Gmina Ełk ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, ul. Kościuszki
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 619 45 00 , fax. 87 619 45 01
- Data zamieszczenia: 2019-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ełk
ul. Kościuszki
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 619 45 00, fax. 87 619 45 01
REGON: 79067109900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.elk.gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Ełk – Szkoła Podstawowa w Chełchach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Ełk – Szkoły Podstawowej w Chełchach realizowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. W ramach termomodernizacji budynku przewidziane są następujące roboty: • Roboty rozbiórkowe i demontażowe • Docieplenie ścian zewnętrznych • Wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych • Wymiana rur spustowych, rynien • Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej • Remont schodów, murków zewnętrznych • Zamurowanie otworów okiennych • Ułożenie opaski odwadniającej • Remont pomieszczenia kotłowni. Zakres prac zgodny z dokumentacją projektową i przedmiarami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wniesienie wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018, poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: PKO S.A. Nr 11 1240 5745 1111 0010 4463 2844 z dopiskiem: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Ełk – Szkoła Podstawowa w Chełchach. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, o której mowa w pkt 3 ppkt 2-5 oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot bez naruszenia integralności całej oferty. Dokumenty te powinny precyzyjnie określać „beneficjenta” oraz cel ustanowionego zabezpieczenia, musza być przypisane do konkretnego postepowania. W gwarancji należy wskazać przypadki, w których nastąpi zapłata gwarantowanej kwoty - albo opisowo albo też poprzez przywołanie art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Powinny także zawierać klauzule o nie odwoływalności gwarancji, jej bezwarunkowości oraz dokonaniu zapłaty na pierwsze żądanie. Koperta powinna być oznaczona napisem Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Ełk – Szkoła Podstawowa w Chełchach. Dokument ten należy złożyć przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom, zamawiający dokona w trybie art. 46 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 46 pkt 4a i 5.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca wraz z ofertą składa oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby wykonawcy składającego ofertę określający w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbiórka budynku usługowego przy ul. Mochnackiego 8 w Olsztynie
Dodano: 2023-08-16 - Remont stropu nad piwnicą w obrębie części pomieszczeń parteru w siedzibie Zamawiającego Instytutu Rybactwa Śródlądowego w budynku przy ul. Oczapowskiego 10 w Olsztynie.
Dodano: 2023-01-24 - Remont stropu nad piwnicą w obrębie części pomieszczeń parteru w siedzibie Zamawiającego Instytutu Rybactwa Śródlądowego w budynku przy ul. Oczapowskiego 10 w Olsztynie.
Dodano: 2023-01-24 - Rozbiórka budynków gospodarczych, na działce ewidencyjnej 9/53 zlokalizowanych w miejscowości Wrócikowo, gm. Barczewo.
Dodano: 2022-08-17 - Rozbiórka zawalonego budynku mieszkalnego, zlokalizowanego na działce nr 111, obręb 0013 Świniarc, gm. Grodziczno
Dodano: 2020-03-13 - Likwidacja dwóch bezodpływowych zbiorników na nieczystości ciekłe znajdujące się na dz. Nr 21/7 obręb Karwiny, gm. Wilczęta
Dodano: 2020-03-11 - Likwidacja trzech studni głębinowych znajdujących się na działce Nr 616 w m. Kamiennik Wielki, gm. Milejewo
Dodano: 2020-02-06 - Rozbiórka budynków na terenie Nadleśnictwa Maskulińskie
Dodano: 2019-10-04 - ZBI.271.1.8.2019
Dodano: 2019-06-04 - Wykonanie rozbiórki budynków po dawnych pawilonach handlowych przy ul. Kolejowej w Olsztynie
Dodano: 2019-05-15