Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ciągu ulic Chłapowskiego i Wybickiego od ul. Rejtana do ul. Krotoszyńskiej w Ostrowie Wielkopolskim”.

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Zamenhofa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 352 576 , fax. 627 352 664
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Zamenhofa
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 627 352 576, fax. 627 352 664
    REGON: 25158267700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ciągu ulic Chłapowskiego i Wybickiego od ul. Rejtana do ul. Krotoszyńskiej w Ostrowie Wielkopolskim”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Przebudowa ciągu ulic Chłapowskiego i Wybickiego od ul. Rejtana do ul. Krotoszyńskiej w Ostrowie Wielkopolskim” na odc. dł. ok. 1492,00m. Zamówienie obejmuje m.in. wykonanie: • nawierzchni na istniejącej jezdni bitumicznej (wzmocnienie) dla ruchu KR3 - warstwa ścieralna SMA 11 gr. 3cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 gr. 5 cm; warstwa wyrównawcza z MMA o zmiennej grubości; • wyrównania wysokościowego na bocznych ulicach o nawierzchni bitumicznej - warstwa ścieralna SMA 11 gr. 3cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 gr. 5 cm; warstwa wyrównawcza z MMA o zmiennej grubości; • nawierzchni na prawym pasie ruchu przy ul. Krotoszyńskiej dla ruchu KR5 - warstwa ścieralna SMA 11S gr. 3cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 gr. 8 cm; podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22 gr. 14cm; podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm; podłoże gruntowe ulepszone mieszanką cementowo-piaskową o Rm = 2,5MPa (mieszanka z betonomieszarki); • nawierzchni na zatokach autobusowych – z betonowej kostki brukowej gr.8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25cm; podłoże gruntowe ulepszone mieszanką cem.-piask. Rm = 5,0MPa gr. 15cm; • nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego (ścieżki rowerowej) oraz wjazdów w jego ciągu – warstwa ścieralna z SMA 5 gr. 3cm; podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm; podłoże gruntowe ulepszone mieszanką cem.- piask. o Rm = 2,5 MPa; • nawierzchni chodników – betonowa kostka brukowa gr. 6cm na podsypce cem.-piask. gr. 3cm; warstwa odcinająca z piasku gr. 10cm; • nawierzchni wjazdów do posesji na trasie chodników - kostka brukowa gr.8cm grafitowa, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.15cm; podłoże gruntowe ulepszone mieszanką cem.-piask. Rm = 2,5MPa gr. 15cm; • krawężników, oporników i obrzeży; • oznakowania poziomego i pionowego; • acyklicznej i akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Chłapowskiego i Kordeckiego. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: • Opis techniczny PB – załącznik nr 10 • Opis techniczny PW – załącznik nr 11 • 1. Plan orientacyjny – załącznik nr 12 • 2.1 Plan zagospodarowania terenu – załącznik nr 13 • 2.2 Plan zagospodarowania terenu – załącznik nr 14 • 2.3 Plan zagospodarowania terenu – załącznik nr 15 • 3.1 Profil podłużny – załącznik nr 16 • 3.2 Profil podłużny – załącznik nr 17 • 3.3 Profil podłużny – załącznik nr 18 • 4. Przekroje normalne – załącznik nr 19 • 5. Szczegóły konstrukcyjne – załącznik nr 20 • Projekt stałej organizacji ruchu – załącznik nr 21 • Projekt sygnalizacji świetlnej – załącznik nr 22 • Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót drogowych (STWiOR) – załącznik nr 23 • Uzgodnienia, opinie – załącznik nr 24 • Kosztorys ofertowy (branża: drogowa) – załącznik nr 25 • Kosztorys ofertowy (branża: inżynieria ruchu) – załącznik nr 26 III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem: • robót drogowych tj.: roboty rozbiórkowe, roboty związane z wykonaniem nawierzchni, roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego i pionowego 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. UWAGA! Wykonawca przygotuje ofertę na podstawie dokumentów wskazanych w pkt. 3.2 stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1. Wykonawca, który w załączniku nr 3 złoży oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia dotyczących: 1) doświadczenia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.a. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4a). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4a, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: a)zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, b) wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, c) zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, d) zawierać zakres powierzonego zasobu, e) zawierać informacje, że podmiot, na zdolności, którego wykonawca powołuje się, zrealizuje te roboty budowlane. 2) osób zdolnych do wykonania zamówienia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.b. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4c). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4b, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: a)zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, b)wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, c) zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, d) wskazywać imię i nazwisko oraz pełnioną funkcję i zakres w realizacji zamówienia. 2. Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia: a) każdy z wykonawców składa oddzielnie dokument, o którym mowa w pkt 7.1.1. SIWZ, b) wykonawcy składają w jednym egzemplarzu podpisane przez pełnomocnika dokumenty, o których mowa w pkt 7.1.2. i 7.3. SIWZ. II DOKUMENT SKŁADANY PO OPUBLIKOWANIU INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ATR. 86 UST.5 PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach