Przetargi.pl
„Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu rewitalizacja Zimna Woda” dotyczącej wykonania dwóch budynków z przeznaczeniem na toalety publiczne w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja zdegradowanego obszaru miasta Łuków – Zalew Zimna Woda oraz budowa infrastruktury na cele społeczne”

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Łąkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 982 100 , fax. 025 7982100
  • Data zamieszczenia: 2019-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Łąkowa 8
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 982 100, fax. 025 7982100
    REGON: 30289885000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-zdm.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa Miasta Łuków

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu rewitalizacja Zimna Woda” dotyczącej wykonania dwóch budynków z przeznaczeniem na toalety publiczne w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja zdegradowanego obszaru miasta Łuków – Zalew Zimna Woda oraz budowa infrastruktury na cele społeczne”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu Rewitalizacja zalewu Zimna Woda” dotyczących budowy dwóch budynków (toalety publiczne) na terenie form ochrony przyrody w południowo – wschodniej części Łukowskiego Obszaru Chronionego Krajobrazu oraz na terenie Obszaru Specjalnej Ochrony Ptaków Natura 2000 "Lasy Łukowskie" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja zdegradowanego obszaru miasta Łuków – Zalew Zimna Woda oraz budowa infrastruktury na cele społeczne”. Przy wypełnianiu oferty należy uwzględnić (odliczyć) wartość materiałów powierzonych oraz wartość wykonanych już prac budowlanych dotyczących przedmiotowego zadania. W zakres zadania wchodzi wykonanie dwóch budynków parterowych wolnostojących wykończonych z wyposażeniem stanowiących toalety publiczne o pow. zabudowy 119,5 m2 każdy, zgodnie z pozwoleniem na budowę (decyzja Starosty Łukowskiego nr 24/2018 z dn. 15 stycznia 2018) częściowo z materiałów powierzonych – Załącznik Nr 10 do SIWZ zgodnie z załączonym Projektem budowlanym. Zamawiający zaleca wizję lokalną, gdyż w trakcie są już prace ziemne oraz fundamentowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – wg wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego albo inny dokument potwierdzający udostępnienie Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminy zamówienia, okres gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach