Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 2271 D Osiecznica – węzeł autostradowy (Luboszów) A-18 – granica powiatu (Rudawica)”.

Powiat Bolesławiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 59700 Bolesławiec, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 323 258 , fax. 757 323 250
  • Data zamieszczenia: 2017-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bolesławiecki
    pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2
    59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 323 258, fax. 757 323 250
    REGON: 23082929800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 2271 D Osiecznica – węzeł autostradowy (Luboszów) A-18 – granica powiatu (Rudawica)”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 2271 D Osiecznica – węzeł autostradowy (Luboszów) A-18 – granica powiatu (Rudawica)”. 2. Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim zawierają: - dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlano - wykonawczych; - przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; z którymi obowiązkowo należy zapoznać się przed złożeniem oferty – Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Wykonawcę: 1) obecność inspektora nadzoru na placu budowy (w zależności od rodzaju aktualnie prowadzonych robót budowlanych) co najmniej jeden raz w tygodniu przez okres trwania umowy (poza pobytami dodatkowo zadeklarowanymi w ofercie). Uwaga! W razie wystąpienia konieczności, inspektor nadzoru danej branży, pomimo zadeklarowanych w ofercie obowiązkowych pobytów, stawi się na placu budowy na każde wezwanie Zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia). Inspektorzy nadzoru muszą być obecni na placu budowy i przebywać tak długo, jak wymaga tego skuteczność nadzoru. 2) w przypadku wstrzymania robót budowlanych obecność inspektora nadzoru na placu budowy jest zawieszona do momentu ich wznowienia, chyba, że Zamawiający będzie wymagał, aby w tym czasie inspektor nadzoru wykonywał inne obowiązki, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji umowy na roboty budowlane i zabezpieczenia interesów Zamawiającego. 3) każdorazowy pobyt inspektora nadzoru będzie wpisywany w „Kartę pobytów inspektora nadzoru na budowie”, 4) upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące poruszanie się po terenie budowy), 5) zapewnienie, aby były przestrzegane przepisy ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 6) po wykonaniu robót budowlanych przez Wykonawcę sprawdzanie obmiarów dla określenia ich ilości i wartości oraz zgodności z umową na roboty budowlane, 7) czuwanie nad jakością wykonanych robót i akceptacja pozytywnych wyników badań, 8) kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, 9) weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczanych przez Wykonawcę, 10) zatwierdzenie protokołów komisyjnego pobierania próbek do badań laboratoryjnych pod kątem zgodności z obowiązującymi normami, 11) akceptacja atestów i receptur przedstawianych przez Wykonawcę po uprzednim ich sprawdzeniu, 12) sprawdzanie zastosowanych materiałów w zakresie zgodności z Polska Normą lub aprobatą techniczną i normami unijnymi, 13) rozliczenie robót wykonanych przez Wykonawcę pod względem rzeczowym i finansowym realizowanego zadnia, 14) sporządzanie protokołów odbioru elementów określających kwotę wykonanych robót do zafakturowania w uzgodnieniu z Zamawiającym, 15) dokonywanie odbiorów robót zanikających, ulegających zakryciu i częściowych, 16) sporządzanie i opiniowanie harmonogramów robót i programu zapewnienia jakości opracowanego przez Wykonawcę, 17) sprawdzanie poprawności wyceny robót budowlanych dla ewentualnych zamówień dodatkowych lub zamiennych oraz zgodności ich udzielania z ustawą Prawo zamówień publicznych, 18) udzielanie Wykonawcy robót porad w sprawach dotyczących bezpieczeństwa robót, 19) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, 20) reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec Wykonawcy robót bez decyzji finansowych, 21) udział w radach budowy, 22) pomoc Zamawiającemu w prowadzeniu korespondencji i dokumentacji budowy, 23) podjęcie się roli informacyjnej wobec upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i wszystkich innych upoważnionych dla realizowanego zadania, 24) prowadzenie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą „Prawo Budowlane” wraz z aktami wykonawczymi, 25) udział w odbiorze końcowym i odbiorze ostatecznym, 26) sprawdzenie i zaopiniowanie dokumentacji powykonawczej, 27) udział w przeglądach gwarancyjnych, 28) współpraca z nadzorem autorskim. 4. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji umowy na roboty budowlane i zabezpieczenia interesów Zamawiającego. 5. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych ze sprawowaniem funkcji inspektora nadzoru leży po stronie Wykonawcy. 6. W wypełnianiu obowiązków inspektora nadzoru Wykonawca będzie podlegał Zamawiającemu tj. Powiatowi Bolesławieckiemu. 7. Przerób na zadaniu inwestycyjnym szacuje się na kwotę ok. 20.203.200,85 zł bez podatku VAT. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia w podziale na części. 10. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji za wady na świadczone przez siebie usługi, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną