Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48614260400 , fax. +48614260500
- Data zamieszczenia: 2020-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
ul. Lecha 6
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. +48614260400, fax. +48614260500
REGON: 63125784500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku Gimnazjum Nr 2 przy ul. Pocztowej w Gnieźnie – przebudowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z instalacjami sanitarnymi oraz robotami wykończeniowymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa budynku Gimnazjum Nr 2 przy ul. Pocztowej w Gnieźnie obejmująca wymianę grzejników i częściową modernizację instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi i częściową wymianę instalacji elektrycznej. Zamawiający zwraca uwagę, że roboty budowlane będą wykonywane na obiekcie czynnym. Roboty będą realizowane na placu budowy, gdzie pracuje już generalny wykonawca budowy. Z uwagi na to roboty muszą być realizowane od godz. 16.00 do godz. 8.00 rano od poniedziałku do piątku, w weekend: od godz. 13.00 w sobotę do godz. 8.00 rano w poniedziałek. Każdorazowo będzie spisany protokół przekazania i odbioru placu budowy – wykonawcy przebywającemu już na budowie. Każdorazowo należy przekazać uporządkowany plac budowy – wywózka śmieci, gruzu. ZAKRES ROBÓT NALEŻY WYCENIĆ NA PODSTAWIE PRZEDMIARU ROBÓT. 2. Zamawiający ustala minimalny okres rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bezusterkowego protokołu końcowego. Za zaoferowanie podstawowego 60 miesięcznego okresu rękojmi Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów. W celu uzyskania dodatkowych punktów należy zaoferować okres rękojmi (w miesiącach) od min. 61 do max. 84. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać: 1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1), 1.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. IV.1.1. siwz (załącznik nr 2), -Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4)1.1.-1.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2. lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Zapis pkt 3 stosuje się 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: ”Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Ostrowie Wielkopolskim”
Dodano: 2024-04-11 - Remont „Kuźni” – pracowni w Gminnym Ośrodku Kultury i Bibliotece Publicznej w Chrzypsku Wielkim
Dodano: 2024-03-08 - Rozbiórka budynku pokoszarowego niemieszkalnego z towarzyszącą infrastrukturą przy ul. ppłk. Aleksandra Kity 7 w Pile.
Dodano: 2023-12-12 - Rozbiórka budynku gospodarczego i budynku garażowo-biurowego na terenie Komendy Powiatowej Straży Pożarnej w Obornikach
Dodano: 2023-11-20 - Rozbiórka budynku gospodarczego i budynku garażowo-biurowego na terenie Komendy Powiatowej Straży Pożarnej w Obornikach
Dodano: 2023-08-17 - Roboty budowlane związane z przebudową kotłowni gazowej w budynku Zespołu Szkół Handlowych w Poznaniu
Dodano: 2023-07-26 - Rozbiórka budynku pokoszarowego niemieszkalnego z towarzyszącą infrastrukturą przy ul. ppłk. Aleksandra Kity 7 w Pile.
Dodano: 2023-07-19 - Modernizacja strefy saun
Dodano: 2023-05-23 - Wykonanie robót budowlanych inwestycji pod nazwą Centrum kliniczne B+R medycyny i hodowli zwierząt oraz ochrony klimatu - etap II Brody
Dodano: 2023-04-17 - ROZBIÓRKA BUDYNKÓW NA TERENIE PRZEZNACZONYM POD BUDOWĘ NOWEGO MUZEUM POWSTANIA WIELKOPOLSKIEGO 1918 – 1919 W POZNANIU
Dodano: 2022-12-27