Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na pl. Chrobrego w m. Góra”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na pl. Chrobrego w m. Góra”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: Cz. 1 – rozbiórki, donice kaskadowe, nawierzchnie, system automatycznego nawadniania, wycinka drzew, zasilanie fontanny i oświetlenie): Część I zamówienia obejmuje wszystkie roboty opisane w dokumentacji projektowej z wyjątkiem wskazanego zakresu wyłączonego z realizacji oraz w zakresie nawierzchni - podbudowy z kruszywa naturalnego w jasnoszarej kolorystyce – ok. 102 m2, która ujęta jest w cz. II postępowania, a także fontanny granitowej opisanej jako cz. 3 postępowania.  Roboty budowlane i instalacyjne  Rozbiórki – demontaż ławek – 6 szt. i koszy na śmieci– 6 szt, remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej;  kaskadowa donica – 5 szt. oraz montaż donic kaskadowych na latarniach parkowych – 8 szt.;  nawierzchnie – roboty pomiarowe, wykonanie trawników – trawa z rolki – ok. 1347 m2; usunięcie warstwy ziemi urodzajnej na gr. 15 cm z przewozem taczkami – ok. 102 m2, profilowanie i zagęszczanie podłoża – ok. 102 m2, obrzeża trawiaste – ok. 60 m, przygotowanie terenu pod obsadzenia kwiatowe – założenie rabat bylinowych – ok. 216 m2;  system automatycznego nawadnia - m.in. w tym – rurociągi – rury nawadniające - o śr. zew. 20 mm – dł. ok. 50 m, o śr. zew. 25 mm – dł. ok. 660 m, o śr. 32 mm - dł. 170 m, o śr. 40 mm – dł. ok. 80 m i o śr. zew. 20 mm w wykopie - dł. ok.- 33m; montaż szafy sterowniczo-sygnalizacyjnej, montaż czujnika deszczu, zraszacze, dysze rotacyjne;  wycinka drzew z ręcznym karczowanie pni – 6 szt.  Roboty elektryczne  zasilanie oświetlenia – w tym montaż opraw oświetlenia,  zasilanie fontanny UWAGA: ZAKRES ROBÓT WYŁĄCZONY Z REALIZACJI: Z zakresu części I przedmiotowego zadania wyłączono poniższe elementy małej architektury, których nie należy wyceniać w składanej ofercie tj.:  ławki parkowe z oparciem – 6 szt.,  ławki parkowe bez oparcia – 6 szt.,  kosz parkowy na śmieci – 10 szt.,  donica parkowa – 5 szt., Część 3 - fontanna franitowa fontanna franitowa – montaż prefabrykowanej fontanny granitowej typu kula o śr. 70 cm, podstawa granitowa o wym. 100x100x50 cm - 4 szt. Pozwolenie na wycinkę drzew zostanie przekazane przez Zamawiającego przed przystąpieniem Wykonawcy do realizacji zadania. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (3 egz. wersja papierowa oraz wersja elektroniczna w formacie PDF). Cz. 2 - nasadzenia Część II zamówienia obejmuje wyłącznie nasadzenia krzewów, bylin i roślin jednorocznych oraz z zakresu nawierzchni wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego w jasnoszarej kolorystyce – ok. 102 m2.  nasadzenia – byliny, krzewy, rośliny jednoroczne – łącznie ok. 1403 szt., w tym w donicach kaskadowych,  nawierzchnie - podbudowa z kruszywa naturalnego w jasnoszarej kolorystyce – ok. 102 m2. Materiał roślinny powinien być zgodny z normą PN-87/R-67023 i PN-87/R-67022. Rośliny powinny posiadać etykiety z nazwą łacińską oraz oznaczonym parametrem. UWAGA: W przypadku nasadzeń do donic drewnianych parkowych -5 szt. Wykonawca przekaże materiał roślinny Zamawiającemu, który dokona nasadzeń we własnym zakresie. Dokładny opis przedmiotu zamówienia w zakresie nasadzeń stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót. Zamawiający wraz z Wykonawcami, skoordynuje realizację zadania. 2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. Przy ocenie równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający weźmie pod uwagę kryteria jak funkcjonalność, walory estetyczne, rozwiązania materiałowe, parametry techniczne W przypadku posługiwania się normami Zamawiający uzna za równoważne rozwiązania czyniące zadość wymaganiom tych norm. 3. Zgodnie z dyspozycją w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych we wszystkich zakresach, tj. wykonaniem instalacji elektrycznej i wykopami w gruncie wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących usługi geodezyjne oraz osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe, osób montujących elementy małej architektury, system nawadniania, wykonujących nasadzenia i wycinkę drzew. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy - adekwatnie do czasookresu wykonywania wymienionych przez Zamawiającego czynności w okresie jej trwania. Termin realizacji cz. 1 i 3 - 30 dni , cz. 2 - max 14 dni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dotyczy wyłącznie cz. 1 postępowania: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 złotych (trzy tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu ( przelewem na konto ), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4.Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w sekretariacie UM i G w Górze, pokój nr 101 przed terminem złożenia ofert, tj. przed 06.08.2019 r. przed godz. 12.00 Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na pl. Chrobrego w m. Góra” cz. 1 (nazwa postępowania). 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7.Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8.Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona. 9.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz, zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych. UWAGA: W PRZYPADKU WNOSZENIA WADIUM W FORMIE INNEJ NIŻ PIENIĄDZ ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA DWIE MOŻLIWOŚCI: - DOKUMENT WADIALNY WSKAZUJE W TREŚCI NA WSZYSTKICH WYKONAWCÓW WCHODZĄCYCH W SKŁAD KONSORCJUM, - UZWZGLĘDNIAJĄC wyrok z dnia 15 lutego 2018 r. wydany w sprawie o ygn.. Akt: IV CSK 86/17 Sądu Najwyższego: ,,gwarancja wadialna wystawiona po zawiązaniu konsorcjum wyłącznie na pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego stanowi skuteczne zabezpieczenie oferty wspólnej i nie może stanowić podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu” Jeżeli koniec terminu związania ofertą przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, lub sobotę, nie ma potrzeby przedłużania go do następnego dnia. Zakończeniem biegu terminu związania ofertą jest bowiem zawsze konkretny dzień wyznaczony przez zamawiającego i wyliczony na podstawie art. 85 ust. 1 ustawy Pzp. Nie ma przy tym znaczenia, czy upływ tego terminu przypadnie w sobotę czy jakikolwiek dzień ustawowo wolny od pracy. Termin związania ofertą nie przedłuża się bowiem do poniedziałku tylko kończył w sobotę lub dzień wolny od pracy. Podsumowując: wymagana ważność dokumentu wadialnego to upływ terminu związania ofertą niezależnie od tego, czy przypada on na sobotę czy dzień ustawowo wolny od pracy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Zawartość i forma oferty: - wypełniony formularz ofertowy wraz z wypełnioną tabelą elementów rozliczeniowych -dla cz. 1 postępowania załącznik nr 1.1 i 1.1.1 do SIWZ; dla cz. 2 postępowania załącznik 1.2 i 1.2.1 do SIWZ; dla części 3 postępowania załącznik 1.3 - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotowej SIWZ dla cz. 1 oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 2.1. do przedmiotowej SIWZ; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy, - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp (mającego zastosowanie również do spółek cywilnych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach