Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy rozdzielnic RG-1 i RG-2 wraz z wyposażeniem instalacji w urządzenia do kompensacji mocy biernej pojemnościowej w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie

Główny Urząd Nadzoru Budowlanego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, ul. Krucza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 619 453 , fax. 226 619 095
  • Data zamieszczenia: 2020-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
    ul. Krucza
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 619 453, fax. 226 619 095
    REGON: 10849220000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy rozdzielnic RG-1 i RG-2 wraz z wyposażeniem instalacji w urządzenia do kompensacji mocy biernej pojemnościowej w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy rozdzielnic RG-1 i RG-2 wraz z wyposażeniem instalacji w urządzenia do kompensacji mocy biernej pojemnościowej w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie, zwanego dalej „budynkiem”, na podstawie dokumentacji projektowej, zwanej dalej „Dokumentacją”. 2. Na przedmiot zamówienia składa się: 1) zamówienie podstawowe (etap I), o którym mowa w ust. 3, 2) zamówienie objęte prawem opcji (etap II), o którym mowa w ust. 4. 3. Zamówienie podstawowe (etap I) obejmuje: 1) wykonanie robót budowlanych, określonych w Dokumentacji, dotyczących realizacji etapu I, który obejmuje w szczególności: a) wymianę rozdzielnicy RG-1, b) wymianę rozdzielnicy RG-2, c) wymianę wewnętrznych linii kablowych zasilania obu rozdzielnic RG-1 i RG-2, d) zmianę zasilania wind, e) montaż baterii kondensatorów, f) modernizację przeciwpożarowych wyłączników prądu dla RG-1, RG-2 oraz zasilaczy UPS w pomieszczeniu 235, g) dostosowanie instalacji uziemienia do rozdziału przewodu PEN w budynku, 2) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla wykonanych robót budowlanych. 4. Zamówienie objęte prawem opcji (etap II) obejmuje: 1) wykonanie prac określonych w Dokumentacji, dotyczących realizacji etapu II, 2) zgłoszenie instalacji do odbioru Innogy Stoen Operator sp. z o.o. oraz wykonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich formalności i prac związanych z przyłączeniem budynku do sieci elektroenergetycznej, 3) opracowanie dokumentacji powykonawczej dotyczącej realizacji etapu II. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ, z zastrzeżeniem ust. 6. Przedmiar robót, wchodzący w skład Dokumentacji, należy traktować jako dokument pomocniczy. 6. W przypadku, gdy w Dokumentacji, o której mowa w ust. 5, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie wyrobów i materiałów budowlanych oraz urządzeń technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów budowlanych i urządzeń równoważnych, o parametrach technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w Dokumentacji. 7. Roboty budowlane będą wykonywane w budynku użytkowanym, co oznacza że: 1) wykonywanie wszelkich prac uciążliwych dla użytkowników budynku, w tym ograniczających dostęp do budynku, kolidujących z normalnym funkcjonowaniem budynku oraz prac wymagających wyłączenia energii elektrycznej, wymaga każdorazowo uzgodnienia z Zamawiającym terminu i czasu ich wykonywania, 2) prace należy prowadzić w sposób zapewniający ciągłość zasilania budynku, wszelkie wyłączenia lub przełączenia zasilania należy wykonywać w godzinach 18:00 – 6:00, z zastrzeżeniem, że przerwa w zasilaniu budynku nie może być dłuższa niż 2 godziny, 3) Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia terenu budowy, mając na uwadze w szczególności: a) zachowanie bezpieczeństwa użytkowników budynku, b) ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem mienia prywatnego lub publicznego, c) wyeliminowanie możliwości przedostawania się z terenu budowy pyłów i innych zanieczyszczeń do pozostałej części budynku, d) utrzymywanie na terenie budowy ładu i porządku, w szczególności usuwanie wszelkich odpadów, pozostałości i zanieczyszczeń. 8. Na wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji (zgodnie z ofertą Wykonawcy). 9. Zamawiający wymaga: 1) na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, aby co najmniej jedna osoba wykonująca roboty budowlane w ramach zamówienia podstawowego (etap I), o których mowa w ust. 3, była zatrudniona przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), 2) uwzględnienia stawki godzinowej na poziomie nie niższym, niż określony w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1778), w przypadku osób wykonujących roboty budowlane na zasadach innych, niż określone w pkt 1, nieprzerwanie przez cały czas realizacji robót budowlanych, o których mowa w ust. 3. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, na którym podmiocie spoczywa obowiązek, o którym mowa w ust. 9, poprzez odpowiednie wypełnienie pozycji nr 3 formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SIWZ). Brak powyższych informacji (niewypełnienie odpowiedniej kratki) oznaczać będzie, że to na Wykonawcy spoczywa powyższy obowiązek. 11. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące obowiązku, o którym mowa w ust. 9, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 9 do SIWZ. 12. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawcy przeprowadzili oględziny w budynku. Termin dokonania oględzin należy ustalić z pracownikiem Biura Administracyjno-Finansowego, pod numerem telefonu 22 661 94 42 lub 22 661 94 59, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, która stanowi formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ): 1) pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 4 SIWZ (załącznik nr 3 do SIWZ jeśli dotyczy); zobowiązanie musi być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 5 do SIWZ; wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach