokrycia z papy na dachach betonowych wraz z obróbkami blacharskimi. 3.2. Naprawa murów ogniowych +kominów + tynków zewnętrznych. 3.3. Wykonanie nowych obróbek blacharskich kominów, pas nadrynnowy i podrynnowy,kołnierzy ogniomurów. 3.4. Założenie nowych rynien i rur spustowych wraz z miskami odpływowymi. 3.5. Docieplenie stropodachu pianką krylaminową gr. 10 cm. 3.6. Pokrycie dachu papą termozgrzewalną dwukrotnie. 3.7. Docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi grubości 10 cm wejście do budynku wraz w wyprawą elewacyjną. 3.8. Naprawa tynków zewnętrznych. 3.9. Malowanie ścian zewnętrznych farbami emulsyjnymi. 3.10. Wykonanie opaski betonów. 3.11. Rozebranie betonowych i wykonanie nowych z POLBRUKU wejść do budynku wraz z wycieraczkami do obuwia. 3.12. Rozebranie zbędnych ścianek działowych oraz postawienie nowych w łazienkach. 3.13. Wykonanie tynków wewnętrzne. 3.14. Rozebranie podłóg z desek i wykonanie nowych z terakoty wraz z dociepleniem styropianem 10 cm i izolacją. 3.15. Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, lastryka – wykonanie posadzek z terakoty. 3.16. Zbicie glazury, zdjęcie boazerii. 3.17. Wykonanie tynków wewnętrznych. 3.18. Licowanie ścian płytkami. 3.19. Montaż listew przyściennych z PCV oraz cokolika z płytek terakota. 3.20. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie farbami emulsyjnymi. 3.21. Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną. 3.22. Położenie tynku elewacyjnego organicznego na bazie żywicy syntetycznej, wykonywane ręcznie – lamperia korytarz i wejścia do budynku. 3.23. Wymiana stolarki okiennej na PCV. 3.24. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, 1 szt. drzwi wewnętrznych klasy C – opis i rysunki ST. 3.25. Demontaż i montaż krat okiennych. 3.26. Montaż rolet w oknach. 3.27. Demontaż i montaż całej instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z osprzętem tj. muszle klozetowe, umywalki, pisuary. 3.28. Wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z montażem osprzętu j.w. 3.29. Demontaż grzejników c.o. . 3.30. Wykonanie instalacji c.o. wraz z montażem nowych grzejników stalowych dwupłytowych z zaworami termostatycznymi z głowicami. 3.31. Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z wymianą całego osprzętu tj. gniazdka, wyłączniki, lampy oświetleniowe. 3.32. Wymiana przepływowego podgrzewacza wody 24 kW-1szt. oraz montaż 1 dodatkowego podgrzewacza 24 kW. 3.33. Wymiana - Montaż skrzynki bezpiecznikowej 60 polowej . 3.34. Demontaż i wykonanie nowej instalacji odgromowej wraz z pomiarami. 3.35. Wywiezienie gruzu, złomu z placu robót. 4. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót (Załącznik nr 7 do SIWZ) i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 9 do SIWZ). Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych zero groszy) 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 20/2017 – Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku nr 46 w kompleksie wojskowym w Szerokim Borze, 2 RBLOG Skład Szeroki Bór”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 6.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 6.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: 7.1. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7.2. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, 7.3. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, 7.4. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, 7.5. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, 7.6. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 8. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: 8.1. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 8.2. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie – wysokość musi być równa kwocie wadium, 8.3. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale XII niniejszej SIWZ, 8.4. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach