Przetargi.pl
Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w Miejskiej Bibliotece Publicznej w K-Koźlu Rynek 3

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2014-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w Miejskiej Bibliotece Publicznej w K-Koźlu Rynek 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Demontaż balustrad z stali nierdzewnej do odzysku z dowozem na miejsce wskazane przez MBP 2. Demontaż stolarki okiennej PCV i drzwiowej aluminiowej do odzysku z dowozem na miejsce wskazane przez MBP 3. Rozbiórka biegów schodowych i spoczników żelbetowych poprzez pocięcie piła do betonu 4. Wykonanie nowych stropów stalowo - żelbetowych 5. Wykonanie podciągów stalowych 6. Wymiana części przeszklenia witryn klatki schodowej na okna uchylne z siłownikami elektrycznymi ( na witryny wykonawca I etapu udzielił 3 letniej gwarancji w związku z czym na roboty te należy uzyskać zgodę lub przejąć gwarancje na całość witryn) 7. Dostawa i montaż platformy hydraulicznej dla niepełnosprawnych z szybem samonośnym oszklonym wg projektu 8. Remont pomieszczeń piwnicznych z wymianą tynków i posadzek . 9. Remont sanitariatów i pomieszczeń I i II piętra wg projektu 10. Dostawa regałów magazynowych wg projektu 11. Wymianę i przeniesienie hydrantów wg projektu 12. Wykonanie instalacji elektrycznej wg projektu 13. Montaż instalacji oddymiana klatki schodowej 14. Wykonanie i przeróbka instalacji wod.-kan. z dostawą i montażem urządzeń 15. Wykonanie instalacji c.o. z montażem grzejników 16. Montaż klimatyzatora na klatce schodowej 17. Dowóz humusu gr 10 cm i posianie trawy na powierzchni 45 m2 18. Posadzenie 8 szt. -tuja szmaragd o wysokości 0,80 m 19. Pomoc przy przenoszeniu zbiorów i regałów z remontowanych pomieszczeń Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1. Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. (w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej. 2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3. Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. 4. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 5. Organizację i oznakowanie budowy. 6. Zapewnienie dojazdu do innych obiektów posesji w czasie prowadzonych robót 7. Wykonawca zabezpieczy na czas remontu wszystkie otwory do pomieszczeń nie objętych robotami w sposób szczelny i trwały celem zabezpieczenia zbiorów. Wykonawca zabezpieczy w sposób trwały kostkę brukową wykonaną w I etapie. 8. Wykonawca zapewni pomoc przy przenoszeniu części zbiorów . 9. Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. 10. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. 11. Wykonanie zaleceń pokontrolnych m.in. takich instytucji jak organy: PIS, PSP. 12. Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów 13. Zamawiający zastrzega sobie do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki : okna PCV, balustrada z klatki schodowej w związku z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz przekazać inwestorowi za protokołem zdawczo - odbiorczym. W/w materiały należy przewieźć zgodnie z decyzją Zamawiającego. 14. Zapewnienie dojazdu do posesji w trakcie robót 15. Wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych metalowych powlekanych (lub równoważnych) wg wzorca zamieszczonego w wersji elektronicznej: a) w czasie trwania inwestycji tablica o wym. 150 cm x 100 cm na słupkach metalowych, b) po zakończeniu inwestycji tablica o wym. 40x30cm* (wew. bud.); 70 x 50cm* (na zew. bud.); 150x100cm* (inwest. zewnętrzne -tab. mocowana na słupkach matalowych) 16. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 17. Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłaconą polisę ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna suma gwarancyjna powyższego ubezpieczeniu powinna wynosić nie mniej niż wartość złożonej oferty,- PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 18. Roboty prowadzone będą na obiekcie czynnym Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Rozporządzenia MpiPS (J.t.: Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650) - Ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym szczególnie § 82 o treści: Roboty budowlane, rozbiórkowe, remontowe i montażowe prowadzone bez wstrzymania ruchu zakładu pracy lub jego części w miejscach przebywania pracowników zatrudnionych przy innych pracach lub działania maszyn i innych urządzeń technicznych powinny być organizowane w sposób nie narażający pracowników na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności, oraz § 83 ust. 1 w brzmieniu: Przed rozpoczęciem robót, o których mowa w § 82, pracodawca, u którego mają być prowadzone roboty, i osoba kierująca robotami powinni ustalić w podpisanym protokole szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, z podziałem obowiązków w tym zakresie. Teren prowadzenia robót, o których mowa w § 82, powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożenia oraz stosować inne środki zabezpieczające przed skutkami zagrożeń (siatki, bariery itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000.00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach