Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach operacji „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej poza aglomeracją Myszyniec” oraz zadania „Poprawa gospodarki wodno – ściekowej w aglomeracji Myszyniec” z podziałem na części I, II

Gmina Myszyniec ogłasza przetarg

  • Adres: 07-430 Myszyniec, Plac Wolności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 721 141 , fax. 297 721 141
  • Data zamieszczenia: 2020-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszyniec
    Plac Wolności 60
    07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie
    tel. 297 721 141, fax. 297 721 141
    REGON: 54660900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: myszyniec.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach operacji „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej poza aglomeracją Myszyniec” oraz zadania „Poprawa gospodarki wodno – ściekowej w aglomeracji Myszyniec” z podziałem na części I, II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach operacji „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej poza aglomeracją Myszyniec” oraz zadania „Poprawa gospodarki wodno – ściekowej w aglomeracji Myszyniec” z podziałem na części I, II zgodnie z dokumentacją projektową. Część I zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na budowie 90 szt. przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków pracujących w połączonej technologii zanurzonego złoża biologicznego i niskoobciążonego osadu czynnego na terenie gminy Myszyniec, w tym 88 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków o przepustowości 0,9 m³/dobę w miejscowościach: Białusny Lasek (8 szt.), Charciabałda (2 szt.), Drężek (8 szt.), Krysiaki (7 szt.), Myszyniec (1 szt.), Myszyniec-Koryta (2 szt.), Myszyniec Stary (3 szt.), Niedźwiedź (4 szt.), Olszyny (4 szt.), Pełty (3 szt.), Świdwiborek (3 szt.), Wolkowe (14 szt.), Wydmusy (9 szt.), Wykrot (13 szt.), Zalesie (5 szt.), Zdunek (2 szt.) oraz 2 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków o przepustowości 3,6 m3/d w miejscowościach Wolkowe i Wykrot. Zakres robót części I zamówienia obejmuje budowę biologicznych oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem wód oczyszczonych do studni chłonnej (w przypadku 88 szt. oczyszczalni ścieków o przepustowości 0,9 m³/dobę) lub do poletka drenażowego (w przypadku 2 szt. oczyszczalni o przepustowości 3,6 m³/dobę), montażem studni chłonnej lub wykonaniem poletka drenażowego i 72 przepompowni ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym, wykonaniem badań ścieku oczyszczonego po jednym na każde sołectwo i indywidualnym przeszkoleniem użytkowników w obsłudze oczyszczalni. Fakt odbycia przeszkolenia ma być udokumentowany pisemnym oświadczeniem użytkownika. Do oczyszczania ścieków zastosowano mechaniczno - biologiczną oczyszczalnię ścieków o wydajności dobowej poniżej 5 m3/dobę. Ścieki oczyszczone odprowadzane będą do studni chłonnej lub poletka drenażowego. Oczyszczalnie muszą posiadać udokumentowaną przez laboratorium notyfikowane zgodność z normą PN-EN 12566-3+A2:2013 lub równoważną. Zamawiający wymaga zastosowania reaktorów typu przepływowego, skonstruowanych na bazie jednego zbiornika, w którym znajdują się dwie komory: osadnik gnilny i reaktor hybrydowy. Zastosowane przydomowe oczyszczalnie ścieków mają mieć możliwość rozbudowy po zakończeniu okresu trwałości operacji pn. „Poprawa gospodarki wodno - ściekowej poza aglomeracją Myszyniec” o stopień strącania chemicznego fosforu zgodnie z normą PN-EN 12566-7:2013. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania skrzynek sterowniczych innych niż producenta oczyszczalni. Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie Części I zamówienia znajduje się w załączniku nr: 3A, 3B1, 3B2, 3B3, 3C, 3D do niniejszej SIWZ tj. dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia, w szczególności projekcie budowlanym - załącznik nr 3A, przedmiarach robót - załączniki nr: 3B1, 3B2, 3B3, STWiORB – specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 3C oraz Opinii Geotechnicznej – załącznik nr 3D w pozostałym zakresie określonym w dziale II SIWZ. Miejsce realizacji zamówienia w zakresie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków: Polska, woj. mazowieckie, powiat ostrołęcki, gmina Myszyniec Miejscowości: Białusny Lasek, Charciabałda, Drężek, Krysiaki, Myszyniec, Myszyniec-Koryta, Myszyniec Stary, Niedźwiedź, Olszyny, Pełty, Świdwiborek, Wolkowe, Wydmusy, Wykrot, Zalesie, Zdunek Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji inwestycji lokalizacje nieruchomości, na których planowane są do wybudowania przydomowe oczyszczalnie ścieków mogą ulec zmianie w przypadku rezygnacji mieszkańców - pierwotnych uczestników operacji z budowy przydomowej oczyszczalni ścieków. W takim przypadku Zamawiający wskaże zamienne lokalizacje do wybudowania przydomowych oczyszczalni i przekaże Wykonawcy ich dokumentację projektową. Cena jednostkowa za wybudowanie jednej oczyszczalni u mieszkańców w nowych lokalizacjach pozostanie niezmieniona w stosunku do pierwotnych lokalizacji. Część II zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na: a) rozbudowie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Myszyniec (poza aglomeracją) i Wykrot oraz sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Myszyniec (poza aglomeracją) b) rozbudowie sieci wodociągowej w miejscowości Myszyniec (w aglomeracji) oraz sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Myszyniec (w aglomeracji). Rozbudowa sieci wodociągowa z przyłączami w miejscowości Myszyniec (poza aglomeracją) obejmuje następujący zakres rzeczowy: 1) sieć z rur PVC PN o średnicy 110 mm - 693 m; 2) sieć z rur PE RC SDR 17 o średnicy 110 mm - 5 m; 3) sieć z rur PE RC SDR 17 o średnicy 110 mm – 43 m (przewiert sterowany) 4) przyłącza wody w granicach nieruchomości właściciela z rur PE RC SDR 17 o średnicy 40 mm – 211 m Rozbudowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Wykrot obejmuje następujący zakres rzeczowy: 1) sieć z rur PVC PN o średnicy 110 mm – 1731 m; 2) sieć z rur PE 100 RC SDR 17 o średnicy 110 mm – 120 m; 3) sieć z rur PE 100 RC SDR 17 o średnicy 110 mm – 665 m (przewiert sterowany) 4) sieć z rur PE 100 SDR 17 o średnicy 50 mm – 82 m; 5) przyłącza wody do granicy działki z rur PE RC SDR 17 o średnicy 40 mm – 34,5 m i przyłącza wody w granicach nieruchomości właściciela z rur PE RC SDR 17 o średnicy 40 mm – 347,5 m – 13 sztuk 6) przełączenia istniejących przyłączy do budowanej sieci – 24 sztuki. Rozbudowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Myszyniec (poza aglomeracją) obejmuje następujący zakres rzeczowy: 1) sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC typu S (litych) o średnicy 200 mm – 406 m 2) przyłącza kanalizacji sanitarnej do pierwszej studni na działce z rur PVC typu S (litych) o średnicy 160 mm – 23 m i przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach nieruchomości właściciela z rur PVC typu S (litych) o średnicy 160 mm – 139 m – 5 sztuk Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Myszyniec (w aglomeracji) obejmuje następujący zakres rzeczowy: 1) sieć z rur z rur PVC PN o średnicy 110 mm - 3 m. Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Myszyniec (w aglomeracji) obejmuje następujący zakres rzeczowy: 1) rurociąg tłoczny z rur PE 100 SDR 17 o średnicy 90 mm – 70 m, 2) przepompownię ścieków z betonu klasy C o średnicy 1500 mm, 3) sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC typu S (litych) o średnicy 200 mm – 160 m 4) przyłącza kanalizacji sanitarnej do pierwszej studni na działce z rur PVC typu S (litych) o średnicy 160 mm – 42 m i przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicach nieruchomości właściciela z rur PVC typu S (litych) o średnicy 160 mm – 33 m – 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie Części II zamówienia znajduje się w załącznikach nr: 3E, 3F1, 3F2, 3G1, 3G2, 3H, 3I do niniejszej SIWZ tj. dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia, w szczególności projekcie budowlanym - załącznik nr 3E, przedmiarach robót - załączniki nr 3F1, 3F2, 3G1, 3G2, ST– specyfikacji technicznej- załącznik nr 3H i załączniku graficznym wskazującym granicę aglomeracji Myszyniec - załącznik nr 3I oraz w pozostałym zakresie określonym w dziale II SIWZ. Do wykonania I i II części zamówienia wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, odpowiadających wymaganiom wynikającym z przepisów prawa, zgodnych z przepisami o badaniach i certyfikacji, dopuszczonych dostosowania na podstawie przepisów w sprawie aprobat i kryteriów technicznych oraz jednostkowego stosowania wyrobów budowlanych oraz na podstawie przepisów dotyczących systemów oceny zgodności, wzoru deklaracji zgodności oraz sposobu znakowania wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, a także zgodnych z normami przedmiotowymi; Miejsce realizacji zamówienia: 1) w zakresie rozbudowy sieci wodociągowej z przyłączami – Myszyniec, Wykrot 2) w zakresie rozbudowy sieci kanalizacyjnej z przyłączami – Myszyniec.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) w zakresie części I: 40.000,00 (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100); b) w zakresie części II : 26.000,00 (słownie złotych: dwadzieścia sześć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank / oddział: Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu nr rachunku: 25 8920 0001 0000 1720 2000 0060 z adnotacją: „wadium na przetarg –poprawa gospodarki wodno – ściekowej - część I”, „wadium na przetarg – poprawa gospodarki wodno – ściekowej - część II” 4. W przypadku składania przez Wykonawcę ofert na obydwie części zamówienia, Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium odrębnie na każdą z części zamówienia. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie, w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pokój nr 7. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty przed terminem składania ofert. 6. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji wadialnej przez konsorcjum, w dokumencie gwarancji winny być wskazane podmioty należące do konsorcjum lub co najmniej informacja, że zleceniodawca gwarancji składa ofertę w ramach konsorcjum, a fakt ten został zaakceptowany przez gwaranta. 7. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 31 sierpnia 2020 roku godz. 10 00. 9. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b)wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy 14. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13 i 14. 15. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający, w szczególności cenę ofertową oraz wykaz dotyczący podwykonawców (art. 36b ust. 1), 2.zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale) – załącznik nr 8 3. Kosztorysy ofertowe sporządzone metodą uproszczoną w oparciu o Przedmiary robót: a) Zaleca się dla części I zamówienia w oparciu o załączniki nr 3B1, 3B2, 3B3 (wynagrodzenie ryczałtowe). Jeżeli wykonawca ich nie złoży na I część zamówienia, nie będzie to stanowić podstawy odrzucenia oferty. Kosztorysy te Wykonawca obowiązany jest przedłożyć przed podpisaniem umowy, co konieczne jest np. do rozliczenia w przypadku rozwiązania umowy. b) oraz/ Obowiązkowe dla części II zamówienia w oparciu o załączniki nr 3F1, 3F2, 3G1, 3G2 (wynagrodzenie kosztorysowe). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 tj: (załącznik nr 1C do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 11.1 w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w stosunku do Wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy Wykonawca wypełnia oświadczenie, którego treść zawiera Załącznik nr 1A i 1B, 1. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 2. wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą, 3. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy oraz każdy z wykonawców musi wykazać brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach