Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg
- Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
- Data zamieszczenia: 2018-02-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
REGON: 63197600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umostrow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań inwestycyjnych pn.: „Termomodernizacja Publicznego Przedszkola nr 16 w Ostrowie Wielkopolskim” oraz „Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 16” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań inwestycyjnych pn.: „Termomodernizacja Publicznego Przedszkola nr 16 w Ostrowie Wielkopolskim” oraz „Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 16”. I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Partyzancka 15 B, działka nr: 2/2, 4/2 obręb 0072, działka nr: 21/4, 26/1, 27/1 obręb 0073. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9, W zakresie termomodernizacji: 2. Projekt budowlano – wykonawczy b. architektoniczna – załącznik nr 10, 3. Projekt budowlano – wykonawczy b. sanitarna – załącznik nr 11, 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. budowlana – załącznik nr 12, 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. sanitarna – załącznik nr 13, 6. Ekspertyza ornitologiczno-chiropterologiczna – załącznik nr 14, 7. Audyt energetyczny budynku – załącznik nr 15, 8. Przedmiar robót br. budowlana – załącznik nr 16, 9. Przedmiar robót br. sanitarna – załącznik nr 17, W zakresie modernizacji: 10. Projekt budowlano – wykonawczy b. architektoniczna i konstrukcyjna – załącznik nr 18, 11. Projekt budowlano – wykonawczy b. sanitarna – załącznik nr 19, 12. Projekt budowlano – wykonawczy b. elektryczna – załącznik nr 20, 13. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża budowlana – załącznik nr 21, 14. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża sanitarna – załącznik nr 22, 15. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża elektryczna – załącznik nr 23, 16. Ekspertyza techniczna w zakresie bezpieczeństwa pożarowego – załącznik nr 24, 17. Postanowienie nr 247/2014 Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 23 października 2014r., oraz Postanowienie nr 247-1/2014 Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 23 października 2014r. – załącznik 25, 18. Przedmiar robót – branża budowlana – załącznik nr 26, 19. Przedmiar robót – branża sanitarna – załącznik nr 27, 20. Przedmiar robót – branża elektryczna – załącznik nr 28. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: W zakresie termomodernizacji: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty związane z wykonaniem ocieplenia ścian budynku powyżej cokołu z zachowaniem ciągłości izolacji termicznej, 3) roboty związane z wykonaniem ocieplenia i izolacji ścian fundamentowych i cokołu z zachowaniem ciągłości izolacji termicznej, 4) roboty związane z wykonaniem ocieplenia stropodachu, 5) częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 6) roboty związane z ułożeniem papy nawierzchniowej termozgrzewalnej wraz z wykonaniem nowego odwodnienia, obróbkami blacharskimi, wymianą parapetów, orynowania itp. 7) roboty związane z wykonaniem murków, utwardzenie kostką, 8) remont naświetli, 9) roboty związane z remontem wszystkich schodów zewnętrznych odchodzących, od budynku wraz z przeciwwodną masą uszczelniającą, 10) roboty związane z wykonaniem nowych i remontem istniejących balustrad (należy uwzględnić demontaż, ocynkowanie, malowanie proszkowe oraz ponowny montaż balustrad), 11) roboty związane z remontem wszystkich istniejących daszków, 12) roboty związane z montażem kominów i włazów, 13) demontaż instalacji CO, 14) wykonanie instalacji wraz z regulacją, 15) wykonanie instalacji CWU, 16) częściowa wymiana armatury sanitarnej, 17) dodatkowe prace instalacyjne, 18) inne roboty uwzględnione w dokumentacji załączonej do postępowania, W zakresie modernizacji: 19) roboty przygotowawcze, 20) wykonanie iniekcji w miejscu rys, 21) wykonanie szpachlowania w miejscu iniekcji rys, 22) odtworzenie powłok malarskich ścian i sufitów całych pomieszczeń, 23) zabezpieczenie podłóg folia na czas prowadzenia robót naprawczych, 24) demontaż i ponowny montaż ościeżnic wraz z regulacją drzwi do sekretariatu i pokoju dyrektora, 25) roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe, demontażowe oraz podkucia, 26) roboty związane z naprawą tynków szpachlowaniem, malowaniem ścian wewnętrznych (m.in. po demontażach i rozbiórkach tablic tekstylnych, okładzin ściennych), 27) wykonanie obudowy klatki schodowej K1 w tym wykonanie wydzielenia ścianą EI60 oraz montażem drzwi EI30 wraz z innymi elementami zgodnymi z dokumentacja projektową, 28) wykonanie obudowy klatki schodowej K2 w tym montaż drzwi EI30, wraz z innymi elementami zgodnymi z dokumentacją projektową, 29) roboty związane z montażem klapy dymnej, 30) likwidacja zawężenia dróg ewakuacyjnych, 31) wyznaczenie nowych dróg ewakuacji a także ich oznakowanie – zgodnie z dokumentacja projektową, a także w dodatkowe piktogramy niezbędne ze względów pożarowych, które oznaczają elementy mające bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo pożarowe, 32) oddzielenie pożarowe piwnicy od pozostałej części budynku za pomocą drzwi o odpowiedniej odporności pożarowej, wstawienie rolety zamykającej drzwi windy o odpowiedniej klasie odporności wraz z innymi elementami zgodnie z dokumentacja, 33) roboty związane z wykonaniem stolarki okiennej i drzwiowej spełniające wymogi pożarowe, 34) roboty związane z wykonaniem nowych posadzek waz z cokołem spełniające wymogi pożarowe, 35) roboty związane z wykonaniem nowej wylewki samopoziomującej, 36) roboty związane z wykonaniem elementów konstrukcji, 37) roboty związane z wykonanie robót murowych, 38) roboty związane z wykonaniem schodów zewnętrznych wraz z przeciwwodną masą uszczelniającą i wykończeniem posadzką z mrozoodpornych płytek gres na kleju elastycznym, 39) roboty związane z wykonaniem nowych balustrad, 40) montaż samozamykaczy w drzwiach, 41) roboty związane z wykończeniem wnętrz, naprawa tynków, szpachlowanie i malowanie klatek schodowych, 42) roboty związane z demontażem instalacji – zgodnie z dokumentacją, 43) roboty związane z wykonaniem instalacji hydrantowej – zgodnie z dokumentacją, 44) roboty związane z montażem zestawu wodomierza głównego - zgodnie z dokumentacją, 45) roboty związane z montażem nowych hydrantów wewnętrznych, 46) roboty związane z montażem gaśnic, 47) roboty związane z instalacją awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, 48) roboty związane z instalacją systemu sygnalizacji pożaru SSP, wyposażenie pomieszczeń oraz dróg ewakuacyjnych w detektory dymu zasilane z sieci elektrycznej i baterii rezerwowej – zgodnie z dokumentacją, 49) roboty związane z wykonaniem instalacji oddymiania klatki schodowej oddzielenia pożarowego – zgodnie z dokumentacją, 50) roboty związane z ochroną przeciwporażeniową, 51) roboty związane z rozbudowa rozdzielnicy głównej budynku, 52) inne roboty uwzględnione w dokumentacji załączonej do postępowania. 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 6. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie: 1) robót rozbiórkowych, wyburzeniowych, demontażowych oraz podkucia, 2) robót związanych z naprawą tynków szpachlowaniem, malowaniem ścian wewnętrznych, 3) likwidacją zawężenia dróg ewakuacyjnych, 4) robót związanych z montażem klapy dymnej, 5) robót związanych z wykonaniem stolarki okiennej i drzwiowej, 6) robót związanych z wykonaniem ocieplenia ścian budynku, 7) robót związanych z wykonaniem elementów konstrukcji, 8) robót związanych z wykonaniem robót murowych, 9) robót związanych z remontem wszystkich schodów zewnętrznych odchodzących, od budynku wraz z przeciwwodną masą uszczelniającą, 10) robót związanych z wykonaniem schodów zewnętrznych wraz z przeciwwodną masą uszczelniającą i wykończeniem posadzką z mrozoodpornych płytek gres na kleju elastycznym, 11) robót związanych z wykończeniem, 12) robót związanych z wykonaniem nowej wylewki nowych posadzek wraz z cokołem, 13) robót związanych z wykonaniem ocieplenia stropodachu, 14) robót związanych z wykonaniem murków, utwardzenie kostką, 15) remontu naświetli, 16) robót związanych z wykonaniem nowych i remontem istniejących balustrad (należy uwzględnić demontaż, ocynkowanie, malowanie proszkowe oraz ponowny montaż balustrad), 17) robót związanych z remontem wszystkich istniejących daszków, 18) robót związanych z montażem kominów i włazów, 19) robót związanych z demontażem instalacji hydrantowej, CO, CWU, 20) robót związanych z montażem instalacji hydrantowej, CO, CWU, 21) robót związanych z instalacją awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, 22) robót związanych z instalacją systemu sygnalizacji pożaru SSP, 23) robót związanych z wykonaniem instalacji oddymiania klatki schodowej oddzielenia pożarowego, 24) robót związanych z rozbudowa rozdzielnicy głównej budynku. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, projektów budowlano-wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ekspertyzy ornitologiczno-chiropterologicznej, audytu energetycznego budynku, ekspertyzy technicznej w zakresie bezpieczeństwa pożarowego oraz Postanowień Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1. Wykonawca, który w załączniku nr 3 złoży oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów zawodowych dotyczących: 1) doświadczenia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.a. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4a). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4a, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, zawierać zakres powierzonego zasobu, zawierać informacje, że podmiot, na zdolności, którego wykonawca powołuje się, zrealizuje te roboty budowlane. 2) osób zdolnych do wykonania zamówienia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.b. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4b). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4b, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, wskazywać imię i nazwisko oraz pełnioną funkcję i zakres w realizacji zamówienia. 2. Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). II. DOKUMENT SKŁADANY PO OPUBLIKOWANIU INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja elewacji budynku sali gimnastycznej wraz modernizacją pomieszczeń i ich wyposażeniem
Dodano: 2023-12-21 - Budowa drogi gminnej na działce 173 w Jędrzejewie
Dodano: 2023-11-10 - Przebudowa ulicy Kościelnej w Drawsku i remont elewacji budynku Urzędu Gminy Drawsko”
Dodano: 2023-11-10 - Renowacja elewacji budynku sali gimnastycznej wraz modernizacją pomieszczeń i ich wyposażeniem
Dodano: 2023-11-08 - Modernizacja sieci energetycznej na terenie całej nieruchomości Sielinko, dz. nr 20/12 obręb Sielinko, jedn. ewid. Opalenica – zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2023-07-28 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 3090P na odcinku Słupca – Zagórów
Dodano: 2023-01-20 - BUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNO – SPORTOWEJ PRZY UL. PARKOWEJ W GĘBICACH.
Dodano: 2022-10-18 - "Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w miejscowości Siedlec poprzez utwardzenie powierzchni gruntu"
Dodano: 2022-10-06 - Budowa drogi gminnej ul. B. Chrobrego w m. Witkowo
Dodano: 2022-08-22 - Modernizacja rynku w Kiszkowie wraz z budową gminnej drogi wewnętrznej Ujazd – Charzewo etap I i II
Dodano: 2022-08-03