Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Przebudowa pomieszczeń w świetlicy wiejskiej w m. Wierzowice Wielkie - III etap,,

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2017-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Przebudowa pomieszczeń w świetlicy wiejskiej w m. Wierzowice Wielkie - III etap,,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Przebudowa pomieszczeń w świetlicy wiejskiej w m. Wierzowice Wielkie - III etap,, Przedmiotem zadania jest wykonanie robót związanych z przebudową świetlicy wiejskiej w miejscowości Wierzowice Wielkie, 56-200 Góra. Budynek świetlicy wiejskiej usytuowany na działce nr. ew. gruntu 153/2 to budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony z poddaszem. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej pokryty blachodachówką. Dane techniczne: - powierzchnia zabudowy: 128,85 m2 - powierzchnia użytkowa: 108,26 m2 - kubatura : 764,23 m3 W ramach etapu III przewidziano do wykonania w budynku świetlicy następującego rodzaju roboty budowlane: 1) założenie nowych okien – 3 szt., 2) założenie nowych drzwi zewnętrznych – 1 szt., 3) skucie starego tynku, 4) wzmocnienie nadproży okiennych od strony ulicy, 5) oczyszczenie narożników oraz ram ceglanych z farby (wg. zaleceń konserwatora ), 6) skucie i wymurowanie nowych parapetów z cegły klinkierowej czerwonej (wg. zaleceń konserwatora ), 7) przygotowanie podłoża, uzupełnienie spoin, 8) wykonanie prac przygotowawczych, odgrzybianie konstrukcji murowych, 9) wykonanie nowej wyprawy elewacyjnej, 10 ) montaż rur spustowych, 11 ) demontaż starego ogrodzenia w zakresie wejścia głównego, 12) wykonanie nowego ogrodzenia w zakresie wejścia głównego ( montaż ogrodzenia panelowego + brama i furtka), 13) wykonanie drogi dojazdowej i miejsc parkingowych, 14) wykonanie chodnika do wejścia głównego, 15) ustawienie obrzeża chodnikowego 8x30 na ławie betonowej z oporem, 16) zebranie i wyrównanie nadmiaru ziemi od strony (wschodniej) szczytowej budynku. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zakres robót przewidziany do wykonania w ramach etapu III wyznacza przedmiar robót. W związku z ustaleniem w postępowaniu wynagrodzenia ryczałtowego zaleca się bezwzględną i bardzo dokładną weryfikację prawidłowości obmiarów 2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń , dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. 3. Zgodnie z dyspozycją w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający opisuje obowiązek zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w ramach następujących robót budowlanych : - roboty murowe, elewacje, drogi dojazdowe, parkingi, chodniki ( określenia zakresów przeniesiono z grup wskazanych w przedmiarach ). 4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( 2 egz. wersja papierowa oraz wersja elektroniczna w formacie PDF ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu ustanowiono obowiązku wniesienia wadium w wysokości: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 ( jeden tysiąc złotych ) , 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu ( przelewem na konto ), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w sekretariacie UM i G w Górze, pokój nr 101 przed terminem złożenia ofert, tj. przed 22.02.2017 r. przed godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach