Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Anastazewo, gmina Powidz

Gmina Powidz - Urząd Gminy w Powidzu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, ul. 29 Grudnia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 2776272, 2776273 , fax. 0-63 2776272
  • Data zamieszczenia: 2020-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Powidz - Urząd Gminy w Powidzu
    ul. 29 Grudnia 24
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 2776272, 2776273, fax. 0-63 2776272
    REGON: 31019858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powidz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Anastazewo, gmina Powidz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Budowa świetlicy wiejskiej w m. Anastazewo. Zamierzenie budowlane dotyczy budowy świetlicy wiejskiej o wym. 19,45x14,12m w miejscowości Anastazewo, gm. Powidz na działce nr 116/ Budynek parterowy częściowo przykryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 25 stopni oraz częściowo przykryty stropodachem płaskim. Budynek będzie pełnił funkcję świetlicy wiejskiej, na cele spotkań kulturalno – społecznych, w którym wydzielono część kuchenną, salę oraz zaplecze sanitarno-techniczne. Zakres obejmuje: Ławy fundamentowe, stopy fundamentowe, ściany fundamentowe, ściany konstrukcyjne, wieńce i trzpienie żelbetowe, słupy żelbetowe, nadproża i belki żelbetowe, kominy, konstrukcja stropodachu, wiązar deskowy, elementy wykończeniowe( izolacje termiczne, posadzka, stolarka, wykończenie ścian, wykończenie wnętrz higieniczno-sanitarnych, powłoki malarskie, dach, stropodach, Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe), instalacje: instalacja elektryczna, instalacja wod.-kan., instalacja c.o. , instalacja wentylacyjna, instalacje fotowoltaiczna. Szczegóły określono w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do 8,9,10 do SIWZ. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy, podstawą wyceny jest opis przedmiotu zamówienia i dokumentacja projektowo-techniczna. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy 3) Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia wynosi: 60 miesięcy i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 4) Minimalny Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem cywilnym wynosi: 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru technicznego robót budowlanych 5) Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako niezobowiązujące propozycje projektanta, służące prawidłowemu zrozumieniu projektu. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych oraz odpowiadającym normom obowiązującym w danym zakresie. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzenia, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. 6) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowo-technicznej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy. Wykonawca może powołać się na rozwiązania równoważne i wówczas zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zatem, w celu realizacji zamówienia, nie może użyć urządzeń ani materiałów o gorszych parametrach technicznych jakościowych niż te wskazane( opisane) w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 7) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważne materiały, elementy, urządzenia itp. należy wykazać w ofercie. 8) Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.) , następujące prace fizyczne objęte przedmiarem robót: roboty budowlane , roboty wykończeniowe , roboty malarskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 8 000 zł (osiem tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Witkowie Nr 09 8538 0002 0000 0688 2000 0020 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu, przelewem – na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium, nr sprawy ORG-ZP.271.2.2020. Przetarg niegraniczony – Budowa świetlicy wiejskiej w m. Anastazewo” 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. W przypadku składania wadium w innej formie niż pieniądz (przelew), wadium należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie – pok. Nr 9, Urząd Gminy Powidz, ul. 29 Grudnia 24, 62-430 Powidz w odrębnej kopercie niż oferta. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego i opisane według wzoru w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót. Zamawiający dopuszcza aby kosztorys ofertowy wykonany był metodą uproszczona, 5) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 6) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: a) dane podmiotu udostępniającego zasób, b) dane podmiotu przyjmującego zasób, c) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, d) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, e) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, f) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, g) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach