Przetargi.pl
Opracowanie koncepcji projektowej budowy/rozbudowy infrastruktury technicznej dla pn. "Budowa/rozbudowa ulic Kwiatowa, Urocza, Łąkowa, sięgacz ul. Miłej w Skierniewicach”.

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468345100 , fax. +48468345151
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468345100, fax. +48468345151
    REGON: 000524306
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.um.skierniewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie koncepcji projektowej budowy/rozbudowy infrastruktury technicznej dla pn. "Budowa/rozbudowa ulic Kwiatowa, Urocza, Łąkowa, sięgacz ul. Miłej w Skierniewicach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie koncepcji projektowej budowy/rozbudowy infrastruktury technicznej dla pn. "Budowa/rozbudowa ulic Kwiatowa, Urocza, Łąkowa, sięgacz ul. Miłej w Skierniewicach”. I. Informacje ogólne 1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl nr telefonu 0-46 834-51-00; 832-57-74 nr faksu 0-46 834-51-51; 046 832-57-74, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu opracowanie koncepcji projektowej budowy/rozbudowy infrastruktury technicznej dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa/rozbudowa ulic Kwiatowa, Urocza, Łąkowa, sięgacz ul. Miłej w Skierniewicach”. 2. Rodzaj zamówienia: Usługi 3. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) zwaną dalej „ustawą” lub „ustawą Pzp”. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani równoważnych. 6. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień podobnych zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia 7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15-12-2017. Za termin złożenia uznaje się datę osobistego dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Poza ustalonym wyżej terminem Wykonawca zobowiązany jest do stosowania terminów wynikających z ustaleń rad technicznych. 8. Źródła finansowania zadania: Środki własne budżetu Miasta Skierniewice. 9. Nazwa zadania, roboty oraz ich lokalizacja Opracowanie koncepcji projektowej budowy/rozbudowy infrastruktury technicznej dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa/rozbudowa ulic Kwiatowa, Urocza, Łąkowa, sięgacz ul. Miłej w Skierniewicach”. Obszar w rejonie ulic : Sadowa, Rybickiego, Miła, Unii Europejskiej, Miedniewicka, Mazowiecka – wg oznaczenia na Załączniku nr 4 do PFU. 9.1 Wspólny słownik kodów CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 9.2 Zakres prac 9.2.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w: „Programie funkcjonalno-użytkowym”, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ i będący jej integralną częścią. 9.2.2. W skład zamówienia wchodzi: 9.2.2.1.W zakresie sieci drogowej: a) opracowanie inwentaryzacji istniejących w obszarze opracowania ulic, b) ustalenie głębokości położenia istniejących sieci wodociągowych, sieci energetycznych i sieci gazowej, UWAGA 1: Zakres ustalenia głębokości położenia dotyczy tych odcinków sieci i przyłączy, które mogą wymagać przełożenia/zabezpieczenia z uwagi na planowane ich przykrycie nowymi warstwami ulic, c) opracowanie koncepcji przekrojów podłużnych i poprzecznych ulic wg poniższych wariantów: - ulice/ część ulic w formie ciągów pieszo-jezdnych w strefie zamieszkania, - ulice / część ulic w formie wydzielenia ruchu pieszego od kołowego. d) opracowanie koncepcji przekrojów ulic z uwzględnieniem odprowadzenia wód deszczowych wg dwóch wariantów: - maksymalne wykorzystanie części pasów drogowych bez nawierzchni utwardzonej oraz istniejące w obszarze opracowania i jego sąsiedztwie rowy odwadniające teren, -odprowadzenie wód deszczowych poprzez kanały zakryte pod powierzchnią ulic/terenu, e) określenie kolizji sytuacyjnych i wysokościowych projektowanych/budowanych ulic z istniejącym uzbrojeniem terenu, f) ustalenie nieruchomości i powierzchni poszczególnych nieruchomości niezbędnych do pozyskania dla realizacji koncepcji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. UWAGA 2: w wariancie przewidującym sieć ulic w formie ciągów pieszych, Zamawiający zaleca stosowanie w pasach drogowych „ szykan „ w postaci lokalnych zwężeń/zieleni, wynoszenia skrzyżowań itp. 9.2.2.2.W zakresie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej: a) opracowanie koncepcji lokalizacji sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w nawiązaniu do istniejących na tym obszarze sieci, b) ustalenie z ZWiK warunków lokalizacji i rozbudowy proponowanej sieci, c) wskazanie kolizji istniejącej sieci z planowaną siecią ulic ( wysokościowych, lokalizacyjnych ). 9.2.2.3.W zakresie kanalizacji deszczowej: opracowanie koncepcji lokalizacji kanalizacji deszczowej w dwóch wariantach: a) maksymalne odprowadzenie wód deszczowych powierzchniowo na nieutwardzone/ zielone części pasów drogowych i rowy odwadniające, b) odprowadzenie wód poprzez kanały pod powierzchnią z określeniem odbiornika wód i warunków technicznych włączenia sieci do tego odbiornika. 9.2.2.4.W zakresie sieci gazowej i oświetlenia: a) opracowanie koncepcji lokalizacji sieci gazowych i oświetlenia, b) wskazanie kolizji istniejącej sieci gazowej oraz oświetlenia z planowaną siecią ulic ( wysokościowych, lokalizacyjnych) Schematy istniejącej infrastruktury technicznej przedstawiają Załączniki nr 1,2,3 do PFU. 9.2.3. Wykonawca oświadcza, że posiada zdolność techniczną lub zawodową potrzebne do realizacji w/w zadania, znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności obejmującej wykonanie przedmiotu zamówienia, o ile wynika to z odrębnych przepisów. 9.2.4.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w opracowaniu dokumentacji udział osób posiadających uprawnienia w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych. 9.2.5.Wykonawca zapewni wykonanie świadczeń objętych Umową z należytą profesjonalną starannością, w sposób zgodny z wymaganiami przepisów prawa i obowiązującymi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także z zachowaniem standardów właściwych dla danej kategorii prac. 9.2.6. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przez niego obowiązków wynikających z Umowy. 9.2.7.Wszystkie zaproponowane urządzenia i rozwiązania techniczne muszą spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów prawa. 9.2.8. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy; wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania. 9.2.9.Zamawiający wymaga aby dokumentacja była sporządzona zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na proces sporządzania oferty, a więc taki, który nie utrudni uczciwej konkurencji, zakazuje się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 9.2.10. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w radach technicznych nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie z wykazaniem postępu realizacji prac. 9.2.11.Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia zostanie spisany protokół nie później niż w terminie 10 dni roboczych po przekazaniu przez Wykonawcę kompletnego przedmiotu zamówienia 9.3. Zakres ilościowy opracowań 9.3.1 Koncepcja - 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej pdf., 9.3.2 wszystkie inne materiały nie wymienione, a niezbędne dla kompletnego wykonania zamówienia, wynikające z przyjętych rozwiązań przez projektanta. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie koncepcji „Opracowanie koncepcji projektowej budowy/rozbudowy infrastruktury technicznej dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa/rozbudowa ulic Kwiatowa, Urocza, Łąkowa, sięgacz ul. Miłej w Skierniewicach”, szczegóły opisane w cz. I pkt 9.2. i 9.3 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 3 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c) zdolności technicznej lub zawodowej Ocena potwierdzenia spełniania warunków zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2.Warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. 2.1. Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty będą służyć ocenie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. a) Oferta wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ b) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ c) Wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę o ile podwykonawcy Ci są znani Wykonawcy na etapie składania ofert firm podwykonawców wg wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA: W przypadku korzystania z podwykonawców, przed podpisaniem umowy z podwykonawcą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzór umowy z podwykonawcą. d) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. b) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w przypadku gdy jest to wymagane są członkami właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, do których może dojść w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ c) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 3. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć dokumenty: W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy, Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. muszą być złożone przez każdy podmiot, - pozostałe dokumenty wymienione w cz. IV podmioty składają wspólnie jako konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach