Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego grzewczego EKOTERM PLUS lub równoważnego w ilości 73 000 dm3 do jednostek organizacyjnych Powiatu Makowskiego

Powiat Makowski ogłasza przetarg

  • Adres: 06-200 Maków Mazowiecki, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 173 670 , fax. 029-7173664
  • Data zamieszczenia: 2020-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Makowski
    ul. Rynek 1
    06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 297 173 670, fax. 029-7173664
    REGON: 55066844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-makowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego grzewczego EKOTERM PLUS lub równoważnego w ilości 73 000 dm3 do jednostek organizacyjnych Powiatu Makowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego grzewczego EKOTERM PLUS lub równoważnego w ilości 73 000 dm3 bezpośrednio do zbiorników olejowych sukcesywnie w okresie jednego roku lub do wyczerpania ilości zamówionego oleju do budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego na Bazar 15 gm. Szelków oraz do niżej wymienionych budynków jednostek organizacyjnych Powiatu Makowskiego: 1) Zespół Szkół im. Jana Pawła II, ul. Warszawska 42, 06-230 Różan; 2) Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki, ul. Sadowa 6, 06-216 Krasnosielc; 3) Dom Pomocy Społecznej w Makowie Mazowieckim, ul. Mazowiecka 2, 06-200 Maków Mazowiecki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 poz. 755 t.j.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp oraz wskazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp do oferty należy załączyć: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ i braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 1.1. – załącznik nr 2 i 3 do SIWZ – składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z uwzględnieniem zapisu w dziale 5 SIWZ pkt 5.4.5. dotyczącego kompetencji oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. 3. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) i III.5) ogłoszenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) i III.5) ogłoszenia, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 4. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w sekcji III.4) III.5) ogłoszenia. 5. Kompletna oferta musi zawierać: 5.1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty wraz z formularzem cenowym – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 i 1A do SIWZ, 5.2. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w dziale 5 SIWZ – załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, 5.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5.4. W przypadku, gdy upoważnienie do pospisywania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonych w ofercie dokumentów – pełnomocnictwo. 6. Ofertę, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w języku polskim, w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z zastrzeżeniem pkt 2. 7. Forma pisemna jest zastrzeżona dla złożenia oferty wraz z załącznikami, pełnomocnictw oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia oraz oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 8. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 11. Wykonawca oraz Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 12. Oświadczenia, o których mowa w niniejszym postępowaniu dotyczące Wykonawcy składane są w oryginale, natomiast dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach