Przetargi.pl
KONSERWACJA BUDYNKU NR 73, W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 21 SUWAŁKI.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2017-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA BUDYNKU NR 73, W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 21 SUWAŁKI.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja budynku nr 73 w kompleksie wojskowym przy ul. Wojska Polskiego 21,16-400 Suwałki. 1. Zakres Robót: 1.1. Budynek nr 73- garaż : Budynek parterowy, niepodpiwniczony. Ściany murowane . Konstrukcja stropodachu stalowa, kryty papą asfaltową na lepiku. Obiekt wyposażony w instalacje: elektryczną , odgromową i c.o. 1.1.1. Ogólny zakres robót budowlanych do wykonania: 1.1.1.1. Rozebranie: pokrycia z papy, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, izolacji cieplnej z płyt pilśniowych na lepiku. 1.1.1.2. Wykucie z muru ościeżnic stalowych i drewnianych wraz z demontażem skrzydeł drzwiowych. 1.1.1.3. Rozebranie ścianek z cegieł. 1.1.1.4. Rozbiórka elementów konstrukcji niezbrojonych. 1.1.1.5. Rozbiórka podłogi drewnianej. 1.1.1.6. Utylizacja papy, płyt pilśniowych, gruzu 1.1.1.7. Montaż rusztowań ramowych przyściennych. 1.1.1.8. Uzupełnienie styku płyt korytkowych stropodachu. 1.1.1.9. Montaż deski okapowej . 1.1.1.10. Nadbitki z drewna 10x10 cm , 10x22 cm mocowanych przy krawędzi stropodachu. 1.1.1.11. Wykonanie izolacji cieplnej stropodachu z płyt laminowanych papą asfaltową EPS 100 gr. 10cm (styropapa) klejonych lepikiem asfaltowym na gorąco. 1.1.1.12. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej. 1.1.1.13. Krycie stropodachu papą termozgrzewalną dwuwarstwowo. 1.1.1.14. Montaż prefabrykowanych rynien i rur spustowych z blachy powlekanej. 1.1.1.15. Wymiana progów z kątownika w ościeżnicach wrót. 1.1.1.16. Wymiana szyb zespolonych 1.1.1.17. Montaż we wrotach garażowych: łańcuchów metalowych, stopek, plombowniczek, uszczelek gumowych na obwodzie skrzydeł wrót 1.1.1.18. Uzupełnienie progów betonem. 1.1.1.19. Wykonanie opaski betonowej. 1.1.1.20. Montaż okien rozwieralnych i uchylno-rozwieralnych dwudzielnych z PCV. 1.1.1.21. Wymiana drzwi drewnianych wewnętrznych na stalowe, kompletne z ościeżnicą, samozamykaczem, klamką, zamkiem, plombowniczka, z uszczelką na całym obwodzie skrzydeł wraz z obróbką obsadzenia. 1.1.1.22. Rozbiórka i ponowny montaż płyt drogowych betonowych. 1.1.1.23. Uzupełnienie tynków , przygotowanie powierzchni do malowania: emulsyjnego , olejnego . 1.1.1.24. Czyszczenie konstrukcji stropodachu: dźwigarów , płatwi, rygli oraz malowanie. 1.1.1.25. Mechaniczne przeszlifowanie malowanej posadzki cementowej. 1.1.1.26. Odkurzenie , uzupełnienie szczelin dylatacyjnych. 1.1.1.27. Dwukrotne gruntowanie posadzki żywicą epoksydową. 1.1.1.28. Posadzki poliestrowe powłokowe. 1.1.1.29. Miniowanie oraz dwukrotne malowanie farbą chlorokauczukową powierzchni metalowych. 1.1.1.30. Wykonanie tynków zewnętrznych na ścianach. 1.1.1.31. Docieplenie ścian i ościeży płytami styropianowymi z wykonaniem wyprawy elewacyjnej. 1.1.2. Zakres robót elektrycznych do wykonania: 1.1.2.1. Demontaż : rozdzielni żeliwnych, przewodów odgromowych, wsporników. 1.1.2.2. Montaż uziomu z bednarki oc. 25x4mm. 1.1.2.3. Montaż: złączy, złączy kontrolnych, osłon, wsporników, zwodów z pręta śr.8mm. 1.1.2.4. Wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. 1.1.2.5. Montaż rur winidurowych śr. 20,28,40. 1.1.2.6. Montaż puszek hermetycznych 75x75mm . 1.1.2.7. Montaż łączników jedno i dwubiegunowych IP65. 1.1.2.8. Wciąganie przewodów: YDY 3x1,5mm2- 3x2,5mm2, YLY 5x6mm2, HDGsPH90 2x1mm2 , LY1x50mm2 do rur. 1.1.2.9. Montaż opraw świetlówkowych hermetycznych 2x36 W . 1.1.2.10. Montaż gniazd siłowe z wyłącznikiem 32A +z gniazdo 230V wył. IP65 z kompletem wtyczek 1.1.2.11. Montaż opraw oświetleniowych kanałowych do 100W z żarówką LED 24V 14W gwint E27. 1.1.2.12. Montaż przewodów uziemiających i wyrównawczych z bednarki oc. 25x4 oraz z LY 1x16mm2. 1.1.2.13. Montaż złącza kablowego wolnostojącego z fundamentem ZK3a 400A z wyposażeniem (podstawy RBK-1 3szt. zwory nożowe 250A- 6szt. zabezpieczenie do RBK 3szt., szyna PEN. 1.1.2.14. Montaż naświetlacza LED 50W 230V barwa zimna IP65. 1.1.2.15. Montaż zegara astronomicznego. 1.1.2.16. Montaż rozdzielnic modułowych 36 polowej IP65. 1.1.2.17. Montaż wyłączników nadprądowych, przeciwporażeniowych, zasilacza 230/24VDC 50W. 1.1.2.18. Przebijanie otworów w ścianach. 1.1.2.19. Wykonanie sprawdzeń i pomiarów instalacji elektrycznych, metryki urządzenia piorunochronnego. 1.1.3. Zakres robót sanitarnych do wykonania: 1.1.3.1. Demontaż i montaż grzejników z rur stalowych ożebrowanych. 1.1.3.2. Płukanie instalacji c.o. i grzejników. 1.1.3.3. Wymiana zaworów i złączek grzejnikowych. 1.1.3.4. Wykonanie próby szczelności instalacji c.o. 1.1.3.5. Malowanie rur co i grzejników rurowych Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. 2. Warunki realizacji zadania: 1. Zamawiający informuje, iż w dniu 02.03.2017 r. o godzinie 11:00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi Pan Leszek Lemiesz tel. 261-347-466. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek - piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 4. Roboty realizowane będą na terenie 24WOG – JW. 1747 Suwałki. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych 24 WOG jest w dniu podpisania umowy, dostarczenie wniosku wraz ze zdjęciami w formie elektronicznej pracowników i ich numerów dowodów tożsamości oraz marek pojazdów wraz z numerami rejestracyjnymi zabezpieczających realizację udzielonego zamówienia (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ). Zdjęcia w formie elektronicznej można dostarczyć na informatycznym nośniku danych lub przesłać mailem na adres: m.bulka@ron.mil.pl 5. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę do realizacji umowy obcokrajowców, wymagane jest pozwolenie wydane na zasadach określonych w Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18). 6. Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (czynny zakład). 7. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 9. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z przedstawicielem użytkownika miejsca terenu budowy wyznaczonym przez Dowódcę Jednostki Wojskowej 10. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 11. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazywania w 2016 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych” sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 12. W niniejszym postępowaniu Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcą lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót (art. 29 ust. 3a Ustawy pzp). Wymagania dotyczące zatrudnienia osób realizujących zamówienie na umowę o pracę – art. 29 ust. 3a pzp. 1. Rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: organizacja pracy i zarządzanie podległymi pracownikami, zapewnianie niezbędnego sprzętu i materiałów do prowadzenia prac w określonym i konkretnym asortymencie, dozór nad stosowaniem materiałów i technologii zgodnych z zakresem zamówienia, w ramach przedmiotu umowy. 2. Dokumentowanie zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 1 przez Wykonawcę /Podwykonawcę na umowę o pracę: a) Oświadczenie zawierające wykaz osób, o których mowa w pkt 1 (załącznik nr 11 do SIWZ), z którymi zawarto umowę o pracę, b) Terminy na dostarczenie powyższego dokumentu: • 3 dni robocze – po podpisaniu umowy, • 3 dni robocze – po dokonaniu zmiany niniejszego pracownika w trakcie realizacji zamówienia, 3. Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełniania warunku zatrudnienia osób na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zgodnie z § 4 ust. 27 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności o których mowa w pkt. 1: a) W przypadku, gdy Wykonawca/Podwykonawca nie dochowa któregokolwiek z terminów, o których mowa w pkt. 2 ppkt b, Zamawiający obciąży Wykonawcę/Podwykonawcę karami umownymi za każdy dzień opóźnienia w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto zawartego kontraktu. b) Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, gdy Wykonawca/Podwykonawca nienależycie wykonuje umowę, a w szczególności, gdy opóźnienie w wykonaniu obowiązków, o których mowa w pkt. 2 ppkt b, przekroczy 3 dni robocze. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, zero groszy). 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 14/2017 – Konserwacja budynku nr 73 w kompleksie wojskowym przy. ul. Wojska Polskiego 21, 16-400 Suwałki”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: 7.1. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7.2. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, 7.3. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, 7.4. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, 7.5. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, 7.6. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 8. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: 8.1. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 8.2. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie – wysokość musi być równa kwocie wadium, 8.3. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale XII niniejszej siwz, 8.4. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach