Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Krakowie zlokalizowanym w Bochni przy ul. Gołębiej 3

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, Wiślna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 62 90 205, , fax. 12 421 67 57
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
    Wiślna 7
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 62 90 205, , fax. 12 421 67 57
    REGON: 10212700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Krakowie zlokalizowanym w Bochni przy ul. Gołębiej 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Krakowie położonym w Bochni przy ul. Gołębiej 3 w zakresie remontu wejścia głównego oraz tarasu i ganku pod tarasem szczegółowo opisane w dokumentacji technicznej, na która składają się: 1) Przedmiar robót; 2) Projekt wykonawczy; 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 4) Pozwolenie Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na remont wejścia głównego, tarasu i ganku pod tarasem z dnia 4.06.2019 nr OZT.5152.176.2019.PO.1. – Załącznik nr 2 do OPZ. 2. Przedmiotowy budynek wykorzystywany jest na potrzeby Urzędu Skarbowego w Bochni. Został wybudowany w pod koniec XIX lub na początku XX wieku na wyrównawczym podmurowaniu z kamienia z podpiwniczeniem. Ława fundamentowa wykonana jest z betonu. Na niej opiera się ściana z kamienia. Natomiast ściany kondygnacji wyższych są wykonane z cegły ceramicznej pełnej. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wymagania szczegółowe: 1) przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Użyte nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w przedmiarze robót; 2) Zamawiający nie dopuszcza na etapie przetargu dokonywania zmian w rozwiązaniach technicznych i materiałowych w stosunku do dokumentacji za wyjątkiem zastosowania materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w przedmiarze robót; 3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone wymagania przez Zamawiającego; 4) ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę; 5) w takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty); 6) w cenie ofertowej Wykonawca winien uwzględnić wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z wszelkimi działaniami i czynnościami zmierzającymi do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób kompletny dla celu jakiemu ma służyć; 7) przed przystąpieniem do prac Wykonawca przedstawi harmonogram prac uzgodniony z Zamawiającym; 8) personel zatrudniony przy realizacji umowy powinien posiadać wymagane kwalifikacje, uprawnienia i licencje zgodnie z obowiązującymi przepisami; 9) Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszelkie materiały niezbędne do wykonania robót objętych zamówieniem. Zakupione i wbudowane materiały muszą odpowiadać, wymogom, które określa art. 10 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz art. 5 ustawy o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 266 z późn. zm.); 10) Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.). Przy realizacji przedmiotowego zamówienia odpadami są materiały pochodzące z rozbiórki (z wyjątkiem materiałów kamiennych i innych przeznaczonych do powtórnego wbudowania lub do odzysku), które Wykonawca przewiezie na wybrane przez siebie wysypisko. Koszty transportu odpadów oraz opłaty za wysypisko ponosić będzie Wykonawca; 11) Wykonawca w razie zagrożenia niedotrzymania terminu wykonania zamówienia wprowadzi dodatkowo wydłużony czas pracy i w dni wolne od pracy informując Zamawiającego o wydłużonym czasie pracy z wyprzedzeniem; 12) Wykonawca poprzez odpowiednie oznakowanie zabezpieczy teren wykonywania robót budowlanych przed dostępem osób trzecich. Prace będą toczyły się przy czynnym w godzinach 7.15-15.15 Urzędzie (w poniedziałki 7.15-18.00). Wykonawca powinien dostosować organizację swojej pracy do potrzeb i wymagań użytkowników obiektu pracowników administracji skarbowej oraz klientów; 13) po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca zlikwiduje zaplecze wykonywania prac, oczyści teren, odtworzy opaski i chodniki z kostki brukowej oraz tereny zielone; 14) Wykonawca poniesie koszty związane z wypłatą odszkodowań za wszelkie zniszczenia, które powstały w trakcie prowadzenia robót, chyba że wynikają one z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 15) Wykonawca udzieli gwarancji na prace objęte niniejszym zamówieniem na okres minimum 5 lat licząc od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego robót. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonego odpisu pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach