Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie witaczy dla miasta Dzierżoniowa”

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746450800 , fax. +48746450801
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. +48746450800, fax. +48746450801
    REGON: 890717830
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.dzierzoniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie witaczy dla miasta Dzierżoniowa”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot umowy obejmuje roboty budowlane dotyczące w szczególności: 1. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę nr 475/2018 z dn. 28.05.2018r. w zakresie: 1) Rozebrania istniejącego witacza, 2) Przebudowy istniejących fundamentów, 3) Wykonania konstrukcji stalowej nośnej witacza, 4) Wykonania ramy witacza z konstrukcji stalowej, 5) Wykonania słupów stalowych mocujących panel fotowoltaiki i wiatraka, 6) Wykonania obudowy ramy z płyt PVC gr. 10mm, 7) Dostawy i montażu turbiny wiatrowej i paneli solarnych, 8) Montażu hybrydowego systemu zasilania, 9) Uporządkowania terenów zielonych i obsianie trawą. 2. Ponadto Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt III ppkt 1 SIWZ zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) zapewnienia dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji, 3) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, zabrania się składowania materiałów w pasie drogowym, 4) wystąpienia do gestorów sieci o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom, 5) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót, 6) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z zaświadczenia, z decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zobowiązań wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii oraz tych, które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych, 7) poniesienia wszelkich kosztów wynikających z uzgodnienia DSDiK ZP.8039.30.2018 z dnia 06.04.2018r. i wypełnienie wszystkich zobowiązań wynikających z tego uzgodnienia, 8) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika robót branży elektrycznej, w dniu podpisania umowy, 9) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległych dróg w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych, 10) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 11) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów (odl. ok.12 km), 12) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na płycie CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ w formacie TIF), 13) przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 14) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 7 dni od daty przekazania placu budowy, 15) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 16) uczestnictwa kierownika budowy i kierownika robót w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowanie wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP, 17) Przedłożenia Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy oświadczenia, że zatrudnieni pracownicy, o których mowa w §4 ust.1 świadczą pracę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy art.22 §1. i poniesienia z tego tytułu kosztów. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania harmonogramu rzeczowo-finansowego. Wartość wykonania przedmiotu umowy, tj. poszczególnych kategorii robót, wynikać będzie z harmonogramu rzeczowo-finansowego zatwierdzonego przez Zamawiającego. Harmonogram, z podziałem na kategorie robót: 1) Rozebranie istniejącego witacza, 2) Przebudowę istniejących fundamentów, 3) Wykonanie konstrukcji stalowej nośnej witacza, 4) Wykonanie ramy witacza z konstrukcji stalowej, 5) Wykonanie słupów stalowych mocujących panel fotowoltaiki i wiatraka, 6) Wykonanie obudowy ramy z płyt PVC gr. 10mm, 7) Dostawę i montaż turbiny wiatrowej i paneli solarnych, 8) Montaż akumulatorów, układu sterującego i oświetlenia wraz z okablowaniem, ułożenie instalacji odgromowej, 9) Uporządkowanie terenów zielonych i obsianie trawą; należy przedłożyć Zamawiającemu w ciągu 7 dni od przekazania terenu budowy. Podziału na elementy robót w danej kategorii robót dokonuje samodzielnie Wykonawca i przedkłada Zamawiającemu. Zamawiający ma prawo zakwestionować wartość poszczególnych kategorii robót oraz elementów robót w przypadku, gdy w sposób rażący będzie naruszona ilość elementów i proporcja finansowa i terminowa pomiędzy kategoriami i elementami robót. W takiej sytuacji Zamawiający odmówi zatwierdzenia harmonogramu. W przypadku wystąpienia powyższej sytuacji oraz innych błędów w harmonogramie Wykonawca zobowiązany jest do ich poprawienia w terminie 5 dni roboczych od wezwania Zamawiającego. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie dokumentacją projektową i wielobranżową specyfikacją techniczną przebudowy witacza, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz decyzją o pozwoleniu na budowę nr 475/2018 z dnia 28.05.2018r. Szczegółowy zakres robót określają: a) projekt budowlany przebudowy witacza istniejącego dla miasta Dzierżoniowa wraz z zasilaniem solarno - wiatrowym” – branża: PZT + Archit. + Konstr. + IE; b) projekt wykonawczy przebudowy witacza istniejącego dla miasta Dzierżoniowa wraz z zasilaniem solarno - wiatrowym” – branża: PZT + Archit. + Konstr. + IE; c) wielobranżowa specyfikacja techniczna przebudowy witacza istniejącego dla miasta Dzierżoniowa wraz z zasilaniem solarno – wiatrowym; d) przedmiar robót przekazany pomocniczo. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w dokumentacji projektowej, w tym projekcie budowlanym i wykonawczym, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby w okresie od dnia przekazania Wykonawcy placu budowy, do dnia odbioru końcowego, osoby które będą świadczyły pracę u Wykonawcy lub podwykonawcy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks Pracy (tj. Dz.U. 2018r. poz. 108 ze zm.), zwane dalej pracownikiem lub pracownikami zatrudnione były na podstawie umowy o pracę. Wymaganie powyższe dotyczy pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: organizacja i realizacja robót budowlanych - bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika budowy, kierowników robót. 3.1 Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy oświadczenia, że zatrudnieni pracownicy, o których mowa w §4 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) świadczą pracę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks Pracy (tj. Dz.U. 2018r. poz. 108 ze zm.). 3.2 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt III ppkt 3 SIWZ czynności. Tym samym Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.2.1 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt III ppkt 3 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tj.: w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę pracowników w związku z przetwarzaniem danych osobowych, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); e) Nadmienia się, że z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w §4 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), Zamawiający przewiduje kary umowne w wysokości określonej w § 13 ust. 1 pkt 1 lit. g projektu umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w §4 ust. 1 projektu umowy czynności. Wysokość kary z tego tytułu będzie stanowiła jednokrotną wysokość kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę określoną w § 13 ust. 1 pkt 1 lit. g projektu umowy; f) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną. 5. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pod warunkiem, że ich parametry techniczne będą nie gorsze niż określone w SIWZ i jej załącznikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów wówczas zobowiązany jest złożyć: 1. w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu zawartym we wzorze znajdującym się w załączniku nr 2 do SIWZ lit. A i B , 2. pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu udostępniającego zasoby - dokument wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upełnomocnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego swoje zasoby - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamiast niniejszego formularza można przedstawić inne dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami będzie gwarantował rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określające w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 lit. C do SIWZ, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach