Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg
- Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
- Data zamieszczenia: 2016-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
REGON: 63197600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie osiedlowego placu zabaw przy ul. Krętej” w Ostrowie Wielkopolskim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie osiedlowego placu zabaw przy ul. Krętej” w Ostrowie Wielkopolskim. I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Kręta dz. nr 14/2 i 15/2, obręb 0104. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9, 2. projekt budowlano wykonawczy budynku świetlicy (wielobranżowy) – załącznik nr 10, 3. projekt budowlano wykonawczy przyłączy (branża sanitarna) – załącznik nr 11, 4. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża budowlana) – załącznik nr 12, 5. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża elektryczna) – załącznik nr 13, 6. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża sanitarna) – załącznik nr 14, 7. opinia geotechniczna – załącznik nr 15, 8. przedmiar robót (branża budowlana) – załącznik nr 16, 9. przedmiar robót (branża elektryczna) – załącznik nr 17, 10. przedmiar robót (branża sanitarna) – załącznik nr 18. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem robót fundamentowych i murowych. 5. W celu spełnienia wymagania dot. zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w pkt 3.3.4. SIWZ wykonawca przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie – załącznik nr 8. 6. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. 7. W ramach robót uzupełniających, o których mowa w pkt 5.3. SIWZ, przewiduje się: 1) wykonanie robót murowych, tynkarskich, izolacyjnych, elektrycznych i sanitarnych, 2) wykonanie robót dekarskich: orynnowanie, pokrycie dachu itp., 3) wykonanie robót wykończeniowych budynku: malowanie, szpachlowanie, okładziny ścienne, podłogi i posadzki, 4) wykonanie robót zewnętrznych: utwardzenie terenu, przyłącze wodociągowe. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie projektów budowlanych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja nawierzchni dachu budynku hali C w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2024-05-13 - Modernizacja nawierzchni dachu budynku hali C w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2024-03-07 - „Budowa hali widowiskowo-sportowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Granowie”
Dodano: 2024-02-10 - Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa szatni sportowej w Dziembowie
Dodano: 2020-06-08 - Naprawa nawierzchni dachu na budynku dużego basenu „Chwiałka”, ul. Spychalskiego 34, Poznań
Dodano: 2020-05-25 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Anastazewo, gmina Powidz
Dodano: 2020-04-03 - „Sadowie - rozbudowa sali wiejskiej, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie”
Dodano: 2019-11-20 - Przebudowa sali gimnastycznej przy szkole w Rostarzewie
Dodano: 2019-11-19 - Remont pomieszczeń w Budynku Głównym O/Malta w Poznaniu, ul. Wiankowa 3.
Dodano: 2019-10-17 - Budowa budynku szatni sportowej w miejscowości Obrowo
Dodano: 2019-07-23