Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: ,, Strefa aktywnego wypoczynku wsi Bronów i Borszyn Mały,,.

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644, , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2020-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, , fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: ,, Strefa aktywnego wypoczynku wsi Bronów i Borszyn Mały,,.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części: Cz. 1 Strefa aktywnego wypoczynku wsi Bronów z wyłączeniem budowy altany. W ramach tej części przewidziano do wykonania odpowiednio w miejscowościach: Bronów: - roboty przygotowawcze, - ognisko z nawierzchnią i ławkami, - urządzenia placu zabaw: huśtawka bocianie gniazdo, przeniesienie 2 urządzeń, - wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowej, - obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą. Dokładny opis przedmiotu zamówienia obejmują: dokumentacje oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wraz z uzupełniającymi je przedmiarami robót. UWAGA: roboty ujęte w dokumentacji projektowej, a nie wymienione powyżej oraz nie wpisane w tabeli elementów rozliczeniowych nie wchodzą w zakres przedmiotu zamówienia i nie podlegają wycenie. W zakresie części 1 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podstawie art. 67 Pzp ust. 1 pkt. 6, polegającego na dostawie i montażu elementów oświetlenia wraz z ujęciem w ramach inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanej dla części 1. Zamówienie będzie przedmiotem ewentualnej odrębnej umowy. Cz. 2 Strefa aktywnego wypoczynku wsi Borszyn Mały Borszyn Mały: - roboty przygotowawcze i ziemne, - wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowej, - dostawę i montaż urządzeń siłowni napowietrznej: orbitrek, biegacz, wahadło/twister, wioślarz - dostawę i montaż urządzeń zabawowych: zestaw sprawnościowy, - obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą. Dokładny opis przedmiotu zamówienia obejmują: dokumentacje oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wraz z uzupełniającymi je przedmiarami robót. UWAGA: roboty ujęte w dokumentacji projektowej, a nie wymienione powyżej oraz nie wpisane w tabeli elementów rozliczeniowych nie wchodzą w zakres przedmiotu zamówienia i nie podlegają wycenie. W zakresie części 1 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podstawie art. 67 Pzp ust. 1 pkt. 6, polegającego na dostawie i montażu huśtawki podwójnej wraz z nawierzchnią bezpieczną oraz ujęciem w ramach inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanej dla części 2. Zamówienie będzie przedmiotem ewentualnej odrębnej umowy. OBOWIĄZEK DOTYCZY CZĘŚCI 1 I 2 Wykonawca wykona i zamontuje w obu lokalizacjach, tj. Bronów i Borszyn Mały ( z wyłączeniem placu zabaw ) tablice z regulaminami korzystania z obiektów, zgodnie z uchwałami, stanowiącymi załączniki do SIWZ. Urządzenia siłowni napowietrznej winny być zaopatrzone w tabliczki z informacją o sposobie korzystania z urządzenia. Cz. 3 Budowa altany. W ramach tej części przewidziano do wykonania w miejscowości Bronów budowę altany, obejmującą następujący zakres robót: - roboty ziemne, - fundamenty, - nawierzchni z kostki betonowej, - obrzeża i obramowania, - konstrukcja drewniana, - pokrycie dachu, odwodnienie. Dokładny opis przedmiotu zamówienia obejmują: dokumentacje oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wraz z uzupełniającymi je przedmiarami robót. 3.2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń , dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. Przy doborze urządzeń zabawowych siłowni i placów zabaw kryteriami równoważności są dane techniczne wypisane w przedmiarach robót. W przypadku posługiwania się normami Zamawiający uzna za równoważne rozwiązania czyniące zadość wymaganiom tych norm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość i forma oferty: - wypełniony formularz ofertowy wraz z odpowiednimi dla części, których oferta dotyczy tabelami elementów rozliczeniowych, stanowiącymi załączniki nr 1.1. , 1.2. , 1.3 do SIWZ. - wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotowej SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ( mającego zastosowanie również do spółek cywilnych ) .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach