Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Gminy Wilkowice: Zadanie nr 1 - Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej i telefonicznej w budynku Urzędu Gminy Wilkowice oraz Zadanie nr 2 - Wykonanie okablowania strukturalnego i dedykowanej sieci elektrycznej zasilającej stanowiska komputerowe w budynku Urzędu Gminy Wilkowice

Urząd Gminy Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4990077 w. 307 , fax. 033 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wilkowice
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 033 4990077 w. 307, fax. 033 4990077 w. 420
    REGON: 00054981000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Gminy Wilkowice: Zadanie nr 1 - Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej i telefonicznej w budynku Urzędu Gminy Wilkowice oraz Zadanie nr 2 - Wykonanie okablowania strukturalnego i dedykowanej sieci elektrycznej zasilającej stanowiska komputerowe w budynku Urzędu Gminy Wilkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Gminy Wilkowice: Zadanie nr 1 - Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej i telefonicznej w budynku Urzędu Gminy Wilkowice oraz Zadanie nr 2 - Wykonanie okablowania strukturalnego i dedykowanej sieci elektrycznej zasilającej stanowiska komputerowe w budynku Urzędu Gminy Wilkowice. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a/ Załącznik Nr 8A do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -Wewnętrzne instalacje elektryczne i telefoniczne -zadanie nr 1 b/ Załącznik Nr 8B do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -Okablowanie strukturalne budynku i dedykowana sieć elektryczna zasilająca stanowiska komputerowe - zadanie nr 2 c/ Załącznik Nr 8C do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Adaptacja pomieszczenia 102 w piwnicy na serwerownię - zadanie nr 2 d/ Załącznik Nr 9A do SIWZ - Projekt budowlany - Wewnętrzne instalacje elektryczne i telefoniczne - zadanie nr 1 e/ Załącznik Nr 9B do SIWZ - Projekt budowlany -Okablowanie strukturalne budynku i dedykowana sieć elektryczna zasilająca stanowiska komputerowe - zadanie nr 2 f/ Załącznik Nr 9C do SIWZ - Projekt budowlany - Adaptacja pomieszczenia 102 w piwnicy na serwerownię - zadanie nr 2 g/ Załącznik Nr 10A do SIWZ - Przedmiar robót - Wewnętrzne instalacje elektryczne i telefoniczne - zadanie nr 1 h/ Załącznik Nr 10B do SIWZ - Przedmiar robót - Instalacja okablowania strukturalnego - zadanie nr 2 i/ Załącznik Nr 10C do SIWZ - Przedmiar robót - Adaptacja pomieszczenia 102 w piwnicy na serwerownię - zadanie nr 2 j/ Załącznik Nr 7 do SIWZ - Wzór umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 10.000 zł. /słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100/. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 22.07.2009r. do godz. 13:00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Gminy Wilkowice: Bank Spółdzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11 , nr 41-8133-0003-0000-0244-2000-0018
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b/ udokumentują, iż dysponują/ będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane /ważne/ ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, c/ udokumentują wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej po względem rodzaju przedmiotowi zamówienia, d/ udokumentują posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 3. Oświadczenie Wykonawcy o zamiarze lub braku zamiaru powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ; 4. Uwierzytelniona kserokopia odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument dołącza Wykonawca; 5. pełnomocnictwo /jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik/ dokument dołącza Wykonawca w przypadku gdy dotyczy; 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających pod względem rodzaju przedmiotowi zamówienia z podaniem zakresu wykonanych robót, wartości, terminu realizacji, miejsca wykonania, zleceniodawcy. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ; 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach koniecznych do wykonania zamówienia oraz przynależą do właściwych izb samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - dokumenty dołącza Wykonawca; 8. Uwierzytelniona kserokopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - dokument dołącza Wykonawca; 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, przynależących do właściwych izb samorządu zawodowego, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie 7 niniejszej specyfikacji, Wykonawca wskazał osobę/osoby, którą/którymi będzie dysponował - dokument sporządza i dołącza Wykonawca w przypadku gdy dotyczy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach