Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 55-200 Oława, ul. K. K. Baczyńskiego 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3011315 , fax. 071 3011312
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. K. K. Baczyńskiego 1 1
55-200 Oława, woj. dolnośląskie
tel. 071 3011315, fax. 071 3011312
REGON: 00030681600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozolawa@wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa negatoskopu do ZOZ Oława - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa negatoskopu - 1 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podst. Art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych; II. Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; III Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potęcjału technicznego a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. - Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - Wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ na podst. Art. 22 - Przed upływem terminu składania ofert. 4)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. - Przed upływem terminu składania ofert. 5)Oświadczenie o akceptacji przez wykonawcę wzoru umowy lub podpisany wzór umowy - Przed upływem terminu składania ofert. II. Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Oświadczenie art. 22 - przed upływem terminu składania ofert 1) wykaz zawierający wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów, że dostawa ta została wykonaną należycie. Przed terminem składania ofert III. Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Oświadczenie art. 22 - przed upływem terminu składania ofert 1) polisa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - Świadectwa, że oferowany wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z 20.04.2004r. o wyrobach medycznych dopuszczające wyrób medyczny do obrotu, w tym: Deklaracja zgodności, CE Jednostki Notyfikowanej i wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych zależności od wymogów Przed upływem terminu składania ofert Opisy techniczne aparatury w postaci firmowych materiałów producenta/autoryzowanego przedstawiciela w języku polskim Przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozolawa.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomp strzykawkowych, objętościowych oraz stacji dokującej.
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO ORAZ PATOMORFOLOGICZNEGO - USK/DZP/PN-131/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawę sprzętu dla Kliniki Nefrologii, Nefrologii Pediatrycznej Oraz Stacji Dializ - dogrywka 1-USK/DZP/PN-133/2016
Dodano: 2016-07-22 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego opisanego w pakiecie nr 7 w SIWZ do sal obiektu Waligóra w Sokołowsku, transportem Wykonawcy lub na jego koszt, wraz z zamontowaniem i przeszkoleniem pracowników w ich obsłudze.
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego - USK/DZP/PN-130/2016
Dodano: 2016-07-21 - DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU DO URODYNAMIKI DLA KLINIKI UROLOGII Nr sprawy: USK/DZP/PN-108/2016
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa defibrylatora/monitora ze stymulacją przezskórną.
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa stanowiska do transfuzji leków oraz pomp strzykawkowych.
Dodano: 2016-07-14 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO NEURONAWIGACJI I STYMULATORÓW DLA KLINIKI NEUROCHIRURGII NR SPRAWY: USK/DZP/PN-122/2016
Dodano: 2016-07-13 - DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA KLINIKI CHIRURGII NACZYNIOWEJ I TRANSPLANTACYJNEJ NR SPRAWY: USK/DZP/PN-80/2016
Dodano: 2016-07-13