Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj pn. Modernizacja przepompowni ścieków na terenie miasta Łęczyca w zakresie robót elektrycznych i wizualizacji , prowadzonego zgodnie z Regulaminem Wewnętrznym Udzielenia Zamówień Sektorowych "Podprogowych" na dostawy, usługi i roboty budowlane w PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. w trybie przetargu nieograniczonego

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łęczycy spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Tumska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 247 212 285 , fax. 247 213 511
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łęczycy spółka z o.o.
    ul. Tumska 2
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. 247 212 285, fax. 247 213 511
    REGON: 61028358900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimleczyca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: osoba prawna, o której mowa w art.3 ust.1 pkt.3 uPzp z dnia 29.01.2004 z późn. zm.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj pn. Modernizacja przepompowni ścieków na terenie miasta Łęczyca w zakresie robót elektrycznych i wizualizacji , prowadzonego zgodnie z Regulaminem Wewnętrznym Udzielenia Zamówień Sektorowych "Podprogowych" na dostawy, usługi i roboty budowlane w PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. w trybie przetargu nieograniczonego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja p.n. „Modernizacja przepompowni ścieków na terenie miasta Łęczyca w zakresie robót elektrycznych i wizualizacji” obejmuje dwa Etapy: 1)Etap I - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, w tym: a)Wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego (3 egz.), b)Uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i sprawdzeń rozwiązań projektowych, c)Wykonanie pozostałej dokumentacji projektowej, tj.: - projektów technicznych ( 3 egz.) - Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (2 egz.), - przedmiarów robót (2 egz.), - zbiorczego zestawienia kosztów dla poszczególnych obiektów( 2 egz.), - Całość dokumentacji również w formie elektronicznej edytowalnej i PDF - 1 egz. . 2)Etap II - Prace polegające na wykonaniu robót budowlanych dotyczące - modernizacji 5 szt. przepompowni ścieków na terenie miasta Łęczycy w zakresie robót elektrycznych i wizualizacji: a)Wykonanie robót i zgłoszenia gotowości do odbioru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według Programu Funkcjonalno -Użytkowego, stanowiącym Załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów, które będą przywołane w opracowanej Dokumentacji Projektowej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zamówienia mają służyć ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w Programie Funkcjonalno- Użytkowym. Dopuszcza się na etapie wykonawstwa urządzenia i materiały równoważne rozumiane jako urządzenia / materiały  wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń  pod warunkiem, iż spełnią one te same właściwości techniczne oraz na etapie realizacji uzyskają akceptację Zamawiającego. Decyzje Zamawiającego w tym zakresie oparte będą na wymaganiach sformułowanych w dokumentach umowy, a także normach i wytycznych. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją (programem funkcjonalno- użytkowym) oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy, zaleca się także, aby dokonał wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty. Niezapoznanie się Wykonawcy ze stanem faktycznym nie będzie podstawą do wnoszenia roszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być bezwarunkowa, nieodwołalna, płatna na pierwsze pisemne żądanie, wykonalna na terytorium Rzeczpospolitej Polski, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać minimum następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancję) oraz wskazanie ich siedzib; 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3)kwotę gwarancji; 4)termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą); 5)zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenie należytego wykonania umowy, lub c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: 1)wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenia; 2)precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia; 3)kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany; 4)wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 5.Na dokumencie potwierdzającym wniesienie wadium powinna być zawarta minimum informacja w postaci zapisu: „Dotyczy: (nazwa postępowania)”. 6.Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy w Pekao SA, nr rachunku: 60 1240 3190 1111 0000 2983 7856, ze wskazaniem tytułu przelewu: „Wadium – Modernizacja przepompowni ścieków w Łęczycy”. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu; 2)Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, należy złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie. Kopia wadium winna być dołączona do oferty. 3)Oryginał wadium wnoszonego w innych niż pieniężna, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, powinien być składany w nieprzeźroczystej kopercie z dopiskiem: "[Nazwa i siedziba Zamawiającego] „WADIUM na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na: [nazwa przetargu zgodna z nazwą z SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu]”. Na kopercie, oprócz w/w opisu, należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. 7.Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, przelewem bankowym na konto, Zamawiający będzie uważać za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek wskazany przez Zamawiającego dokona przeksięgowania kwoty na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 8.Wadium składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być wniesione przez jednego z Wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego. 9.Zamawiający oświadcza, że zwrot wadium następuje niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie udzielenia zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11.Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który: a)wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)został wykluczony z postępowania. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.Zamawiający oświadcza, że zatrzymanie wadium wraz z odsetkami nastąpi, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenie należytego wykonania umowy, lub c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 14.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 9 Regulaminu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1) niniejszej SIWZ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.Kompletna oferta powinna zawierać: 1)Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2)Formularz cenowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ, 3)oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 4)wykaz robót sporządzony na podstawie Załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ, 5)dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 6)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 3) niniejszej SIWZ, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, 7)oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, 8)oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, 9)oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej Załącznik nr 7 do SIWZ, 10)zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia Załącznik nr 8 do SIWZ, 11)stosowne Pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w oryginale lub w formie notarialnie potwierdzonego odpisu stosownego pełnomocnictwa wystawionego lub udzielonego przez osoby upoważnione, 12)dokument ustanawiający Pełnomocnika (oryginał lub notarialnie potwierdzony odpis stosownego pełnomocnictwa, wystawionego lub udzielonego przez osoby upoważnione), reprezentującego Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 13)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 14)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 15)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 16) Zalecane jest przez Zamawiającego dołączenie do oferty dowodu wniesienia wadium; 17)Zalecane jest przez Zamawiającego złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach