Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg
- Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
- Data zamieszczenia: 2018-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
REGON: 63197600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umostrow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola nr 15 przy ul. Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola nr 15 przy ul. Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim”. I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Szkolna 26, działka nr: 40/9, obręb 0095. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9, 2. Projekt budowlano – wykonawczy b. architektura – załącznik nr 10, 3. Projekt budowlano – wykonawczy b. sanitarna – załącznik nr 11, 4. Projekt budowlano – wykonawczy b. instalacja fotowoltaiczna – załącznik nr 12, 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. budowlana – załącznik nr 13, 6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. sanitarna – załącznik nr 14, 7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. elektryczna – załącznik nr 15, 8. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. elektryczna – instalacja fotowoltaiczna – załącznik nr 16, 9. Ekspertyza ornitologiczno-chiropterologiczna – załącznik nr 17, 10. Audyt energetyczny budynku– załącznik nr 18, 11. Audyt instalacji fotowoltaicznej – załącznik nr 19, 12. Przedmiar robót br. budowlana – załącznik nr 20, 13. Przedmiar robót br. sanitarna – załącznik nr 21, 14. Przedmiar robót br. elektryczna – instalacja fotowoltaiczna – załącznik nr 22. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty związane z wykonaniem ocieplenia ścian fundamentowych i cokołu wraz z izolacją przeciwwilgociową, 3) roboty związane z częściową wymianą drzwi i okien, 4) roboty związane z uzupełnieniem ubytków w ścianach zewnętrznych, 5) roboty związane z termomodernizacją dachu wraz z ułożeniem papy nawierzchniowej termozgrzewalnej, wymianą obróbek blacharskich oraz wykonaniem nowego odwodnienia dachu, 6) roboty związane z ociepleniem ścian zewnętrznych i wymianą parapetów zewnętrznych, 7) roboty związane z odnowieniem kominów i wyłazu dachowego, 8) roboty związane z remontem zadaszeń nad wejściami, 9) roboty związane z remontem wokół budynku murków wraz z wymianą żelbetowych czapek z betonu monolitycznego, 10) montaż nowych obudów grzejników, 11) roboty związane z odtworzeniem tynków wewnętrznych, malowaniem farbami emulsyjnymi, okładziny ścienne z płytek ceramicznych, 12) roboty związane z remontem naświetli piwnicznych, wymianą nakryw- rusztów oraz udrożnieniem odwodnienia, 13) roboty związane z remontem schodów oraz spoczników, 14) roboty związane z remontem tarasów, 15) roboty związane z odnowieniem balustrad schodowych poprzez oczyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne i pomalowanie z dostosowaniem do warunków technicznych. Balustrada przy wejściu głównym wykonać jako nową po obu stronach wejścia, 16) roboty związane z odtworzeniem wokół budynku opaski i chodników z kostki brukowej, 17) roboty związane demontażem instalacji CO, CWU, 18) roboty związane z wykonaniem instalacji CO, 19) roboty związane z wykonaniem instalacji CWU, 20) częściowa wymiana armatury sanitarnej, 21) dodatkowe prace instalacyjne, 22) roboty związane z wykonaniem instalacji zasilania i okablowania urządzeń, 23) roboty związane z wykonaniem instalacji odgromowej, 24) roboty związane z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej, 25) inne roboty uwzględnione w dokumentacji załączonej do postępowania. 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 6. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie robót: 1) rozbiórkowych, 2) związanych z wykonaniem ocieplenia ścian fundamentowych i cokołu wraz z izolacją przeciwwilgociową, 3) związanych z częściową wymianą drzwi i okien, 4) związanych z uzupełnieniem ubytków w ścianach zewnętrznych, 5) związanych z termomodernizacją dachu wraz z ułożeniem papy nawierzchniowej termozgrzewalnej, wymianą obróbek blacharskich oraz wykonaniem nowego odwodnienia dachu, 6) związanych z ociepleniem ścian zewnętrznych i wymianą parapetów zewnętrznych, 7) związanych z odnowieniem kominów i wyłazu dachowego, 8) związanych z remontem zadaszeń nad wejściami, 9) związanych z remontem wokół budynku murków wraz z wymianą żelbetowych czapek z betonu monolitycznego, 10) związanych z montażem nowych obudów grzejników, 11) związanych z odtworzeniem tynków wewnętrznych, malowaniem farbami emulsyjnymi, okładziną ścienne z płytek ceramicznych, 12) związanych z remontem naświetli piwnicznych, wymianą nakryw - rusztów oraz udrożnieniem odwodnienia, 13) związanych z remontem schodów oraz spoczników, 14) związanych z remontem tarasów, 15) związanych z odnowieniem balustrad schodowych poprzez oczyszczenie, zabezpieczeniem antykorozyjne i pomalowaniem z dostosowaniem do warunków technicznych, 16) związanych z odtworzeniem wokół budynku opaski i chodników z kostki brukowej, 17) związanych z demontażem instalacji CO, CWU, 18) związanych z wykonaniem instalacji CO, 19) związanych z wykonaniem instalacji CWU, 20) związanych z częściową wymianą armatury sanitarnej, 21) związanych z dodatkowymi pracami instalacyjnymi, 22) związanych z wykonaniem instalacji zasilania i okablowania urządzeń, 23) związanych z wykonaniem instalacji odgromowej, 24) związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej, 25) innych robót uwzględnionych w dokumentacji załączonej do postępowania. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, opinii ornitologiczno-chiropterologicznej, audytu energetycznego budynku oraz audytu instalacji fotowoltaicznej, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 15.000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1. Wykonawca, który w załączniku nr 3 złożył oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów zawodowych dotyczących: 1) doświadczenia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.a. SIWZ Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4a). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4a, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: - zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, - wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, - zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, - zawierać zakres powierzonego zasobu, - zawierać informacje, że podmiot, na zdolności, którego wykonawca powołuje się zrealizuje te roboty budowlane. 2) osób zdolnych do wykonania zamówienia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.b. SIWZ. Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4b). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4b, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: - zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, - wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, - zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, - wskazywać imię i nazwisko oraz pełnioną funkcję i zakres w realizacji zamówienia. 2. Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). II. DOKUMENT SKŁADANY PO OPUBLIKOWANIU INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja elewacji budynku sali gimnastycznej wraz modernizacją pomieszczeń i ich wyposażeniem
Dodano: 2023-12-21 - Budowa drogi gminnej na działce 173 w Jędrzejewie
Dodano: 2023-11-10 - Przebudowa ulicy Kościelnej w Drawsku i remont elewacji budynku Urzędu Gminy Drawsko”
Dodano: 2023-11-10 - Renowacja elewacji budynku sali gimnastycznej wraz modernizacją pomieszczeń i ich wyposażeniem
Dodano: 2023-11-08 - Modernizacja sieci energetycznej na terenie całej nieruchomości Sielinko, dz. nr 20/12 obręb Sielinko, jedn. ewid. Opalenica – zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2023-07-28 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 3090P na odcinku Słupca – Zagórów
Dodano: 2023-01-20 - BUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNO – SPORTOWEJ PRZY UL. PARKOWEJ W GĘBICACH.
Dodano: 2022-10-18 - "Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w miejscowości Siedlec poprzez utwardzenie powierzchni gruntu"
Dodano: 2022-10-06 - Budowa drogi gminnej ul. B. Chrobrego w m. Witkowo
Dodano: 2022-08-22 - Modernizacja rynku w Kiszkowie wraz z budową gminnej drogi wewnętrznej Ujazd – Charzewo etap I i II
Dodano: 2022-08-03