Przetargi.pl
Modernizacja nawierzchni placu zabaw przy ul. Sobieskiego – część nr 1 oraz remont nawierzchni kortów tenisowych na terenie sportowo – rekreacyjnym przy ul. Braniewskiej- część nr 2

Zarząd Zieleni Miejskiej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-194 Poznań, Strzegomska 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Poznaniu
    Strzegomska 3
    60-194 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 006210537
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja nawierzchni placu zabaw przy ul. Sobieskiego – część nr 1 oraz remont nawierzchni kortów tenisowych na terenie sportowo – rekreacyjnym przy ul. Braniewskiej- część nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni placu zabaw przy ul. Sobieskiego , zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, określonym w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).Warunki realizacji przedmiotu zamówienia został również określony w Załączniku nr 3 do SWZ (projekt umowy).Gwarancja jakości na przedmiot zamówieniaWykonawca zobowiązany jest udzielić na wykonany przedmiot zamówienia min. 36 miesięcznej gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag.Wizja lokalnaPrzedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni kortów tenisowych na terenie sportowo – rekreacyjnym przy ul. Braniewskiej- część nr 2, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, określonym w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).Warunki realizacji przedmiotu zamówienia został również określony w Załączniku nr 3 do SWZ (projekt umowy).Gwarancja jakości na przedmiot zamówieniaWykonawca zobowiązany jest udzielić na wykonany przedmiot zamówienia min. 36 miesięcznej gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach