Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 9” przy ul. Brzechwy 2 w Ostrowie Wielkopolskim.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
  • Data zamieszczenia: 2017-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
    63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
    REGON: 63197600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 9” przy ul. Brzechwy 2 w Ostrowie Wielkopolskim.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 9” przy ul. Brzechwy 2 w Ostrowie Wielkopolskim. I.Szczegółowy opis robót budowlanych: Przedmiotowe roboty będą dotyczyły jedynie tarasu zlokalizowanego na elewacji południowej oznaczonego kolorem czerwonym na załączonym rysunku. I.1. Roboty rozbiórkowe: * demontaż istniejących donic, * rozebranie powierzchni tarasu z płyt betonowych 35x35x5cm, * usunięcie górnej warstwy podbudowy, * skucie tynków zewnętrznych ze ściany tarasu, Materiały rozbiórkowe należy wywieźć i zutylizować zgodnie z przepisami, należy przedstawić dokument potwierdzający utylizację. 2. Roboty budowlane - wykonanie modernizacji tarasu zewnętrznego polegającej na: * wykonaniu nowej powierzchni tarasu z kostki prostokątnej 10x20cm i grubości 6cm, * naprawie pęknięć i zarysowań poprzez wykonanie zespolenia za pomocą prętów stalowych wklejanych prostopadle do pęknięcia, * wykonaniu wieńca na górnej powierzchni murka obwodowego o szerokości 15x15cm z betonu C16/20 i stali B500SP (4#12) + strzemiona #6 w rozstawie co 20cm ze stali B500SP lub St3S, powierzchnię murku na którym położony będzie wieniec należy oczyścić i przygotować gruntując środkiem sczepnym do betonu, co 100cm należy wykonać dybel łączący istniejącą ściankę z nowym wieńcem. Dybel #12 o długości 20cm ze stali B500SP należy wkleić w istniejącą ściankę na głębokość 10cm; * zamontowaniu na górnej powierzchni wieńca płyty OSB-4, ułożonej ze spadkiem 1% na zewnątrz murka, do której należy zamontować obróbkę blacharską z blachy powlekanej, * zamontowaniu balustrady z pochwytem stalowym z rur stalowych o przekroju okrągłym fi 50mm, na słupkach stalowych o przekroju fi 50mm; Balustrady należy montować do nowo wykonanego wieńca żelbetowego za pomocą kotew/kołków do betonu; Balustrady powinny być gładkie, bez miejsc z ostrymi krawędziami, które mogą powodować niebezpieczeństwo dla dzieci, powinny być zabezpieczone antykorozyjnie i pomalowane proszkowo na kolor ciemno szary RAL 9007, lub równoważny kształt balustrady oraz wypełnienie wykonawca winien uzgodnić z zamawiającym; nie dopuszcza się montażu balustrady bez uzgodnienia; * przygotowaniu bocznej powierzchni ścianki tarasu pod ułożenie izolacji w celu wyrównania nierówności ściany, wykonanie warstwy izolacji w systemie oraz ułożenie tynku mozaikowego w kolorze szary sto superlit 411 lub równoważnym II. Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowiązany do wykonania robót budowlanych na podstawie załączonych dokumentów, m.in.: - Projekt budowlano – wykonawczy branża budowlana, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - branża budowlana, a także na etapie budowy na podstawie wytycznych Zamawiającego III. Celem przedmiotowych robót budowlanych jest wykonanie zgodnie z przepisami i prawa i tzw. wiedzą techniczną: - modernizacji tarasu, IV. Wymagania i informacje dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga aby czynności związane z wykonaniem następujących robót: a) roboty konstrukcyjne, b) roboty związane z nawierzchnią tarasu były wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, a w przypadku udziału podwykonawcy przez podwykonawcę. 2) W trakcie realizacji zamówienia w ramach czynności kontrolnych w celu potwierdzenia zatrudnienia, o którym mowa w pkt 1 zamawiający może w wyznaczonym przez siebie terminie wezwać wykonawcę do udowodnienia tego faktu. W wezwaniu wskaże, które z poniżej wymienionych dokumentów wykonawca ma obowiązek przedłożyć zamawiającemu: a) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie musi zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 lit. a (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowanej w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3) W trakcie realizacji zamówienia w ramach czynności kontrolnych zamawiający może również żądać od wykonawcy złożenia wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia zatrudnienia, o którym mowa w pkt 1 oraz przeprowadzić kontrolę na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach