Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH PROJEKTU „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SAMODZIELNEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM”

INWESTYCJE MEDYCZNE ŁÓDZKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 90-135 Łódź, ul. Narutowicza 34 lok. 105
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 48 42 206-88-60
  • Data zamieszczenia: 2022-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: INWESTYCJE MEDYCZNE ŁÓDZKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Narutowicza 34 lok. 105
    90-135 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 48 42 206-88-60
    REGON: 101745880
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iml.biz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH PROJEKTU „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SAMODZIELNEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termomodernizacja Budynku Głównego Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym dokumentację projektową (tj. projekty budowlane, przedmiary robót oraz STWiOR).Termomodernizacja budynku Przychodni Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym dokumentację projektową (tj. projekty budowlane, przedmiary robót oraz STWiOR)Część III: Termomodernizacja budynku Pawilon A Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym dokumentację projektową (tj. projekty budowlane, przedmiary robót oraz STWiOR).Termomodernizacja budynku Pawilon B Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym dokumentację projektową (tj. projekty budowlane, przedmiary robót oraz STWiOR).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:1) Część I: Termomodernizacja Budynku Głównego– w wysokości 43.154,00 zł.,2) Część II: Termomodernizacja budynku Przychodni – w wysokości 17.856,00 zł.,3) Część III: Termomodernizacja budynku Pawilon A – w wysokości 14.926,00 zł.,4) Część IV: Termomodernizacja budynku Pawilon B – w wysokości 13.063,00 zł.W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadium dla poszczególnych części.Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ - Rozdział XIV i na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/iml
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie Wykonawcy, dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, spełniania warunków udziału w postępowaniu w formie załącznika nr 3 - załączone do oferty, (oświadczenie aktualne na dzień składania ofert tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe )Oświadczenie - załącznik nr 3 Wykonawcy, podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał należy przesłać w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności.Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotówudostępniających potencjał powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Oświadczenie składa się do oferty w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym - przesłanki wykluczenia z postępowania, spełnianie warunków udziału w postępowaniu - w formie załącznika nr 3a - załączone na wezwanie Zamawiającego, (oświadczenie/ podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego aktualne na dzień ich złożenia)Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa sąreferencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.W wykazie należy podać minimum:• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, na kwotę minimum 3.100.000,00 zł brutto – dla Części I: Termomodernizacja Budynku Głównego;• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, montażu instalacji fotowoltaicznej, na kwotę minimum 2.130.000,00 zł brutto – dla Części II: Termomodernizacja Budynku Przychodni;• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, na kwotę minimum 1.100.000,00 zł brutto – dla Części III: Termomodernizacja budynku Pawilon A;• 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania łącznie co najmniej montażu izolacji termicznej, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, na kwotę minimum 960.000,00 zł brutto – dla Części IV: Termomodernizacja budynku Pawilon B.Forma wykazu według załącznika nr 5 do SWZW przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część,Wykonawca może wykazać to samo zamówienie na potwierdzenie posiadaniawymaganego doświadczenia pod warunkiem, że obejmuje ono zakres robót budowlanych odpowiadający zakresowi wymaganemu dla każdej Części, o które Wykonawca się ubiega.Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień: co najmniej 1 osoba• kierownik budowy, pełniący jednocześnie obowiązki kierownika w branżyogólnobudowlanej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania,robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bezograniczeń – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie, posiadający ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat, licząc oddaty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych (dotyczy wszystkichczęści)• kierownik robót w branży elektrycznej posiadający uprawnienia budowlanedo kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wzakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadający ww. uprawnienia odco najmniej 5 lat, licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnieńbudowlanych (dotyczy części II – budynek Przychodni).Forma wykazu według załącznika nr 6 do SWZ.Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część, warunek dotyczący potencjału kadrowego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą do pełnienia każdej z ww. funkcji (nie jest wymagane wskazanie odrębnych osób do pełnienia tej samej funkcji w odrębnych częściach zamówienia).• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 2.100.000,00 zł – dla Części I: Termomodernizacja Budynku Głównego;• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 1.420.000,00 zł – dla Części II: Termomodernizacja Budynku Przychodni;• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 730.000,00 zł – dla Części III: Termomodernizacja budynku Pawilon A• Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej - wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 640.000,00 zł – dla Części IV: Termomodernizacja budynku Pawilon B
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach