Powiat Świdnicki ogłasza przetarg
- Adres: 58-100 Świdnica, ul. M. Skłodowskiej-Curie
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8500400, 8500442 , fax. 748 530 927
- Data zamieszczenia: 2020-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
ul. M. Skłodowskiej-Curie 7
58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 74 8500400, 8500442, fax. 748 530 927
REGON: 89071830800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swidnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy i budynku Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy, z podziałem na zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu robót budowlanych w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy i budynku Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy, z podziałem na zadania:: Zadanie Nr 1 – Adaptacja pomieszczeń archiwum na pomieszczenia biurowe w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 7. Zadanie Nr 2 – Remont pomieszczeń archiwum zakładowego w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 7. Zadanie Nr 3 – Remont istniejących toalet oraz 3 pomieszczeń na poddaszu w budynku Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy. 2.1. Opis zadań: 2.1.1 Zadanie Nr 1 – Adaptacja pomieszczeń archiwum na pomieszczenia biurowe w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 7 Prace do wykonania w ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie zadania Nr 1 obejmują między innymi: 1) Prace przygotowawcze terenu robót - zabezpieczenie, oznakowanie itp. 2) Rozbiórkę nieczynnych murowanych przewodów kominowych. 3) Rozbiórkę monolitycznego sufitu podwieszanego toalety na 2 kondygnacji. 4) Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej. 5) Wykonanie konstrukcji zabudowy ścian wewnętrznych. 6) Wykonanie konstrukcji obudowy ścian zewnętrznych. 7) Roboty termoizolacyjne ścian zewnętrznych i stropu. 8) Montaż stolarki drzwiowej i okiennej. 9) Montaż instalacji sanitarnych. 10) Montaż instalacji elektroenergetycznej i strukturalnej. 11) Wykonanie obudowy płytą GK. 12) Wykonanie zabudowy sufitu podwieszanego kasetonowego. 13) Wykonanie okładzin posadzek płytkami ceramicznymi i wykładziną PCV. 14) Wykonanie instalacji klimatyzacyjnej i wentylacyjnej. 15) Roboty wykończeniowe. 2.1.2 Zadanie Nr 2 – Remont pomieszczeń archiwum zakładowego w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 7 Prace do wykonania w ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie zadania Nr 2 obejmują między innymi: 1) Malowanie korytarza wraz z przygotowaniem powierzchni do malowania. 2) Wykonanie posadzki z płytek typu Gres wraz rozbiórką istniejącej posadzki z lastryko, wykonaniem nowych warstw wyrównawczych i gruntowaniem. 3) Malowanie archiwum paroprzepuszczalną farbą wapienną ( schron nr 1 i 3). 4) Oczyszczenie elementów stalowych wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem. 5) Zabezpieczenie zbiorów archiwalnych folią. 6) Wymiana drzwi wejściowych do pokoju nr 221. 7) Wymiana skrzydeł drzwiowych w toalecie na I piętrze. 2.1.3 Zadanie Nr 3 – Remont istniejących toalet oraz 3 pomieszczeń na poddaszu w budynku Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy Prace do wykonania w ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie zadania Nr 3 obejmują między innymi: remont i przystosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych toalety na parterze budynku przy ul. Parkowej 2, tj. 1) Rozbiórki istniejących ścianek działowych. 2) Roboty tynkarskie i malarskie. 3) Wykonanie nowej posadzki z płytek antypoślizgowych, 4) Okładziny ścian płytkami glazurowanymi, 5) Wykonanie sufitu podwieszanego. 6) Wymiana stolarki drzwiowej, 7) Wymiana instalacji elektrycznej, 8) Wymiana instalacji wod.- kan. i armatury na przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych, 9) Montaż osprzętu dla osób niepełnosprawnych, 10) Wywóz i utylizacja gruzu. Remont toalety na I piętrze budynku przy ul. Parkowej 2 tj.: 1) Roboty tynkarskie i malarskie, 2) Wykonanie nowej posadzki, 3) Okładziny ścian płytkami glazurowanymi, 4) Wykonanie sufitu podwieszanego, 5) Wymiana stolarki drzwiowej, 6) Wymiana instalacji elektrycznej, 7) Wymiana instalacji wod.- kan. i armatury, 8) Wywóz i utylizacja gruzu. Remont 3 pomieszczeń na poddaszu budynku przy ul. Parkowej 2 tj.: 1) Naprawa tynków ścian wraz przecierką istniejących tynków, 2) Malowanie ścian i sufitów, 3) Wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych, 4) Wyrównanie podłoży pod posadzki wraz z ułożeniem heterogenicznej wykładziny obiektowej, 5) Wymiana stolarki drzwiowej 6) Obudowa drewnianych słupów płytą GKF. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: dla zadania nr 1 – 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy), dla zadania nr 2 – 500,00 zł (słownie zł: pięćset), dla zadania nr 3 – 1.500,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc pięćset).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie wykonawcy przekazują zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Kamienicy
Dodano: 2024-07-11 - ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
Dodano: 2024-07-10