Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Czernina ”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Czernina ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia w przedmiotowym postępowaniu przewidziano do realizacji następujące zakresy robót, opisane załączoną dokumentacją: I Zrealizowanie w całości etapu I inwestycji tj. - wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, - rozbiórkę istniejących nawierzchni ulicy, zjazdów i krawężników, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - zabezpieczenie sieci elektrycznych i teletechnicznych, - wykonanie korytowania pod krawężniki i nawierzchnie, - ustawienie krawężników obrzeży granitowych i ścieków odwodnieniowych, - wykonanie podbudowy nawierzchni, - wykonanie nawierzchni. Zakres graficzny etapu I obrazuje plik pod nazwą "ZAKRES ROBÓT OBJETY PRZETARGIEM_1" oraz plik " ZAKRES ROBÓT OBJETY PRZETARGIEM_2" oznaczony literą "E" II Zrealizowanie części robót opisanych w dokumentacji jako etap II. Zakres robót określonych w dokumentacji jako etap II przeznaczonych do wykonania wskazano w pliku graficznym pod nazwą "ZAKRES ROBÓT OBJETY PRZETARGIEM_1" oraz plik " ZAKRES ROBÓT OBJETY PRZETARGIEM_2" oznaczony literami " A, B, C, D, F, G", przy czym: A – rozbiórka nawierzchni wraz z korektą linii kablowej oraz montażem rury dwudzielnej ᶲ110 mm, zakres nie obejmuje wykonania nowych nawierzchni. B – cześć wyłączona z zamówienia. C – rozbiórka nawierzchni wraz z wykonaniem nowej nawierzchni. D – dodatkowa nawierzchnia ciągu jezdnego / opisany w przedmiarze robót w pliku: przedmiar dodatkowa nawierzchnia/. F – istniejąca wiata przystankowa do przestawienia. G – mechaniczne karczowanie gęstych krzaków i podszycia, ścinanie drzew piłą mechaniczną, zabezpieczenie drzew o średnicy ponad 30 cm na okres wykonywania robót ziemnych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca wyłączy z załączonych przez Zamawiającego przedmiarów robót dla etapu II te roboty, które Zamawiający wskazał do wykonania. 2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń , dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. W przypadku posługiwania się normami Zamawiający uzna za równoważne rozwiązania czyniące zadość wymaganiom tych norm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu ustanowiono obowiązku wniesienia wadium w wysokości: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 ( dwadzieścia tysięcy złotych ) , 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu ( przelewem na konto ), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w sekretariacie UM i G w Górze, pokój nr 101 przed terminem złożenia ofert, tj. przed 04.09.2017 r. przed godz. 12.00 Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wskazane w pkt. 13 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach