Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w budynkach nr 152, 97 oraz 72 znajdujących się w kompleksie wojskowym Dęblin - Twierdza administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5
    08521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 6145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w budynkach nr 152, 97 oraz 72 znajdujących się w kompleksie wojskowym Dęblin - Twierdza administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynkach nr 152, 97 oraz 72 znajdujących się w kompleksie wojskowym Dęblin - Twierdza administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy następujące zadania: Zadanie nr 1 - robota budowlana polegająca na wymianie bram garażowych oraz naprawie pomieszczenia socjalnego w budynku nr 152 w kompleksie wojskowym Dęblin-Twierdza, administrowanym przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie stanowiącym własność Skarbu Państwa. Zadanie nr 2 - robota budowlana polegająca na wymianie ślusarki i stolarki okiennej, ślusarki drzwiowej oraz bram garażowych w budynku nr 97 w kompleksie wojskowym Dęblin-Twierdza, administrowanym przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie stanowiącym własność Skarbu Państwa. Zadanie nr 3 - robota budowlana polegająca na naprawie dachu i elewacji oraz wymianie stolarki okiennej i ślusarki bram garażowych w budynku nr 72 w kompleksie wojskowym Dęblin-Twierdza, administrowanym przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie stanowiącym własność Skarbu Państwa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ oraz w załącznikach wymienionych poniżej tj.: - Przedmiarach Robót dla poszczególnych zadań - Załączniki Nr 8a, 8b, 8c, -Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla poszczególnych zadań - Załącznik Nr 9a, 9b, 9c, Uwaga!!! Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektów w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Obecność na wizji lokalnej będzie pomocna w poprawnym skalkulowaniu ceny oferty przez Wykonawców. Zainteresowani wizją lokalną wykonawcy powinni zgłosić się w dniu 26 września 2017 r. (wtorek) o godzinie 1100 w kompleksie wojskowym Dęblin – Twierdza, ul. Saperów 5, (brama główna – biuro przepustek). Osobą upoważniona do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest pan Jerzy Kopacz, tel. 261 515 262 3. Wymagania i zasady dotyczące realizacji niniejszego zamówienia określone są również w „Ogólnych warunkach umów” – załącznik Nr 7a, 7b, 7c do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej: www.41blsz.wp.mil.pl informacji, dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty - przekazuje Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w oryginale składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - wzór oświadczenia przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 8.2.Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu - w oryginale (WRAZ Z OFERTĄ) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 8.3. Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 ustawy Pzp oraz, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1. 8.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 8.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt. 4.1. 8.6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 niniejszej SIWZ – (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 8.7. Na wezwanie zamawiającego wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII Część C pkt. 6a i 6b niniejszej SIWZ – odpowiednio do udostępnianych zasobów 8.8. W celu dokonania oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przy wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8.9. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 9. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania - w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy składa w odniesieniu do tych podwykonawców: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 10. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy składa w odniesieniu do tych podmiotów: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy 11. Oświadczenia i dokumenty, wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), zwanym dalej „rozporządzeniem ws. dokumentów" oraz - w odniesieniu do Jednolitego Dokumentu - wymagania określone w rozporządzeniu Wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz. U. L 3/16 z 6.1.2016).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach