Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: wymiana palisady w 4 wałach, wymiana podschodni w 2 wałach oraz remont ścian 6 wałów, wymiana ogrodzenia z drewna oraz naprawa strzech w Skansenie Archeologicznym Karpacka Troja w Trzcinicy (38-207 Przysieki, Trzcinica 646)

Muzeum Podkarpackie w Krośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 38400 Krosno, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 321 376 , fax. 134 324 301
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Podkarpackie w Krośnie
    ul. Piłsudskiego 16
    38400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 134 321 376, fax. 134 324 301
    REGON: 63063000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojewódzka samorządowa instytucja kultury posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: wymiana palisady w 4 wałach, wymiana podschodni w 2 wałach oraz remont ścian 6 wałów, wymiana ogrodzenia z drewna oraz naprawa strzech w Skansenie Archeologicznym Karpacka Troja w Trzcinicy (38-207 Przysieki, Trzcinica 646)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania wymiana palisady w 4 wałach, wymiana podschodni w 2 wałach oraz remont ścian 6 wałów, wymiana ogrodzenia z drewna oraz naprawa strzech w Skansenie Archeologicznym Karpacka Troja w Trzcinicy (38-207 Przysieki, Trzcinica 646) 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie prac remontowych w zakresie: 1.Naprawy w wale nr 1 a)wymiana dranic na dębowe (dł. 2,6 m, gr. 5-7 cm) na górnej powierzchni wału (na długości 12,5 m), b) wymiana palisady na dębową (długie pale dł. 3,7 m x 46 szt., krótkie pale dł. 2,5 m x 28 szt., średnice 12-15 cm,) 2. Naprawy w wale nr 2 a)naprawa podschodni - wejścia (szer. 1,7 x dł. 10 m), płyty wymienić na deski sosnowe (gr. 2,5 cm) b) wymiana palisady na dębową, na dł. 12 mb, wysokość słupów krótkich 2,5 m i długich 3,7 m, średnica słupów 12-15 cm, ilość słupów długich 42 szt. krótkich słupów 28 szt. 3. Wymiana dranic z drogi kultury O-F na dębowe, nr 3 długość dranic 1,6 m, grubość 5-7 cm, długość drogi 21 m 4.Naprawa wału nr 4 kultury O-F, ściana wewnętrzna Wszystkie elementy dębowe, długość drągów 13 m x 13 szt., dł. 8,5 m x 13 szt. oraz dł. 5 m x 22 szt., średnice 12-17 cm. 5. Naprawa wału nr 5 od strony doliny rzeki Ropy Wszystkie słupy dębowe na długości 22 m, krótkie 66 szt. x 2,5 m, długie 50 szt. x 3,7 m, średnice 12-17 cm 6. Naprawa wału palisadowego nr 6 Wszystkie elementy dębowe, wymiana słupów 98 szt. o długości 3,5 m, średnica 15-17 cm, Wymiana zworników z dranic 10 szt., dł. 3 m, o przekroju prostokątnym i wymiarze 10 x 20 cm 7. Naprawa najwyższego wału nr 7 a)Naprawa podschodni - wejścia: szer. 1,7 x dł. 10 m, wymiana płyt na deski sosnowe, gr. 2,5 cm, b) wymiana palisady na dębową na długości 15 m, krótkie słupy 34 szt. x 2,6 m, długie słupy 54 szt. x 3,5 m, średnice 12-17 cm c)naprawa podsufitki przy wyjściu, wymiana dranic na dębowe o dł. 1,6 m, na szer. 1,7 m, gr. 5-7 cm 8. Naprawa wału plecionkowego nr 8 o dł. 15 m, wys. 3 m, wszystkie słupy i deski dębowe a) wymiana plecionki z kijów wierzbowych z obu stron wału, kołki płotu do plecionki 32 szt. (dębowe), średnica 8 – 10 cm b) wymiana dranic na dębowe, dł. 3,5 m, gr. 5-7 cm, c) wymiana palisady na dębową, słupy krótkie 2,5 m x 24 szt., długie 3,7 m x 45 szt., średnice 12 – 17 cm 9. Naprawa ogrodzenia koralu nr 9 (placu do walk) wymienić słupki pionowe na dębowe o dł. 1,6 m x 130 szt., średnica 15 – 18 cm 10. Wymiana ogrodzenia poletek uprawnych nr 10 a) żerdzie pionowe, dębowe, dł. 2,2 m x 20 szt., śr. 15 – 18 cm b) żerdzie poziome drzewo iglaste na długości 2 x 8 m i 1 x 30 m, średnica 10 – 15 cm 11. Wnętrze (powierzchnię nasypu wału) wszystkich rekonstruowanych wałów 9 szt., należy wyłożyć geowłókniną, szer. 3,8 x dług 12,5 m; szer. 4,9 x dług 12,5 m; szer. 3,1 x dług 21,5 m; szer. 4,7 x dług 21,5 m, szer. 4,7 x dług 23,4 m, szer. 2,2 x dług 16 m, szer. 4,8 x dług 15,5 m, szer. 4,8 x dług 15,5 m, szer. 3,3 x dług 16 m łącznie długość 154,5 m. 12. Naprawa dachów krytych trzciną na chatach, ok. 110 m2. Opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1) Plan Skansenu wraz z informacją o elementach podlegających wymianie – załącznik nr 6 do SIWZ. 2)Numery na załączonej mapie odpowiadają numeracji poszczególnych zadań, z wyjątkiem naprawy dachów. Wszystkie prace muszą zostać wykonane ręcznie przy użyciu drobnego sprzętu mechanicznego oraz siekier, toporów, pił, bez użycia gwoździ z zastosowaniem kołkowania drewnianymi kołkami tak, aby zachowały charakter rekonstrukcji. Materiały do napraw mogą zostać dowiezione lekkimi pojazdami pod górną bramę Skansenu. Dalej ze względów konserwatorskich muszą być transportowane ręcznie. Wszystkie elementy drewniane muszą zostać zakonserwowane. Dranice to deski łupane (inaczej szczypane). 3) Drewno używane do rekonstrukcji powinno być sezonowane minimum 2 miesiące, zakonserwowane preparatami przeciwgrzybicznymi oraz antypalnymi, a w przypadku rekonstrukcji wału olejem naturalnym. 4. Roboty objęte zamówieniem będą wykonywane przy czynnym obiekcie Skansenu Archeologicznego Karpacka Troja w Trzcinicy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 500,00 zł. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 3.Zamawiający zaleca, by w przypadku wniesienia wadium w formie:a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został dołączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się umieszczenie dokumentów wadialnego w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w foliowej oprawie, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 6.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Sanoku O/ Krosno Nr 62864210832002830913130001 .Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu o którym mowa w ust.3 pkt1)lit.a SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie wykonawca składa wraz z ofertą wg załącznika (wzór) nr 9. 4. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach