Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: PT i modernizacja terenu rekreacyjno-sportowego przy ul. Wieczorka na os. Powstańców Śląskich

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2015-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: PT i modernizacja terenu rekreacyjno-sportowego przy ul. Wieczorka na os. Powstańców Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją terenu sportowo-rekreacyjnego w Kedzierzynie-Koźlu przy ul. Wieczorka na os. Piastów. Modernizacja polega na zamontowaniu zewnętrznych urządzeń fitness, modernizacji placu zabaw dla małych dzieci w tym likwidacja starych urządzeń i montaż nowych, montaż zjeżdżalni, usytuowanie nowych ławek. Zadanie obejmuje również ośietlenie i monitoring terenu. Dodatkowo wykonane zostaną piłko chwyty na bosiku do gry w piłkę nozną oraz w piłkę siatkową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej: - projekt budowlany - projekt wykonawczy/architektura, - projekt wykonawczy/instalacji elektrycznych i monitoringu, - STWiOR dla w/w branż sporządzonej przez: Pracownia Architektoniczna- Urbanistyczna A3 Agnieszka Romanowska-Tarczyńska, 44-100 Gliwice, ul. Bednarska 4/4. Pomocniczo dołączono przedmiary robót. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3kpl. (w tym 1kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej. 3. Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. 4.Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 5. Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 6. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. 7. Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. 8. Zamawiający zastrzega sobie do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki: istniejące urządzenia zabawowe, ławki, kosze na śmieci, płytki chodnikowe, obrzeża chodnikowe w związku z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie konieczność uwzględniania w ofercie kosztu demontażu, transportu, ewentualnych napraw, malowania i ponownego montażu niżej wymienionych urządzeń : - bujak na sprężynie (zdjęcie nr 1) - 1 szt. - przewieść i zamontować na placu zabaw w parku w Koźlu (transport do 10 km), - bujak na sprężynie (zdjęcie nr 5) - 1 szt. - przewieść i zamontować na placu zabaw w parku w Blachowni ul. Zwycięstwa (transport do 5 km), - bujak na sprężynie (zdjęcie nr 8) - 1 szt. - przewieść i zamontować na placu zabaw w Koźlu ul. Filtrowa (transport do 10 km), - urządzenie z rurami do przewrotów (zdjęcie nr 2) - 1 szt. - przewieść i zamontować na placu zabaw w parku w Koźlu (transport do 10 km), - zestaw z przeplotnią z łańcucha i ze zjeżdżalnią (zdjęcie nr 3) - 1 szt. - przewieść i zamontować na placu zabaw w parku w Koźlu (transport do 10 km), - tablica z regulaminem placu zabaw (zdjęcie nr 4) - 1 szt. - przewieść i zamontować na placu zabaw w parku w Koźlu (transport do 10 km), - wieża ze zjeżdżalnią i ścianą wspinaczkową (zdjęcie nr 6) - 1 szt. - przewieść i zamontować na placu zabaw w parku w Blachowni ul. Zwycięstwa (transport do 5 km), - karuzela czteroramienna (zdjęcie nr 7) - 1 szt. - przewieść i zamontować na placu zabaw w Koźlu ul. Filtrowa (transport do 10 km), - huśtawka podwójna dla małych dzieci (z koszyczkami) (zdjęcie nr 9) - 1 szt. - przewieść i zamontować na placu zabaw w Koźlu ul. Filtrowa (transport do 10 km), - ławki i kosze na śmieci - 10 szt. przewieść i zamontować w Parku Miejskim w Sławięcicach (transport do 10 km), - ławki i kosze na śmieci - 7 szt. przewieść i zamontować w Parku w Koźlu (transport do 10 km), Dokładne posadowienie urządzeń na wskazanych placach i parkach wymienionych w pkt. h) należy uzgodnić z Zamawiającym. Urządzenia do likwidacji i utylizacji: - huśtawka pojedyncza (zdjęcie nr 12), - huśtawka podwójna (zdjęcie nr 11), - sześciokąt do ćwiczeń i zestaw sprawnościowy (zdjęcie nr 10) 9. Wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych metalowych powlekanych ( lub równoważnych ) wg. wzorca zamieszczonego w wersji elektronicznej: - tablica o wym. 150cmx 100cm na słupkach metalowych w czasie trwania inwestycji, - tablica o wym. 150cm x100cm na słupkach metalowych po zakończeniu inwestycji. 10. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 11. Należy uporządkować także teren przylegający do placu budowy który został naruszony wskutek prowadzonych robót. PRZED PRZEKAZANIEM PLACU BUDOWY ZAMAWIAJĄCY PRZEKAŻE WYKONAWCY PRAWOMOCNĄ DECYZJĘ POZWOLENIA NA BUDOWĘ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000.00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach