Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa ul. Przyjaźni w Świdnicy”

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58100 Świdnica, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 562 850 , fax. 748 523 110
  • Data zamieszczenia: 2017-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49
    58100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 748 562 850, fax. 748 523 110
    REGON: 57958900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa ul. Przyjaźni w Świdnicy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 4.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA : 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa ul. Przyjaźni w Świdnicy” , w zakresie jak niżej: 1) Roboty obejmujące koszty kwalifikowalne - przebudowa ulicy Przyjaźni wraz z przylegającymi skrzyżowaniami z ulicami Łąkową, Zieloną i Śląską w zakresie objętym opracowaniem, o którym mowa w ust. 3, pkt 1-10 poniżej, w tym: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - budowa i przebudowa chodników, - budowa i przebudowa zjazdów indywidualnych, - budowa ścieżki rowerowej, - budowa zatok autobusowych, - montaż wiaty autobusowej, - remont nawierzchni jezdni, gzymsów i barier na moście, - remont nawierzchni ulicy pod wiaduktem kolejowym, - budowa muru oporowego z elementów prefabrykowanych typu L, - budowa murków żelbetowych w miejscu likwidowanych bram, - przebudowa kanalizacji deszczowej, - przebudowa z rozbudową sieci oświetlenia ulicznego, - wycinka drzew i krzewów w niezbędnym zakresie, - oznakowanie poziome i pionowe, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - umocnienie skarp, - rekultywacja terenu, 2) Roboty obejmujące koszty niekwalifikowalne - zabezpieczenie sieci wodociągowej, - zabezpieczenie i przebudowa sieci gazowej kolidującej z inwestycją drogową , - zabezpieczenie i przebudowa urządzeń elektroenergetycznych kolidujących z inwestycją drogową, - przebudowa sieci napowietrznej nN – o,4kV, o którym mowa w ust. 3, pkt 11-12 poniżej - zabezpieczenie i przebudowa sieci teletechnicznej kolidującej z inwestycją drogową, - budowa kanalizacji deszczowej w ramach realizacji Etapu I zadania pn. „Budowa kolektora deszczowego w ul. Słowiańskiej, na odcinku od ul. Śląskiej do ul. Wileckiej oraz przebudowa potoku Pisarzowickiego na odcinku od ul. Śląskiej do rzeki Bystrzycy w Świdnicy. - przebudowa ogrodzeń 2. Przedmiot niniejszego zamówienia będzie realizowany zgodnie z wiedzą budowlaną, przepisami szczególnymi, w oparciu o umowę, projekty budowlane i wykonawcze, zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a także: 1) decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (decyzja zrid) nr 312/2016 z dnia 18 marca 2016 r., 2) zgłoszenie wykonania robót budowlanych w ramach przedmiotowego zadania, w skrzyżowaniu i wzdłuż linii kolejowej nr 137 relacji Katowice-Legnica, w km od 225.141 do 225.149, w zakresie odnowienia nawierzchni jezdni i chodnika poprzez wymianę warstwy ścieralnej jedni o gr. 5 cm oraz wymianę kostki na chodniku wraz z zaświadczeniem o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia, 3) zgłoszenie robót budowlanych polegających na skablowaniu odcinka obwodów linii napowietrznej nN X-2 i X-3 przy ul. Przyjaźni w Świdnicy na odcinku od stacji transformatorowej z R 423-32 do mostu na rzece Bystrzycy. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, sporządzonej przez Biuro Konstrukcyjne REJPROJEKT Anna Rej z siedzibą: Siołkowa 336, 33-330 Grybów, obejmującej n/w opracowania wykonane w grudniu 2015 r.: 1) Projekt budowlany branż: drogowej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej 2) Projekt wykonawczy (PW) – branży drogowej, 3) PW – branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa, 4) PW – branży sanitarnej - sieć gazowa wraz z przyłączami, 5) PW – branży elektrycznej - sieć elektroenergetyczna, 6) PW – branży elektrycznej - sieć oświetleniowa, 7) PW – branży telekomunikacyjnej - sieć teletechniczna, 8) Projekt stałej organizacji ruchu, 9) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) branż: drogowej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej, 10) Opinia Geotechniczna, oraz n/w opracowania wykonane w październiku 2016 r. 11) Projekt budowlany i wykonawczy skablowania odcinka obwodów linii napowietrznej nN X-2 i X-3 przy ul. Przyjaźni w Świdnicy na odcinku od stacji transformatorowej z R 423-32 do mostu na rzece Bystrzycy – branży elektrycznej - sieć elektroenergetyczna, 12) STWiOR branży elektrycznej, 4. Zakres zamówienia obejmuje również roboty budowlane branży sanitarnej, przewidziane do wykonania w ramach realizacji Etapu I zadania pn. „Budowa kolektora deszczowego w ul. Słowiańskiej na odcinku od ul. Śląskiej do ul. Wileckiej oraz przebudowa potoku Pisarzowickiego na odcinku od ul. Śląskiej do rzeki Bystrzycy w Świdnicy. 5. Etap I robót, o którym mowa w ust. 4 powyżej, zaplanowany do wykonania w trakcie przebudowy skrzyżowania ulic Słowiańskiej i Śląskiej obejmuje: 1) wykonanie studni D1 z rur stalowych spiralnie karbowanych Dw = 2000mm, H=1,35m 2) podłączenie 4,5 - metrowego odcinka rury DN500PP z istniejącego wylotu do w/w studni, 3) wymianę istniejącego rurociągu kd500 na DN800PP na odcinku 18,5 m, 4) wykonanie nowego odcinka rurociągu DN500PP na odcinku 7,6 m, 5) wykonanie studni Dd1 z kręgów betonowych Dn=1000mm, H=1,26m 6. Roboty, o których mowa w ust. 5 powyżej zostały szczegółowo opisane w opracowaniu projektowym, sporządzonym przez firmę: Usługi Projektowe mgr inż. Barbara Mądrzak, z siedzibą: 58-100 Świdnica, Boleścin 49fd, obejmującym: 1) PW – branży sanitarnej - projektowany odcinek kanalizacji deszczowej – przejście pod ul. Słowiańską, Etap I, 2) STWiOR branży sanitarnej. 7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i montaż wiaty przystankowej. Zamawiający wymaga aby wiata przystankowa spełniała n/w parametry: wiata dwusegmentowa/modułowa z profili stalowych zamkniętych ocynkowanych ogniowo i lakierowanych proszkowo z kompletem fundamentów punktowych, o przybliżonych wymiarach: - długość – ok. 2700 mm, - szerokość ok. 1400 mm, - wysokość całkowita ok. 2.500 mm. oraz spełniającah n/w wymagania: - kolor RAL 3000 (czerwony) - dach poliwęglan komorowy, - ściany oszklone, szyby ze szkła hartowanego 8 mm. - ścianka boczna pełna + znak D 15 przystanku na wysięgniku, - tablica rozkładowa zamykana 700 x 700, - siedziska i oparcia z listew drewnianych lakierowanych 8. Zamawiający informuje, że uzyskał dofinansowanie inwestycji w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016 – 2019, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań w tym organizacyjnych w celu zapewnienia terminowego, w każdym aspekcie zgodnego z niniejszym SIWZ wykonania przedmiotu umowy. Ponadto realizacja i rozliczenie zadania odbywać się będzie z uwzględnieniem umowy o finansowe wsparcie, którą Gmina Miasto Świdnica zawrze z Wojewodą Dolnośląskim. 9. Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 3i 6 powyżej , stanowiąca Załącznik nr 9 do SIWZ znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydział Dróg – pok. 311. UWAGA!  Załączone przedmiary robót (Załącznik nr 10 do SIWZ) należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i poglądowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie należy mu przypisywać roli funkcji, o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072).  Przedmiary robót załączone są w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiarów nie należy wypełniać ani załączać do oferty. 10. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o: 1) dokumentację projektową, o której mowa w ust. 3 i 6 powyżej, 2) dokumentację przetargową, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności SIWZ wraz z załącznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną część SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego pismach. 11. Zakres robót do wykonania wynika z załączonej Dokumentacji, stanowiącej Załącznik 9 do SIWZ. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia dokładnej ilości robót. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe, w przypadku, w którym okaże się, że rzeczywista ilość robót jest większa od wcześniej założonej, Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie Dokumentacji, nie zwalnia Wykonawcy od ich wykonania. Ilość robót w przedmiarze Wykonawca winien skorygować do wielkości rzeczywistej, obliczonej na podstawie Dokumentacji, własnych pomiarów i analiz. 12. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1) opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2003 r. Nr 58 poz.515 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729), 2) zorganizowania placu budowy (( zaplecze, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 3) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, 4) obsługi geodezyjnej budowy a w szczególności wykonywania inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, której oryginał należy zgłosić do Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy, a kopię do Zamawiającego, 5) bieżącego wywozu materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne (do 10 km), 6) utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 7) wykonania we własnym zakresie dokumentacji fotograficznej oraz inwentaryzacji przyległego terenu celem oddalenia ewentualnych roszczeń właścicieli dotyczących uszkodzeń spowodowanych przeprowadzonymi robotami – jeżeli Wykonawca nie dopełni tego warunku, w przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości, Wykonawca będzie zobowiązany do ich naprawy na własny koszt; 8) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem, 9) niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, 10) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 11) zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji roboty objętej umową, przy czym ubezpieczeniu podlegać mają w szczególności: a) roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót b) odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 12) wykonywania wszelkich, innych czynności wynikających ze specyfiki danych robót. Uwaga !  Prace budowlane będą prowadzone na całym obszarze objętym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalający na utrzymanie ruchu obsługującego przyległe tereny. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu do wszystkich nieruchomości dla osób pieszych przez cały okres trwania budowy a także, w miarę możliwości technologicznych, do umożliwienia przez ten okres dojazdu do nieruchomości oraz dostaw towaru; jeżeli ze względów technologicznych zaistnieje konieczność wstrzymania dojazdu do nieruchomości – Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie zainteresowane strony.  Wszelkie prace w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanalizacyjne, wodociągowe, gazowe) należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci.  Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie innych wykonawców (np. Zakład Gazowniczy w Wałbrzychu, Świdnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, Zakład Energetyczny, spółki telekomunikacyjne, ..), w celu realizacji przez tych wykonawców własnych zadań inwestycyjnych i prowadzenia robót na podstawie odrębnych pozwoleń na budowę lub zgłoszenia robót, wyłączonych z przedmiotu niniejszej umowy,  Wykonawca winien na czas realizacji robót ustawić i utrzymywać tablice informacyjne (informujące mieszkańców o komunikacyjnych utrudnieniach, wykonywanych pracach drogowych, z przeprosinami za utrudnienia); w/w tablice należy przywieźć z miejsca wskazanego przez Zamawiającego (tj. z odległości ok. 2 km) a po zakończeniu robót odwieźć w to samo miejsce, 4.2 LOKALIZACJA 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. Przyjaźni w Świdnicy wraz z przylegającymi skrzyżowaniami z ulicami Łąkową, Zieloną oraz Śląską. 2. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest na n/w działkach: 1) dz. nr: 204, 205, 26, 30, 33 (33/1), 93, 101, 102, (102/1), 103, 104 (104/1), 105 (105/1), 124, 125, 154 (154/1), 17, 89, 253, 254, 255, 90, 91, 98, 153, 152, 151/2, 148, 147, 129, 128, 127; obręb 0006 -Kraszowice, 2) działki nr; 2658, 2694, 2651; obręb 0005 - Zachód j. ew. 021901_1 miasto Świdnica (w nawiasach podano numery działek po podziałach na podstawie map podziałowych) 4.3 WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH CPV: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych, 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg, 45233320-8 Fundamentowanie dróg, 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych, 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg , lotnisk i kolei; wyrównanie terenu, 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, 45232210-7 Roboty budowlane w zakresie linii napowietrznych, 45232200-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych, 45232300-5 Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych , 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, 45221119-9 Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów, 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania wody burzowej, 4.3. INNE POSTANOWIENIA 1 Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy własne urządzeń i materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i wygląd. Mogą być zastąpione przez inne równoważne, z tym, że obowiązek udowodnienia równoważności należy do Wykonawcy. 2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, na kwotę nie większą niż 200.000,00 zł. netto. Ewentualny zakres robót budowlanych zamówienia to roboty związane z przebudową dróg i chodników (w tym z ich odwodnieniem, oświetleniem oraz usuwaniem kolizji z infrastrukturą techniczną) takie jak: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, układanie podbudów i nawierzchni dróg, układanie krawężników obrzeży i ścieków ulicznych, oznakowanie drogi, regulacja urządzeń uzbrojenia drogi, montaż i demontaż kanałów, rurociągów, przewodów i urządzeń kanalizacji deszczowej, gazowej i telekomunikacyjnej, układanie kabli oświetlenia ulicznego, instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego, roboty w zakresie budowy linii energetycznych i napowietrznych. W/w roboty budowlane zostaną udzielone na zasadach przewidzianych w umowie dla zamówienia podstawowego 5 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 6 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP): 1) przygotowanie terenu pod budowę, 2) roboty rozbiórkowe 3) roboty ziemne, 4) roboty montażowe sieci kanalizacji deszczowej, 5) roboty związane z usuwaniem kolizji z infrastrukturą podziemną, 6) roboty w zakresie budowy linii energetycznych i napowietrznych 7) wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów i zatok autobusowych, 8) roboty w zakresie wykonania oświetlenia ulicznego. 10) roboty naprawczo-konserwacyjne 7 Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy złącznika zawierającego skład osobowy tychże pracowników; załącznik musi być aktualizowany na bieżąco tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej na budowie. Wymaganie powyższe zawiera również „Wzór umowy” - Załącznik nr 8 do SIWZ 8 Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w ust. 6, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 9 Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez: 1) przedstawienie przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni roboczych, 2) okazanie dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni roboczych, 3) sprawdzenie czy roboty budowlane będą wykonywane przez osoby wymienione w załączniku nr 4 do umowy, które zostały wskazane przez Wykonawcę. 10 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 8, pkt 1 i 2, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w §12, ust. 1, pkt 12 i 13 wzoru umowy załączonego do SIWZ, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 11 Kontrola, o której mowa w ust. 8 może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1 Z uwagi na organizowane przez Miasto cykliczne imprezy sportowe, wymagające przejezdności ulicy Przyjaźni w dniach 21-23 kwietnia 2017 r. Wykonawca rozpocznie realizację przedmiotu zamówienia nie wcześniej niż w dniu 24 kwietnia 2017 r. 2 Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na: 31 października 2017 r. rozumiany jako data podpisania końcowego protokołu odbioru robót, 3 Wykonawca w ciągu 14 dni od dnia podpisani umowy o wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu szczegółowy Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót i uzgodni go z Zamawiającym. 1) Harmonogram winien zawierać określenie elementów dla robót, kolejność w jakiej Wykonawca proponuje je realizować oraz częściowe ceny ryczałtowe za wykonanie elementów robót. Ponadto, w harmonogramie Wykonawca winien wskazać roboty przewidziane do wykonania przez podwykonawców (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) . Zamawiający ma prawo wnieść uwagi do projektu harmonogramu, które Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w jego ostatecznej wersji 2) Harmonogram będzie załącznikiem do umowy o roboty budowlane. 3) Terminy pośrednie zawarte w harmonogramie są wiążące dla Wykonawcy. Przesunięcie terminów pośrednich z harmonogramu może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności z powodu których ich dotrzymanie nie było możliwym, po uprzedniej, pisemnej akceptacji Zamawiającego dla zmian w harmonogramie. Zmiany nie mogą zostać wprowadzone z uwagi na okoliczności leżące po stronie Wykonawcy lub podwykonawców 4) Terminy wyszczególnione w harmonogramie będą na roboczo monitorowane przez osobę upoważnioną w tym zakresie przez Zamawiającego. Jeśli Wykonawca nie dotrzyma postanowień harmonogramu, koszty wszelkich opóźnień poniesione przez Zamawiającego w związku z opóźnieniem poniesie Wykonawca, niezależnie od obowiązku zapłaty kary, zgodnie z zapisami § 13 wzoru umowy. 4. Wykonawca do dnia wprowadzenia na budowę sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 5. Wykonawca rozpocznie roboty budowlane bez zbędnej zwłoki i następnie będzie prowadził roboty z należytym pospiechem i bez opóźnienia , aby ukończyć je w terminie oznaczonym w ust. 2, wliczając w to czas konieczny na przeprowadzenie z powodzeniem prób, sprawdzeń, pomiarów itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: X. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359) - w przypadku poręczeń Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia dokumentu poświadczającego, że podmiot, który udzielił poręczenia zapłaty wadium zawarł umowę o udzielenie wsparcia z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PeKaO. S.A. I Oddział w Świdnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr P-22/III/17 na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa ul. Przyjaźni w Świdnicy”. 4. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający: 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) wymaga aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium został dołączony w oryginale do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach