Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań inwestycyjnych pn.: „Termomodernizacja Publicznego Przedszkola nr 16 w Ostrowie Wielkopolskim” oraz „Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 16”

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
    63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
    REGON: 63197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umostrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań inwestycyjnych pn.: „Termomodernizacja Publicznego Przedszkola nr 16 w Ostrowie Wielkopolskim” oraz „Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 16”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań inwestycyjnych pn.: „Termomodernizacja Publicznego Przedszkola nr 16 w Ostrowie Wielkopolskim” oraz „Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 16”. I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Partyzancka 15 B, działka nr: 2/2, 4/2 obręb 0072, działka nr: 21/4, 26/1, 27/1 obręb 0073. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9, W zakresie termomodernizacji: 2. Projekt budowlano – wykonawczy b. architektoniczna – załącznik nr 10, 3. Projekt budowlano – wykonawczy b. sanitarna – załącznik nr 11, 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. budowlana – załącznik nr 12, 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. sanitarna – załącznik nr 13, 6. Ekspertyza ornitologiczno-chiropterologiczna – załącznik nr 14, 7. Audyt energetyczny budynku – załącznik nr 15, 8. Przedmiar robót br. budowlana – załącznik nr 16, 9. Przedmiar robót br. sanitarna – załącznik nr 17, W zakresie modernizacji: 10. Projekt budowlano – wykonawczy b. architektoniczna i konstrukcyjna – załącznik nr 18, 11. Projekt budowlano – wykonawczy b. sanitarna – załącznik nr 19, 12. Projekt budowlano – wykonawczy b. elektryczna – załącznik nr 20, 13. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża budowlana – załącznik nr 21, 14. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża sanitarna – załącznik nr 22, 15. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża elektryczna – załącznik nr 23, 16. Ekspertyza techniczna w zakresie bezpieczeństwa pożarowego – załącznik nr 24, 17. Postanowienie nr 247/2014 Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 23 października 2014r., oraz Postanowienie nr 247-1/2014 Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 23 października 2014r. – załącznik 25, 18. Przedmiar robót – branża budowlana – załącznik nr 26, 19. Przedmiar robót – branża sanitarna – załącznik nr 27, 20. Przedmiar robót – branża elektryczna – załącznik nr 28. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: W zakresie termomodernizacji: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty związane z wykonaniem ocieplenia ścian budynku powyżej cokołu z zachowaniem ciągłości izolacji termicznej, 3) roboty związane z wykonaniem ocieplenia i izolacji ścian fundamentowych i cokołu z zachowaniem ciągłości izolacji termicznej, 4) roboty związane z wykonaniem ocieplenia stropodachu, 5) częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 6) roboty związane z ułożeniem papy nawierzchniowej termozgrzewalnej wraz z wykonaniem nowego odwodnienia, obróbkami blacharskimi, wymianą parapetów, orynowania itp. 7) roboty związane z wykonaniem murków, utwardzenie kostką, 8) remont naświetli, 9) roboty związane z remontem wszystkich schodów zewnętrznych odchodzących, od budynku wraz z przeciwwodną masą uszczelniającą, 10) roboty związane z wykonaniem nowych i remontem istniejących balustrad (należy uwzględnić demontaż, ocynkowanie, malowanie proszkowe oraz ponowny montaż balustrad), 11) roboty związane z remontem wszystkich istniejących daszków, 12) roboty związane z montażem kominów i włazów, 13) demontaż instalacji CO, 14) wykonanie instalacji wraz z regulacją, 15) wykonanie instalacji CWU, 16) częściowa wymiana armatury sanitarnej, 17) dodatkowe prace instalacyjne, 18) inne roboty uwzględnione w dokumentacji załączonej do postępowania, W zakresie modernizacji: 19) roboty przygotowawcze, 20) wykonanie iniekcji w miejscu rys, 21) wykonanie szpachlowania w miejscu iniekcji rys, 22) odtworzenie powłok malarskich ścian i sufitów całych pomieszczeń, 23) zabezpieczenie podłóg folia na czas prowadzenia robót naprawczych, 24) demontaż i ponowny montaż ościeżnic wraz z regulacją drzwi do sekretariatu i pokoju dyrektora, 25) roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe, demontażowe oraz podkucia, 26) roboty związane z naprawą tynków szpachlowaniem, malowaniem ścian wewnętrznych (m.in. po demontażach i rozbiórkach tablic tekstylnych, okładzin ściennych), 27) wykonanie obudowy klatki schodowej K1 w tym wykonanie wydzielenia ścianą EI60 oraz montażem drzwi EI30 wraz z innymi elementami zgodnymi z dokumentacja projektową, 28) wykonanie obudowy klatki schodowej K2 w tym montaż drzwi EI30, wraz z innymi elementami zgodnymi z dokumentacją projektową, 29) roboty związane z montażem klapy dymnej, 30) likwidacja zawężenia dróg ewakuacyjnych, 31) wyznaczenie nowych dróg ewakuacji a także ich oznakowanie – zgodnie z dokumentacja projektową, a także w dodatkowe piktogramy niezbędne ze względów pożarowych, które oznaczają elementy mające bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo pożarowe, 32) oddzielenie pożarowe piwnicy od pozostałej części budynku za pomocą drzwi o odpowiedniej odporności pożarowej, wstawienie rolety zamykającej drzwi windy o odpowiedniej klasie odporności wraz z innymi elementami zgodnie z dokumentacja, 33) roboty związane z wykonaniem stolarki okiennej i drzwiowej spełniające wymogi pożarowe, 34) roboty związane z wykonaniem nowych posadzek waz z cokołem spełniające wymogi pożarowe, 35) roboty związane z wykonaniem nowej wylewki samopoziomującej, 36) roboty związane z wykonaniem elementów konstrukcji, 37) roboty związane z wykonanie robót murowych, 38) roboty związane z wykonaniem schodów zewnętrznych wraz z przeciwwodną masą uszczelniającą i wykończeniem posadzką z mrozoodpornych płytek gres na kleju elastycznym, 39) roboty związane z wykonaniem nowych balustrad, 40) montaż samozamykaczy w drzwiach, 41) roboty związane z wykończeniem wnętrz, naprawa tynków, szpachlowanie i malowanie klatek schodowych, 42) roboty związane z demontażem instalacji – zgodnie z dokumentacją, 43) roboty związane z wykonaniem instalacji hydrantowej – zgodnie z dokumentacją, 44) roboty związane z montażem zestawu wodomierza głównego - zgodnie z dokumentacją, 45) roboty związane z montażem nowych hydrantów wewnętrznych, 46) roboty związane z montażem gaśnic, 47) roboty związane z instalacją awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, 48) roboty związane z instalacją systemu sygnalizacji pożaru SSP, wyposażenie pomieszczeń oraz dróg ewakuacyjnych w detektory dymu zasilane z sieci elektrycznej i baterii rezerwowej – zgodnie z dokumentacją, 49) roboty związane z wykonaniem instalacji oddymiania klatki schodowej oddzielenia pożarowego – zgodnie z dokumentacją, 50) roboty związane z ochroną przeciwporażeniową, 51) roboty związane z rozbudowa rozdzielnicy głównej budynku, 52) inne roboty uwzględnione w dokumentacji załączonej do postępowania. 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 6. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie: 1) robót rozbiórkowych, wyburzeniowych, demontażowych oraz podkucia, 2) robót związanych z naprawą tynków szpachlowaniem, malowaniem ścian wewnętrznych, 3) likwidacją zawężenia dróg ewakuacyjnych, 4) robót związanych z montażem klapy dymnej, 5) robót związanych z wykonaniem stolarki okiennej i drzwiowej, 6) robót związanych z wykonaniem ocieplenia ścian budynku, 7) robót związanych z wykonaniem elementów konstrukcji, 8) robót związanych z wykonaniem robót murowych, 9) robót związanych z remontem wszystkich schodów zewnętrznych odchodzących, od budynku wraz z przeciwwodną masą uszczelniającą, 10) robót związanych z wykonaniem schodów zewnętrznych wraz z przeciwwodną masą uszczelniającą i wykończeniem posadzką z mrozoodpornych płytek gres na kleju elastycznym, 11) robót związanych z wykończeniem, 12) robót związanych z wykonaniem nowej wylewki nowych posadzek wraz z cokołem, 13) robót związanych z wykonaniem ocieplenia stropodachu, 14) robót związanych z wykonaniem murków, utwardzenie kostką, 15) remontu naświetli, 16) robót związanych z wykonaniem nowych i remontem istniejących balustrad (należy uwzględnić demontaż, ocynkowanie, malowanie proszkowe oraz ponowny montaż balustrad), 17) robót związanych z remontem wszystkich istniejących daszków, 18) robót związanych z montażem kominów i włazów, 19) robót związanych z demontażem instalacji hydrantowej, CO, CWU, 20) robót związanych z montażem instalacji hydrantowej, CO, CWU, 21) robót związanych z instalacją awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, 22) robót związanych z instalacją systemu sygnalizacji pożaru SSP, 23) robót związanych z wykonaniem instalacji oddymiania klatki schodowej oddzielenia pożarowego, 24) robót związanych z rozbudowa rozdzielnicy głównej budynku. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, projektów budowlano-wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ekspertyzy ornitologiczno-chiropterologicznej, audytu energetycznego budynku, ekspertyzy technicznej w zakresie bezpieczeństwa pożarowego oraz Postanowień Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1. Wykonawca, który w załączniku nr 3 złoży oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów zawodowych dotyczących: 1) doświadczenia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.a. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4a). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4a, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi:  zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby,  wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób,  zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób,  zawierać zakres powierzonego zasobu,  zawierać informacje, że podmiot, na zdolności, którego wykonawca powołuje się, zrealizuje te roboty budowlane. 2) osób zdolnych do wykonania zamówienia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.b. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4b). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4b, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi:  zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby,  wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób,  zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób,  wskazywać imię i nazwisko oraz pełnioną funkcję i zakres w realizacji zamówienia. 2. Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). II. DOKUMENT SKŁADANY PO OPUBLIKOWANIU INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach