Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy i modernizacji pomieszczeń oraz instalacji wentylacyjnej w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi. pomieszczeń

Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93113 Łódź, ul. Milionowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 761 790 , fax. 426 761 785
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
    ul. Milionowa 14
    93113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 761 790, fax. 426 761 785
    REGON: 47223718500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.jonscher.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy i modernizacji pomieszczeń oraz instalacji wentylacyjnej w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi. pomieszczeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (dalej: "Centrum") w podziale na następujące zakresy: Zakres I - Przebudowa i modernizacja pomieszczeń w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, Zakres II - Modernizacja instalacji wentylacyjnej w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym. 2. Na przedmiot zamówienia składają się roboty budowlane i instalacyjne określone w Przedmiarach będących załącznikiem nr 12 do SIWZ, a także sporządzenie przez Wykonawcę i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2012 r., poz. 739). Prace, będące przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z dokumentami określającymi przedmiot zamówienia stanowiącymi załącznik nr 12 do SIWZ, tj. dla Zakresu I - Przedmiar nr 1, Rysunek nr 1; dla Zakresu II - Przedmiar nr 2, Rysunek nr 2, Opis techniczny. 3. Zakres prac koniecznych do wykonania w Zakresie I, zawarty w Przedmiarze nr 1, należy wykonać w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w obszarze zaznaczonym na Rysunku nr 1. 4. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy Opisem technicznym i Rysunkiem nr 2, a Przedmiarem nr 2 bezwzględne pierwszeństwo należy przyznać Opisowi technicznemu i Rysunkowi nr 2 - dot. Zakresu II. 5. Wykonawca przed podpisaniem umowy uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowy, w którym zostaną uszczegółowione etapy modernizacji oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia tych etapów. 6. Wszystkie prace prowadzone będą w ruchu ciągłym Centrum i nie jest przewidywane jego ograniczenie. 7. Wszystkie prace należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 8. Odbiór prac nastąpi zgodnie z przepisami prawa budowlanego, aktualnie obowiązującymi polskimi normami, a także wytycznymi zawartymi w dokumentach atestacyjnych wbudowywanych materiałów i urządzeń. 9. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia oraz zapoznanie się z dokumentami zawartymi w zał. nr 12 do SIWZ. W związku z zaleceniem dokonania wizji lokalnej Zamawiający prosi o załączenie do oferty oświadczenia dotyczącego odpowiednio dokonania / nie dokonania wizji lokalnej (wg zał. nr 9 do SIWZ). Termin wyznaczenia wizji lokalnej Wykonawca ustala z Zamawiającym (przed upływem terminu składania ofert) telefonicznie, z p. Witoldem Sradomskim lub p. Zbigniewem Pipińskim - tel. (42) 676-18-00. 10. Przedmiar nr 1 (dla Zakresu I), zawarty w zał. nr 12 do SIWZ, służy do określenia przedmiotu zamówienia i będzie podstawą rozliczenia zamówienia w tym Zakresie. Przedmiar nr 2 (dla Zakresu II), zawarty w zał. nr 12 do SIWZ, służyć może Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie może stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentami zawartymi w ww. załączniku, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. 11. Kosztorys ofertowy dla Zakresu I sporządzony w oparciu o Przedmiar nr 1 będzie stanowił materiał określający cenę oferty w tym Zakresie, natomiast kosztorys ofertowy dla Zakresu II, sporządzony w oparciu o Przedmiar nr 2, pełnić będzie jedynie funkcję informacyjną, a obowiązującą ceną oferty w Zakresie II jest ryczałt obejmujący wykonanie wszystkich robót określonych w SIWZ dla tego Zakresu. Zamawiający wymaga, aby przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego (wykonanego metodą szczegółową) nie pominąć i nie zmieniać wielkości żadnej z pozycji przedmiarowych. 12. Wykonawca sporządzi i przedłoży Zamawiającemu plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia najpóźniej w chwili podpisania umowy. 13. Zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (t.j. Dz. U. 2016 poz. 290 ze zm.), Wykonawca, tak na etapie sporządzania oferty, jak i podczas realizacji przedmiotowego zamówienia, powinien przestrzegać podstawowej zasady, że w ramach wykonawstwa budowlanego można wykorzystywać tylko te materiały budowlane dostępne na rynku, które są dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Zamawiający nie oczekuje od Wykonawcy przedłożenia stosownych certyfikatów, bądź innych dokumentów tej wagi w ofercie, niemniej na etapie realizacji przedmiotowego zamówienia, będzie wymagał takich dokumentów, przed zastosowaniem tych materiałów i urządzeń. 14. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza: 1) zabezpieczy teren robót, mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego; 2) w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego terenu budowy; 3) zapewni we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne); 4) po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, uporządkuje teren budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzi go do stanu nie gorszego, jaki był przed rozpoczęciem robót. 15. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 60-miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia z zastrzeżeniem pkt 18. Przeglądy gwarancyjne w okresie gwarancji będą wykonywane w ramach wartości zamówienia. 16. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z uprawnień wynikających z rękojmi w okresie trwania gwarancji. 18. W przypadku, gdy producent materiałów, urządzeń, maszyn i wyposażenia udziela gwarancji na okres dłuższy, niż określony w pkt 15, obowiązuje okres gwarancji udzielony przez producenta. 19. Przedmiotowe zamówienie publiczne będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu pn. „Poprawienie standardów diagnozy i terapii poprzez zakup sprzętu i wykonanie prac modernizacyjnych w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym w Miejskim Centrum im. dr. Karola Jonschera w Łodzi” - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Działanie 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego. 20. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, określonych w Przedmiarze nr 1 i 2 (załącznik nr 12 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości: 5 000,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, że posiada certyfikat dla przedsiębiorcy wydany przez Urząd Dozoru Technicznego, uprawniający do prowadzenia działalności w zakresie instalowania oraz konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła oraz, że na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię – dot. Zakresu II (wg zał. nr 11 do SIWZ); 2) oświadczenie Wykonawcy dot. wizji lokalnej oraz zapoznania się z terenem budowy i dokumentacją określającą przedmiot zamówienia (wg zał. nr 8 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach