Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10959 Olsztyn, Plac Konsulatu Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 212 457 , fax. 895 350 228
  • Data zamieszczenia: 2018-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie
    Plac Konsulatu Polskiego 4
    10959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 212 457, fax. 895 350 228
    REGON: 1775600370
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4. 2. Zamówienie obejmuje: a) Część A – przebudowa istniejącego podjazdu dla niepełnosprawnych przy budynku Oddziału ZUS w Olsztynie, Plac Konsulatu Polskiego 4; b) Część B – remont elewacji budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4; c) Część C – remont pomieszczeń biurowych na III i IV piętrze budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4. 3. Zakres prac do wykonania: • Część A: a) Rozbiórka istniejącej pochylni do poziomu terenu; b) Wykonanie nowego komina włazowego z kręgów betonowych ø 800 nad wejściem do podziemnej komory ciepłowniczej w części zlokalizowanej pod pochylnią. Pokrywa włazu powinna znajdować się bezpośrednio pod kratą pomostową biegu pochylni; c) Wykonanie projektu warsztatowego nowej pochylni wraz z projektem jej posadowienia i przekazanie Zamawiającemu do akceptacji; d) Kompleksowe wykonanie i montaż pochylni wraz z posadowieniem, po akceptacji projektu warsztatowego przez Zamawiającego – długość nowej pochylni 14,70 m. • Część B: a) Rozbiórka istniejącego zadaszenia zabezpieczającego chodnik na wypadek odpadnięcia fragmentu elewacji; b) Skucie tynków i okładziny ściennej z płytek na całej powierzchni ściany (powyżej I kondygnacji) elewacji płd.-zach. cz. II, z odzyskiem płytek w ilości co najmniej 10,00 m2 – zgodnie załącznikiem graficznym rys. nr 2; c) Skucie tynków i okładziny ściennej z płytek na pozostałych ścianach elewacji budynku w miejscach wskazanych na załącznikach graficznych. Należy skuć tę część tynku i okładziny, która słabo przylega do podłoża wraz z pasem okalającym o szerokości 30 – 50 cm; d) Po skuciu starych tynków i okładzin w miejscach ewentualnych spękań ściany ceglanej osłonowej należy wykonać wzmocnienia z siatki plecionej; e) Wykonanie nowych tynków w miejsce skutych tynków i okładziny z płytek; f) Odtworzenie bonii na tynku zgodnie z kształtem i układem jaki występuje na elewacji budynku; g) Wykonanie nowej okładziny z płytek ściennych w miejscach skutych płytek. Kolor, rodzaj i wymiary nowych płytek powinny być maksymalnie zbliżone do płytek skutych. Do uzupełnienia skutych płytek na elewacji północno-wschodniej (rys. nr 5) należy wykorzystać płytki z odzysku po pracach rozbiórkowych; h) Pogrubienie tynku w pasach pomiędzy okładzinami z płytek w celu zlicowania powierzchni tynku z powierzchnią płytek; i) Wykonanie tynku cienkowarstwowego o fakturze kornika w miejscach uzupełnień tynku nieobłożonych płytkami ceramicznymi; j) Wymiana i uzupełnienie obróbki blacharskiej miedzianej na attyce dachu garażu podziemnego. Blachę miedzianą obróbki należy wymienić na blachę stalową cynkowaną i powlekaną w kolorze istniejących obróbek parapetów podokiennych; k) Wymiana uszkodzonych płyt granitowych na cokole elewacji budynku. Zastosować płyty granitowe o fakturze i kolorze istniejących płyt granitowych na cokole budynku; l) Wymiana uszkodzonych i odspojonych okładzin z płyt kamiennych na schodach zewnętrznych przy wejściu głównym i bocznym do budynku. Zastosować płyty granitowe o fakturze i kolorze istniejących płyt granitowych na okładzinach schodów; m) Wymiana uszkodzonych i odspojonych okładzin z płyt kamiennych na zwieńczeniu murków studzienek podokiennych (rys. nr 5 – elewacja półn.-wsch.). Zastosować płyty granitowe szer. 15 cm i gr. 2 cm, o fakturze i kolorze istniejących płyt granitowych na okładzinach murku; n) Wymiana pokrycia z papy wraz z wymianą izolacji termicznej na dachu budynku w części nad Salą Obsługi Klientów. Izolacja termiczna z twardych płyt z wełny mineralnej gr. 20 cm do izolacji dachów pokryta trzema warstwami papy termozgrzewalnej – zgodnie z załącznikiem graficznym rys. nr 6; o) Wymiana i uzupełnienie obróbki blacharskiej na części remontowanego dachu. Blachę miedzianą obróbki należy wymienić na blachę stalową cynkowaną i powlekaną w kolorze istniejących obróbek parapetów podokiennych – zgodnie z załącznikiem graficznym rys. nr 6. • Część C: a) Roboty rozbiórkowe; b) Malowanie pomieszczeń IV piętra; c) Wymiana wykładziny dywanowej na PCV w pomieszczeniach biurowych na IV piętrze; d) Malowanie pomieszczeń III piętra; e) Wymiana wykładziny dywanowej na PCV w pomieszczeniach biurowych na III piętrze; f) Malowanie bocznej klatki schodowej od poziomu piwnicy do IV piętra; g) Wymiana okładzin schodów bocznej klatki schodowej od poziomu piwnicy do IV piętra;  lokalizację i numerację pomieszczeń przeznaczonych do malowania i wymiany wykładziny pokazano na załącznikach graficznych. 4. Szczegółowy zakres przewidzianych do realizacji robót określony został w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (ST-01, ST-02 i ST-03), rysunkach oraz w formularzach cenowych (osobne dla każdej części zamówienia A-C), które stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w SIWZ. 2. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - Część A – 900, 00 zł (słownie: dziewięćset złotych, 00/100); - Część B – 2 500, 00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych, 00/100); - Część C – 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych, 00/100). 3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację dla jakiego postępowania wniesiono wadium oraz dla jakiej części (jeśli Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części). 5. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: - Pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: PKO BP SA I Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie nr 08 1020 5590 0000 0002 9200 7019, - Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - Gwarancjach bankowych, - Gwarancjach ubezpieczeniowych, - Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać: a) Formularz Ofertowy – wypełniony zgodnie z załącznikiem do SIWZ. b) Formularz cenowy – wypełniony zgodnie z załącznikiem do Formularza ofertowego. c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. d) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum) oświadczenia, w zakresie wskazanym w pkt 1 c) i d) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 3. Ewentualne upoważnienie innych osób do złożenia oferty musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone wyłącznie w formie oryginału bądź też kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 c) i d) niniejszego działu. 5. Uwaga: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór stanowi załącznik do SIWZ. 2. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. b) Wykonawca składa wyżej wskazane oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór stanowi załącznik do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach