Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Czernina”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2017-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Czernina”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Czernina” W ramach przedmiotu zamówienia w przedmiotowym postępowaniu przewidziano do realizacji następujące zakresy robót, opisane załączoną dokumentacją: I. Zrealizowanie w całości etapu I inwestycji tj. - wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, - rozbiórkę istniejących nawierzchni ulicy, zjazdów i krawężników, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - zabezpieczenie sieci elektrycznych i teletechnicznych, - wykonanie korytowania pod krawężniki i nawierzchnie, - ustawienie krawężników obrzeży granitowych i ścieków odwodnieniowych, - wykonanie podbudowy nawierzchni, - wykonanie nawierzchni (zjazdy, droga, parking – kostka 15x18x16 cm) - wykonanie trawników i pielęgnacja istniejącej zieleni, - wykonanie kanalizacji deszczowej. Zakres graficzny robót etapu I realizacji inwestycji obrazuje plik pod nazwą „ZAKRES ROBÓT” wraz z oznaczeniami robót wyszczególnionymi poniżej: A – rozbiórka nawierzchni wraz z korektą linii kablowej oraz montażem rury dwudzielnej ᶲ110 mm wraz z profilacją terenu, humusowanie z obsianiem przy grubości warstwy humusu 15 cm, B – roboty w pasie drogi powiatowej DP 1076 (zakres robót do wykonania do 11.12.2017 r., odrębnie fakturowany). C - dodatkowa nawierzchnia ciągu jezdnego (kostka 15x18x16 cm) Wszędzie gdzie jest zapis dla krawężnika granitowego 15x22 należy przyjąć 15x20. Należy zastosować krawężniki łukowe na łukach mniejszych niż 10m dostępnych na rynku. Wszędzie gdzie są jest mowa o płytach groszkowanych należy przyjąć płomieniowane o gr. 4 cm. Pozycja 51 przedmiaru - ilość keramzytu na mb rurociągu - 0,2m(wys.) x 0,5m(szer.) = 0,1 m2. Całkowita ilość keramzytu potrzebna na ocieplenie kanału DN500 wynosi 5,76 m3. Keramzyt gruboziarnisty frakcji 8-20mm posiadający aprobatę techniczną IBDiM. Folia - geowłóknina 200 g/m2 wodoprzepuszczalna z włókien polipropylenowych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń , dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. W przypadku posługiwania się normami Zamawiający uzna za równoważne rozwiązania czyniące zadość wymaganiom tych norm. 3. Zgodnie z dyspozycją w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych we wszystkich zakresach z wyłączeniem mechanicznego karczowania gęstych krzaków i podszycia, ścinania drzew piłą mechaniczną, zabezpieczenie drzew o średnicy ponad 30 cm na okres wykonywania robót ziemnych, wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących usługi geodezyjne, osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. 4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (4 egz. wersja papierowa oraz wersja elektroniczna w formacie PDF ). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 (dwadzieścia tysięcy złotych), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu ( przelewem na konto), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w sekretariacie UM i G w Górze, pokój nr 101 przed terminem złożenia ofert, tj. przed 18.10.2017 r. przed godz. 12.00 Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wskazane w pkt. XI ppkt. 13 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach