Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Targu, przy ul. Kokoszków 71, w ramach zadania: Adaptacja pomieszczenia nr 218 i tarasu budynku „GORCE” na kawiarnię studencką PPWSZ w Nowym Targu.

Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 610 709 , fax. 1 082 610 708
  • Data zamieszczenia: 2019-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
    ul. Kokoszków 71
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 182 610 709, fax. 1 082 610 708
    REGON: 49272240400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ppwsz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Targu, przy ul. Kokoszków 71, w ramach zadania: Adaptacja pomieszczenia nr 218 i tarasu budynku „GORCE” na kawiarnię studencką PPWSZ w Nowym Targu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych w Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Targu, przy ul. Kokoszków 71, w ramach zadania: Adaptacja pomieszczenia nr 218 i tarasu budynku „GORCE” na kawiarnię studencką PPWSZ w Nowym Targu. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Zabudowę na istniejącym tarasie oranżerii (ogrodu zimowego), adaptacja oraz zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia dydaktycznego nr 218 na lokal gastronomiczny (kawiarnię studencką). Rozbudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, wod.-kan., centralnego ogrzewania w budynku Gorce PPWSZ w Nowym Targu. 3.Wykonawca, po ukończeniu robót budowlanych, zobowiązany jest w ramach realizacji przedmiotu zamówienia do wykonania dokumentacji powykonawczej oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie pomieszczeń objętych zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz prawomocnym pozwoleniem na budowę. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1, w zakresie opisanym w pkt. 2, zawierający: Projekt budowlano - wykonawczy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiar robót, 5.Roboty będą wykonywane zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, zgodnie z prawomocnym pozwoleniem na budowę i na warunkach zawartych we wzorze umowy – załącznik numer 2 do SIWZ. 6.Wymagany minimalny okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady, na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi minimum 24 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego (parametr punktowany). 7.Jeśli w dokumentacji występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, rysunek konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności - w zakresie opisanym w dokumentacji. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych – przyjmuje się że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie „lub równoważny”. W przypadku gdy wymagane jest przedstawienie certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, akceptowane będą również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. 8.Warunki wykonania zamówienia oraz gwarancji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, nie dopuszcza ofert wariantowych i nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 10.Wykonawca musi dołączyć do oferty kosztorys ofertowy, sporządzony metodą ogólną wg sporządzonego przez siebie przedmiaru robót lub skorzystać z materiału pomocniczego w postaci przedmiaru robót załączonego do SIWZ. 11.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 12.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 13.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 14.Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej https://bip.malopolska.pl/ppwsz 15.Wykonawcy zaleca się, przed złożeniem oferty, zapoznanie z miejscem wykonania przedmiotu zamówienia. Termin wykonania zamówienia: Przedmiot umowy należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie: do 120 dni od daty podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach