Przetargi.pl
Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Szkolnej 1 - Etapy 2, 6, 4, 5, 7

Zespół Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śl. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Szkolna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4554056 , fax. 32 455 4056
  • Data zamieszczenia: 2016-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śl.
    ul. Szkolna 1 1
    44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 32 4554056, fax. 32 455 4056
    REGON: 27667138700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekonomik.bip.powiatwodzislawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Szkolnej 1 - Etapy 2, 6, 4, 5, 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Szkolnej 1 - Etapy 2, 6, 4, 5, 7 będące częściami całego zadania pn.: Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Szkolnej 1. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowych: - Projekt budowlany modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Szkolnej 1 opracowany przez mgr. inż. Michała Magiera zam. Wodzisław Śląski ul. Radlińska 58 a; - Projekt wykonawczy modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Szkolnej 1 - Etap 2 - Modernizacja złączy elektrycznych, rozdzielnic głównych w budynku szkoły (umieszczonych na parterze) oraz rozdzielnic 1 pietra wraz z doprowadzeniem linii WLZ do rozdzielnic piętrowych budynku opracowany przez mgr. inż. Michała Magiera zam. Wodzisław Śląski ul. Radlińska 58 a; - Projekt wykonawczy modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Szkolnej 1 - Etap 4 - Modernizacja instalacji elektrycznej pomieszczeń 1 piętra niezmodyfikowanych w etapie 3 opracowany przez mgr. inż. Michała Magiera zam. Wodzisław Śląski ul. Radlińska 58 a; - Projekt wykonawczy modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Szkolnej 1 - Etap 5 - Modernizacja instalacji elektrycznej pomieszczeń parteru opracowany przez mgr. inż. Michała Magiera zam. Wodzisław Śląski ul. Radlińska 58 a; - Projekt wykonawczy modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Szkolnej 1 - Etap 6 - Modernizacja instalacji elektrycznej pomieszczeń 2 piętra opracowany przez mgr. inż. Michała Magiera zam. Wodzisław Śląski ul. Radlińska 58 a; - Projekt wykonawczy modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Szkolnej 1 - Etap 7 - Modernizacja instalacji elektrycznej piwnic niezmodernizowanych w etapie 1 opracowany przez mgr. inż. Michała Magiera zam. Wodzisław Śląski ul. Radlińska 58 a. Etap 1 obejmujący wykonanie urządzeń rozdzielczych i instalacji w pomieszczeniach nr 009, 010, 011, 019, 022, 023, 024 został zrealizowany w 2015 roku. Etap 3 obejmujący wykonanie urządzeń rozdzielczych i instalacji w pomieszczeniach nr 205, 207, 208, 210, 211, 212 realizowany będzie w odrębnym postępowaniu. 2. Zakres robót do wykonania: Etap 2 obejmuje wykonanie modernizacji złączy elektrycznych rozdzielnic głównych (wraz z doprowadzeniem linii zasilających), rozdzielnic na 1 piętrze (pom. 101), doprowadzenie linii WLZ do rozdzielnic piętrowych w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych. Zakres robót obejmuje wykonanie następujących urządzeń rozdzielczych i instalacji: a) przebudowa złączy elektrycznych budynku (montaż rozdzielnic PWP1, PWP2, PWP3 na zewnątrz budynku szkoły), b) instalacja rozdzielnic elektrycznych RG1, RG2, c) montaż obudowy rozdzielnicy R32 na 2 piętrze budynku, d) doprowadzenie linii WLZ do rozdzielnic piętrowych (R01, R02, R11, R12, R21, R22, R31, R32) oraz rozdzielnic głównych RG1, RG2, RG3, e) doprowadzenie linii zasilających do pracowni nr 205, 207, 208, 210, 211, f) lokalizacja obwodów zasilających istniejące rozdzielnice w piwnicy, na parterze, 1 i 2 piętrze budynku i wykonanie tymczasowego zasilania tych rozdzielnic z nowych rozdzielnic RG1 lub RG2, g) instalacje przeciwpożarowe, przeciwpożarowy wyłącznik prądu (tylko w rozdzielnicach PWP1, PWP2, PWP3 bez przycisków przeciwpożarowych wyłączników prądu), h) zmiana układu zasilania budynku z TN-C na TN-S (uziemienie punktu PEN), i) roboty malarskie po wykonaniu instalacji elektrycznej. Etap 4 obejmuje wykonanie remontu instalacji elektrycznej i teletechnicznej pomieszczeń nr 201, 202, 203, 204, 209, 212, 213, 214, 215 w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych. Zakres robót obejmuje wykonanie następujących urządzeń rozdzielczych i instalacji: 1) instalacja rozdzielnic elektrycznych budynku (tylko w części nie wykonanej w poprzednim etapie prowadzenia robót), 2) instalacja oświetlenia podstawowego 3) instalacja gniazd wtyczkowych 1-fazowych, 4) oświetlenie ewakuacyjne dróg ewakuacyjnych, 5) instalacja uziemiająca i wyrównywania potencjałów, 6) instalacja okablowania strukturalnego, 7) instalacja telefoniczna, 8) instalacja radiowęzła szkolnego, 9) instalacja alarmowa (SSWIN), 10) instalacja monitoringu wizyjnego (CCTV), 11) instalacja dzwonków szkolnych, 12) roboty malarskie po wykonaniu instalacji elektrycznej. Etap 5 obejmuje wykonanie remontu instalacji elektrycznej i teletechnicznej pomieszczeń parteru wraz z wymianą rozdzielnic piętrowych i demontażem starej infrastruktury elektrycznej i teletechnicznej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych. Zakres robót obejmuje wykonanie następujących urządzeń rozdzielczych i instalacji: 1) instalacja rozdzielnic R11 i R12 na parterze budynku, 2) instalacja oświetlenia podstawowego 3) instalacja gniazd wtyczkowych 1-fazowych, 4) oświetlenie ewakuacyjne dróg ewakuacyjnych 5) instalacja uziemiająca i wyrównywania potencjałów, 6) instalacja okablowania strukturalnego, 7) instalacja telefoniczna, 8) instalacja radiowęzła szkolnego, 9) instalacja alarmowa (SSWIN), 10) instalacja monitoringu wizyjnego (CCTV), 11) instalacja dzwonków szkolnych, 12) roboty malarskie po wykonaniu instalacji elektrycznej. Etap 6 obejmuje wykonanie remontu instalacji elektrycznej i teletechnicznej pomieszczeń 2 piętra wraz z wymianą rozdzielnic piętrowych i demontażem starej infrastruktury elektrycznej i teletechnicznej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych. Zakres robót obejmuje wykonanie następujących urządzeń rozdzielczych i instalacji: 1) instalacja rozdzielnic R31 i R32 na 2 piętrze budynku, 2) instalacja oświetlenia podstawowego 3) instalacja gniazd wtyczkowych 1-fazowych, 4) oświetlenie ewakuacyjne dróg ewakuacyjnych 5) instalacja uziemiająca i wyrównywania potencjałów, 6) instalacja okablowania strukturalnego, 7) instalacja telefoniczna, 8) instalacja radiowęzła szkolnego, 9) instalacja alarmowa (SSWIN), 10) instalacja monitoringu wizyjnego (CCTV), 11) instalacja dzwonków szkolnych, 12) roboty malarskie po wykonaniu instalacji elektrycznej. Etap 7 obejmuje wykonanie remontu instalacji elektrycznej pomieszczeń o numerach 001-007, 012-018, 20, 21 w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych. Zakres robót obejmuje wykonanie następujących urządzeń rozdzielczych i instalacji: 1) wymiana rozdzielnicy R01 w piwnicy budynku, 2) instalacja oświetlenia podstawowego, 3) instalacja gniazd wtyczkowych 1-fazowych i 3-fazowych, 4) instalacja elektryczna dla urządzeń technologicznych, 5) instalacje przeciwpożarowe: oświetlenie ewakuacyjne dróg ewakuacyjnych, 6) instalacja uziemiająca i wyrównywania potencjałów, 7) instalacja okablowania strukturalnego, 8) instalacja telefoniczna, 9) instalacja radiowęzła szkolnego, 10) instalacja monitoringu wizyjnego (CCTV), 11) instalacja dzwonków szkolnych, 12) montaż z rozdzielnic RPG 1, RPG 2 13) roboty malarskie po wykonaniu instalacji elektrycznej. 3. Inne obowiązki wykonawcy: 1) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego do dnia podpisania umowy, zgodnie z wzorem zamawiającego (wzór harmonogramu stanowi załącznik do wzoru umowy), 2) posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia 500 000,00 złotych ważną na dzień zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia z tytułu wskazanego w zdaniu poprzedzającym oraz przedkładania potwierdzonych kserokopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeśli odpowiedzialność ubezpieczyciela wynikająca z zawartej umowy ubezpieczenia nie obejmuje całego okresu wykonywania przedmiotu umowy lub szkód powstałych lub ujawnionych w okresie odpowiedzialności Wykonawcy; 3) zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym, 4) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminu wykonania całego przedmiotu umowy; 5) poniesienie opłat niezbędnych do prowadzenia robót i prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 6) przebudowę istniejących urządzeń lub instalacji w przypadku kolizji z realizowanym projektem, 7) zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót, 8) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 9) umożliwienie bezpiecznego korzystania przez zamawiającego z zabudowanych urządzeń i instalacji po zakończeniu każdego z etapów. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy, bez ich wyodrębniania w kosztorysie ofertowym. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotowych pomieszczeń, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej frontu robót poniesie Wykonawca. 5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane roboty oraz zabudowane materiały i urządzenia - minimum 36 miesięcy - maksimum 60 miesięcy gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane i wykonawcze dla poszczególnych etapów, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. 7. Wymagany termin realizacji umowy: od dnia 30 sierpnia 2017 r. z zastrzeżeniem, iż: etap 2 - do dnia 11.07.2016 r.; etap 6 - do dnia 30.08.2016 r.; etap 7 - do dnia 30.01.2017 r 8. Przedstawione w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, ewentualne wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii - równoważne. Ponadto, zastosowane materiały równoważne winny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane w projekcie, być I-go gatunku, muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać (lub podobne zasady/odwołanie się do przepisów) następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, składającego oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 6) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, składającego oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 7) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby zamawiającego. Jednocześnie zamawiający wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż okres związania ofertą. Postanowienia wskazane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w GETIN Bank S.A. 13 1560 1094 0000 9250 0003 5291 ze wskazaniem w treści przelewu nazwy postępowania, którego wadium dotyczy oraz oznaczenia wykonawcy, którego ofertę wadium zabezpiecza, w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację przez zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez zamawiającego formach należy dołączyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. W przypadku konsorcjum wadium może być wniesione przez jednego z wykonawców/pełnomocnika wykonawców. 7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 04.04.2016 r. godz. 11:00, przy czym wadium w pieniądzu, zamawiający będzie uważał się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 8. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą wymagany treścią SIWZ lub wezwania. 9. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 10. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 12. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ekonomik.bip.powiatwodzislawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach