Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w budynkach Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178
  • Data zamieszczenia: 2013-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
    ul. Dębinki 7 7
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3491248, fax. 58 3492074, 3461178
    REGON: 00028864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w budynkach Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynkach Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku. 2. Zamówienie podzielone zostało na cztery części: 1) Część 1 - wykonanie robót remontowych w gabinecie zabiegowym oraz korytarzu w II Klinice Kardiologii i Elektroterapii Serca w budynku nr 8. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszą częścią zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Część 2 - wykonanie robót malarskich w Oddziale Chirurgii Naczyniowej Kliniki Kardiochirurgii w budynku nr 4. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszą częścią zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ. 3) Część 3 - wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach Kliniki Ginekologii w obiekcie przy ul. Klinicznej 1A. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszą częścią zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Część 4 - adaptacja pomieszczeń po Ginekologii na dwa pokoje Matki z dzieckiem z wydzieleniem łazienek w Klinice Położnictwa w obiekcie przy ul. Klinicznej 1a. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszą częścią zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, w celu przekazania Zamawiającemu dzieła budowlanego. 4. Roboty będą prowadzone zgodnie z polskim Prawem Budowlanym. 5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadania bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 6. Warunki prowadzenia robót 1) Zamawiający przekaże Wykonawcy pomieszczenia objęte przedmiotem zamówienia. 2) Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w budynku. 3) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób nie powodujący dewastacji pomieszczeń i terenu obiektu oraz zapewniający wymagane warunki techniczno-użytkowe. 4) Wykonawca zobowiązany jest : a) odgrodzić strefę roboczą przed dostępem osób trzecich poprzez ogrodzenie, oznakowanie, b) utrzymać w należytym porządku i czystości wspólnie użytkowane drogi komunikacyjne, c) przestrzegać przepisów bhp i ppoż. w okresie realizacji robót. 5) Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w: a) Ustawie - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami), b) Ustawie o wyrobach budowlanych z dn.16.04.2004 r. (Dz.U.04.92.881 z dnia 30.04.2004 r.). 6) Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko materiałów z demontażu i gruzu z rozbiórek. Koszty wywozu i utylizacji należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym a dokumenty potwierdzające dokonanie ww wywozu na legalne wysypisko należy dostarczyć Zamawiającemu. 7) Wykonawca uporządkuje pomieszczenia objęte robotami budowlanymi po zakończeniu robót. 8) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości: Część 1 - 600,00 zł; Część 2 - 480,00 zł; Część 3 - 450,00 zł; Część 4 - 1700,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/Gdańsk nr: 94 10901098 0000000009016749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uck.gda.pl/zamowienia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach