Przetargi.pl
Remont budynków gospodarczych, wykonanie wiaty śmietnikowej i inne roboty remontowo - konserwacyjne na terenie Eko-Placu przy ulicach Małachowskiego - Niemcewicza - Wolności w Słupsku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842 82 93 , fax. 59 842 80 48
  • Data zamieszczenia: 2014-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 842 82 93, fax. 59 842 80 48
    REGON: 77128515500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego zarzadca neiruchomości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynków gospodarczych, wykonanie wiaty śmietnikowej i inne roboty remontowo - konserwacyjne na terenie Eko-Placu przy ulicach Małachowskiego - Niemcewicza - Wolności w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontu budynków gospodarczych, wykonanie wiaty śmietnikowej i inne roboty remontowo - konserwacyjne na terenie Eko-Placu przy ulicach Małachowskiego - Niemcewicza - Wolności w Słupsku zarządzanego przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku w następującym zakresie: a. Skucie spękanych i zmurszałych tynków na 7-niu ścianach budynków gospodarczych i garaży, zagruntowanie powierzchni, wykonanie tynków II kategorii dwuwarstwowych, zagruntowanie całej powierzchni ścian oraz pomalowanie ścian farbą białą elewacyjną; b. Remont istniejących 14 szt. słupków ochronnych, polegających na ich demontażu, oczyszczeniu, poprostowaniu, pomalowaniu w pasy żółto-czarne i ponownym zamontowaniu, a także wykonanie 7 szt. nowych słupków ochronnych stalowych o tej samej średnicy co już istniejące, pomalowaniu w pasy żółto-czarne i ich zamontowaniu w miejsce wskazane przez Zamawiającego na plac na podwórku Małachowskiego - Niemcewicza - Wolności; c. Wykonanie wiaty na kontener na odpady stałe w zakresie: rozebranie części chodnika z płyt betonowych 50x50 cm i obrzeży chodnikowych, następnie wykorytowanie ok. 50 m2 powierzchni i ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie gr. 20 cm z kruszywa łamanego w 80% 0-31,5 mm. Montaż krawężników 12x25 cm na ławie betonowej z oporem oraz wykonanie oraz montaż ogrodzenia w wysokości 2,50 m, słupy betonowe wypełnione płytami prefabrykowanych betonowych z górna płytą zdobioną; d. Wykonanie ścieżek w okręgu trawnika głównego, będzie obejmować: korytowanie powierzchni ok 109 m2 na głębokości 0,20 cm, ułożeniu geowłókniny i kruszywa łamanego na głębokość ok 20 cm oraz wymiana uszkodzonych 6 szt. obrzeży betonowych w tym okręgu; e. Wymiana palików drewnianych wokół piaskownicy o średnicy 20 cm wraz z ich impregnacją; f. Malowanie 2 szt. Trzepaków farba olejna czarna. 2. Szczegółowy opis przedmiotem zamówienia oraz zakres wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia i obowiązków stawianych dla wykonawcy określają: 1) przedmiary robót 2) wzór umowy 3. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty wynosi 3 lata. 4. Zamawiający określa 24 miesięczny okres rękojmi z tytułu wad przedmiotu umowy, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju świadczeń. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 9. Wspólny słownik zamówień CPV: 45410000-4 roboty tynkarskie 45442100-8 roboty malarskie 45340000-2 instalacja ogrodzeń, płotów o sprzętu ochronnego 45233253-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg pieszych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 800,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto Zamawiającego BRE BANK nr 98 1140 2118 0000 2180 2900 1005 z dopiskiem na przelewie wadium w postępowaniu nr 32_DPZ_RB_2014, natomiast w pozostałych akceptowalnych formach należy składać wraz z ofertą w osobnej kopercie, w siedzibie Zamawiającego w Słupsku, ul. Tuwima 4, pokój nr 4 (sekretariat). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacją zawartą w art. 46 ust. 1-4 Pzp. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z regulacją art. 46 ust. 4a-5 Pzp. 7. Zamawiający zaleca, aby do oferty została dołączona kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgm.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach