Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Adaptacja pomieszczeń w Klubie Bolko na szalet miejski

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Adaptacja pomieszczeń w Klubie Bolko na szalet miejski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia polega na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku Klub Bolko (wejście od strony elewacji tylnej) z przeznaczeniem na wbudowany ustęp publiczny, przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych i budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej. W ustępie przewidziano pomieszczenia dla obsługi oraz pomieszczenie porządkowe. Przebudowa przedmiotowych pomieszczeń uzasadniona jest lokalizacją w centrum miasta, w sąsiedztwie innych budynków użytkowych takich jak Miejski Dom Handlowy i pawilon handlowo-usługowy (Jonatan), a także usytuowaniem budynku przy bardzo ruchliwym głównym węźle komunikacji miejskiej i pozamiejskiej oraz na osi ciągu komunikacji pieszej prowadzącej do Rynku i strefy śródmiejskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium-5 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - Prawa Zamówień Publicznych w szczególności poprzez : a.nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawa Zamówień Publicznych, b. prowadzenie działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem tj. w zakresie wykonywania robót budowlanych (PKD - dział 45), c. dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponowanie kadrą techniczną posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych; - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i energetycznych, d. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. zrealizowanie w ostatnich pięciu latach co najmniej dwóch zamówień o wartości robót nie mniejszej niż 200.000,- zł. netto każda na budowę, remont lub przebudowę obiektów użyteczności publicznej, lub mieszkalnych , a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz dysponowanie kadrą techniczną posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach wymaganych prawem budowlanym dla realizacji niniejszego zamówienia. e. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 300.000,-zł. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej ; W przypadku składania ofert przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w.w dokumentu, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku.(Dz.U. z 24 maja 2006 r. Nr87, poz.605), 3.wykaz kadry technicznej, która będzie wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Wykonawca w przedmiotowym wykazie zobowiązany jest do wskazania osoby która pełnić będzie funkcję kierownika budowy - branży budowlanej i kierownika robót branży sanitarnej i elektrycznej; 4.dokumenty potwierdzające, że osoby przewidziane do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót posiadają uprawnienia budowlane stosowne do powierzonych im funkcji do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych; - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i energetycznych, tj. kserokopia uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej oraz ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej; 5.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, w tym co najmniej dwóch zamówień na budowę, remont lub przebudowę obiektów użyteczności publicznej, lub mieszkalnych o wartości robót netto nie mniejszej niż 200.000 zł, kazda a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru robót budowlanych); 6.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 300.000,-zł. Polisa może być złożona wspólnie przez wszystkich uczestników oferty wspólnej (beneficjentów), z tym iż z treści polisy powinno wynikać że suma ubezpieczeń dotyczy każdego z nich (solidarnie); 7.wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; 8.umowy lub projekty umów podwykonawczych, Wykonawca dołączy do oferty celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kodeksu cywilnego (Dz.U. z dnia 14 lutego 2003 r. Nr 49 poz 408); 9.zaparafowany projekt umowy ; 10.dowód wniesienia wadium; 11.pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy; 12.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy; Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, z treści której wynika iż odpowiadają solidarnie za zobowiązania, wskazują lidera konsorcjum. Każdy z uczestników konsorcjum winien załączyć dla wszystkich do oferty dokumenty wskazane w ust.7 pkt. 1 i 2 z tym, że polisa może być wystawiona łącznie dla wszystkich Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach