Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa chodnika w m. Szedziec”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2019-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa chodnika w m. Szedziec”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w ramach inwestycji pn. ,,Budowa chodnika w m. Szedziec” budowę ok. 86 mb chodnika o szer. 1,50 m z kostki betonowej o gr. 6 cm w kolorze szarym. Inwestor przekaże Wykonawcy materiał w postaci ww. kostki brukowej o gr. 6 cm w kolorze szarym w ilości koniecznej do realizacji robót, tj. ok. 120 m2 (łącznie ze zjazdami). Zjazdy należy wykonać również z kostki o gr. 6 cm z powierzonego przez Inwestora materiału, zwiększając grubość podsypki cementowo-piaskowej z 5 cm do 7 cm. Lokalizacja: Szedziec, gmina Góra, Charakterystyka obiektu, stan istniejący: - droga gminna - klasy ,,L,, - obciążenie ruchem - KR 1 - spadek poprzeczny nawierzchni - 1,5 % - szerokość chodnika - 1,50 m - podłoże - grunty G 2 - odwodnienie - powierzchniowo W chwili obecnej istniejąca droga w miejscowości Szedziec posiada nawierzchnię brukowcową o szerokości ca. 4,00 m, w części z chodnikiem z kostki betonowej wykonanym w ramach niniejszego zadania w 2012 roku. Do wykonania przewidziano następujący zakres robót: 1. CHODNIK: 1.1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - ok. 0,086 km 1.2. Zdjęcie warstwy humusu - - ok. 97,79 m2 1.3. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych – 18,58 m3 1.4. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - ok. 97,79 m2 1.5. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem – 97,79 m2 1.6. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej - materiał (kostka brukowa szara o gr. 6 cm) powierzony przez Zamawiającego - ok. 97,79 m2 2 ZJAZDY: 2.1. Rozbiórka elementów dróg - ok. 22 m2 2.2. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych - ok. 6,27 m3 2.3. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża – ok. 22 m2 2.4. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem - ok. 22 m2 2.5. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – ok. 22 m2 2.6. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej o gr. 6 cm (materiał - kostka betonowa szara -powierzony przez Zamawiającego, należy zwiększyć grubość podbudowy w celu zachowania prawidłowych poziomów nawierzchni) 3 NAWIERZCHNIA BRUKOWCOWA - SKRZYŻOWANIA 3.1. Rozbiórka elementów dróg - ok. 30 m2 3.2. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych - ok. 9 m3 3.3. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża – ok. 30 m2 3.4. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem - ok. 30 m2 3.5. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - ok. 30 m2 3.6. Nawierzchnie twarde nieulepszone - ok. 30 m2 4 ELEMENTY ULIC 4.1. Krawężniki betonowe wystające i obniżone – ok. 112,5 m 4.2. Betonowe obrzeża chodnikowe 30x8 cm – 71,50 m 5 Organizacja ruchu W ciągu drogi występuje wodociąg, uzbrojenie w sieć energetyczną napowietrzną i podziemną oraz sieć telekomunikacyjną. W drodze gminnej nie występuje kanalizacja deszczowa. Przy realizacji zadania należy uwzględnić wytyczne Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - załącznik do SIWZ. Roboty powinny być oznakowane zgodnie z opracowanym projektem organizacji ruchu na czas robót. Dokładny opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych obejmuje dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót . Załączone do SIWZ przedmiary mają charakter wyłącznie pomocniczy/uzupełniający w obliczu ustanowienia w postępowaniu wynagrodzenia ryczałtowego (UWAGA: INWESTOR PRZEKAŻE WYKONAWCY MATERIAŁ - KOSTKĘ BETONOWĄ SZARĄ O GR. 6 CM, PRZY KALKULACJI CENY OFERTY NIE NALEŻY BRAĆ POD UWAGĘ KOSZTÓW ZWIĄZANYCH Z ZAKUPEM WSKAZANEGO MATERIAŁU). W razie wątpliwości co do zakresu przedmiotu zamówienia należy uznać, iż Wykonawca wykona wszystkie roboty niezbędne do ukończenia i właściwego funkcjonowania dzieła zgodnie z jego przeznaczeniem. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, poniesie koszty związane z wprowadzeniem zmiany organizacji ruchu. 2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń , dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. W przypadku posługiwania się normami Zamawiający uzna za równoważne rozwiązania czyniące zadość wymaganiom tych norm. 3. Zgodnie z dyspozycją w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych we wszystkich zakresach wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040) o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących usługi geodezyjne, osób wykonujących oznakowanie pionowe oraz osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. / Adekwatnie do czasookresu wykonywania wymienionych przez Zamawiającego czynności w okresie jej trwania / 4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( 3 egz. wersja papierowa oraz wersja elektroniczna w formacie PDF ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Zawartość i forma oferty: - wypełniony formularz ofertowy wraz z wypełnioną tabelą elementów rozliczeniowych, której wzór stanowi załącznik 1.1. do SIWZ, - wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotowej SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. – jeżeli dotyczy, - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ( mającego zastosowanie również do spółek cywilnych ) .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach