INWESTYCJE MEDYCZNE ŁÓDZKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg
- Adres: 90-135 Łódź, ul. Narutowicza 34 lok. 105
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 48 42 206-88-60
- Data zamieszczenia: 2022-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: INWESTYCJE MEDYCZNE ŁÓDZKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Narutowicza 34 lok. 105
90-135 Łódź, woj. łódzkie
tel. 48 42 206-88-60
REGON: 101745880 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iml.biz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH PROJEKTU „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SAMODZIELNEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Termomodernizacja Budynku Głównego Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym dokumentację projektową (tj. projekty budowlane, przedmiary robót oraz STWiOR).Termomodernizacja budynku Przychodni Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym dokumentację projektową (tj. projekty budowlane, przedmiary robót oraz STWiOR)Część III: Termomodernizacja budynku Pawilon A Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym dokumentację projektową (tj. projekty budowlane, przedmiary robót oraz STWiOR).Termomodernizacja budynku Pawilon B Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym dokumentację projektową (tj. projekty budowlane, przedmiary robót oraz STWiOR). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:1) Część I: Termomodernizacja Budynku Głównego– w wysokości 43.154,00 zł.,2) Część II: Termomodernizacja budynku Przychodni – w wysokości 17.856,00 zł.,3) Część III: Termomodernizacja budynku Pawilon A – w wysokości 14.926,00 zł.,4) Część IV: Termomodernizacja budynku Pawilon B – w wysokości 13.063,00 zł.W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadium dla poszczególnych części.Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ - Rozdział XIV i na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/iml
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie Wykonawcy, dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, spełniania warunków udziału w postępowaniu w formie załącznika nr 3 - załączone do oferty, (oświadczenie aktualne na dzień składania ofert tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe )Oświadczenie - załącznik nr 3 Wykonawcy, podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał należy przesłać w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności.Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotówudostępniających potencjał powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Oświadczenie składa się do oferty w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym - przesłanki wykluczenia z postępowania, spełnianie warunków udziału w postępowaniu - w formie załącznika nr 3a - załączone na wezwanie Zamawiającego, (oświadczenie/ podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego aktualne na dzień ich złożenia)Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa sąreferencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.W wykazie należy podać minimum:• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, na kwotę minimum 3.100.000,00 zł brutto – dla Części I: Termomodernizacja Budynku Głównego;• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, montażu instalacji fotowoltaicznej, na kwotę minimum 2.130.000,00 zł brutto – dla Części II: Termomodernizacja Budynku Przychodni;• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, na kwotę minimum 1.100.000,00 zł brutto – dla Części III: Termomodernizacja budynku Pawilon A;• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, na kwotę minimum 960.000,00 zł brutto – dla Części IV: Termomodernizacja budynku Pawilon B.Forma wykazu według załącznika nr 5 do SWZW przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część,Wykonawca może wykazać to samo zamówienie na potwierdzenie posiadaniawymaganego doświadczenia pod warunkiem, że obejmuje ono zakres robót budowlanych odpowiadający zakresowi wymaganemu dla każdej Części, o które Wykonawca się ubiega.Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień: co najmniej 1 osoba• kierownik budowy, pełniący jednocześnie obowiązki kierownika w branżyogólnobudowlanej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania,robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bezograniczeń – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie, posiadający ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat, licząc oddaty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych (dotyczy wszystkichczęści)• kierownik robót w branży elektrycznej posiadający uprawnienia budowlanedo kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wzakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadający ww. uprawnienia odco najmniej 5 lat, licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnieńbudowlanych (dotyczy części II – budynek Przychodni).Forma wykazu według załącznika nr 6 do SWZ.Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część, warunek dotyczący potencjału kadrowego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą do pełnienia każdej z ww. funkcji (nie jest wymagane wskazanie odrębnych osób do pełnienia tej samej funkcji w odrębnych częściach zamówienia).• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 2.100.000,00 zł – dla Części I: Termomodernizacja Budynku Głównego;• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 1.420.000,00 zł – dla Części II: Termomodernizacja Budynku Przychodni;• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 730.000,00 zł – dla Części III: Termomodernizacja budynku Pawilon A• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej - wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 640.000,00 zł – dla Części IV: Termomodernizacja budynku Pawilon B
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-08
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Wygodna 18 Część 2: ul. Dąbrowskiego 5 i ul. Tuszyńska 123/125
Dodano: 2024-07-24 - Rozbudowa DP 4339E na odcinku od ul. Farbiarskiej do ul. J. Piłsudskiego.
Dodano: 2024-07-24 - Przebudowa Oddziału Położniczo – Ginekologicznego z Blokiem Porodowym wraz z Oddziałem Połogowym i Oddziałem Neonatologicznym w SPZOZ w Wieluniu
Dodano: 2024-07-23 - Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa drogi gminnej w m. Zosinów
Dodano: 2024-07-20 - Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2024-07-19 - „Przebudowa korytarzy na I i II piętrze Szkoły Podstawowej w Poświętnem”
Dodano: 2024-07-19 - Budowa, modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Bolesławiec
Dodano: 2024-07-18 - Rewitalizacja parku wiejskiego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie.
Dodano: 2024-07-18 - "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż.”
Dodano: 2024-07-18